Anti-transpirant deodorants bevorderen borstkanker

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Anti-transpirant deodorants bevorderen borstkanker




par Christophe » 19/05/13, 23:11

Van anti-transpirant deodorants wordt aangenomen dat ze borstkanker bevorderen:

De deodorants die u in de handel koopt, moeten allemaal de woorden 'gevaarlijk product' op de verpakking dragen, in feite bevatten ze allemaal chemische bactericiden: hexachlooropeen of GII (berucht sinds de Morhange-talkaffaire, waarbij tweeënveertig baby's werden vergiftigd dood). Of Irgasan DP 300, waarvan de effecten nog steeds slecht worden begrepen. Of carbaniliden (trichloorcarbanilide TCC en tribromosalicylanilide TBS), net zo verontrustend ... Deodorants die "anti-transpiranten" worden genoemd, bevatten aluminiumzouten die de poriën van de huid verstevigen om transpiratie te voorkomen. Dit is natuurlijk erg ongezond, aangezien transpiratie een natuurlijk reinigingsfenomeen is: dankzij het zweet verwijdert ons lichaam alle afvalstoffen, zieke cellen en verschillende microben die het hinderen. De slechte geur wordt veroorzaakt door fermentatie van het verwijderde afval.


Het is Google-vertaling, maar de informatie verdient het opgegraven te worden (bron FB)

Water en okselzeep voor het slapengaan

We brengen de nacht door met schoonmaken en deodorant, zoals vrije ademhalingstijd in de oksel.

Enige tijd geleden ging ik naar een seminar over borstkanker, voorgezeten door Terry Birk met de steun van Dan Sullivan.

Tijdens de discussie werd gevraagd waarom de meest voorkomende reden voor het ontwikkelen van borstkankertumoren bij de oksel ligt.
Mijn vraag kon op dat moment niet worden beantwoord.
Deze informatie is onlangs naar mij gestuurd en ik ben blij dat ze is beantwoord.
Ik informeerde een vriend die chemotherapie ondergaat en zij vertelde me dat ik deze informatie had, verkregen in een steungroep die aanwezig is ...
Nu wil ik informatie met je delen.! De belangrijkste oorzaak van borstkanker
is het gebruik van anti-transpirant!

De meeste producten op de markt zijn een combinatie van transpiratiewerende middelen / deodorants.

Kijk naar de etiketten!
Deodorant is prima,
ANTISUDORIFIC, NEE.
De concentratie van gifstoffen veroorzaakt
celmutatie: KANKER. Dit is waarom:

Het menselijk lichaam is een paar gebieden waar het toxines te elimineren: achter de knieën, achter de oren, het Engels, de stippellijn oksels.

Toxinen worden geëlimineerd door te zweten.

De anti-transpirant voorkomt, zoals de naam al doet vermoeden, dat u gaat zweten, waardoor het lichaam wordt geremd om gifstoffen via de oksels te verwijderen.

Deze toxines niet weg magisch te gaan.

Omdat er geen zweet is, heeft het lichaam TA afgezet in de lymfeklieren onder de armen.
Borstkanker meestal optreden in het buitenste bovenste kwadrant van de borsten.
Precies waar de klieren bij mannen voorkomen, lijkt het in mindere mate voor te komen, maar zijn niet vrijgesteld van borstkanker door het anti-transpirant dat wordt gebruikt in plaats van water en zeep.
Het verschil ligt in het feit dat bij mannen gebruik transpiratiewerende, niet rechtstreeks op de huid aangebracht, doen ze dat grotendeels okselhaar.

Vrouwen die anti-transpirant of aftershave gebruiken om de oksels te scheren, verhogen het risico dat gepaard gaat met kleine wonden en huidirritaties waardoor schadelijke chemicaliën sneller het lichaam binnendringen,

Geef deze wereld van informatie door ...
Borstkanker komt vreselijk vaak voor en deze waarschuwing kan levens redden.
Bij twijfel over deze informatie kunnen zij zelf navraag doen
Ze zullen waarschijnlijk komen tot dezelfde conclusie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 20/05/13, 00:06

Ik had gezien dat ik geloof dat het aluminium in deze deodorants ook verantwoordelijk zou zijn voor borstkanker.
Het is ook grotendeels verantwoordelijk voor de ziekte van Alzheimer
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 20/05/13, 00:12

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/05/13, 02:58

Ja, en hier zet ik die veilig zijn:

https://www.econologie.com/forums/post250475.html#250475

Van een volledig betrouwbare bron.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 25/02/13, 20:02
Plaats: belgique
x 4

cc de jongens




par gina » 20/05/13, 08:04

Maar een waarschuwing waarvan we dachten dat die tot het verleden behoorde, duikt weer op: deodorants die aluminiumzouten bevatten, zijn schadelijk voor onze gezondheid. Erger nog - en daar is het nieuw - zou de Aluinsteen ook uit onze ijdelheid verbannen, want net zo gevaarlijk. AIE Aie Aie!

hier is een goede link : Idee:
http://www.rts.ch/emissions/abe/test/38 ... -test.html

We hebben 12 deodorants laten testen, met één ding gemeen: de afwezigheid van aluminiumzouten of aluinsteen. In het register van verschillen vinden we de verpakking, de prijs, de samenstellingen en de verkooppunten ...

Effectiviteit van deodorants zonder aluminiumzouten: de test


gina
0 x
gigi :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 20/05/13, 12:42

Geweldige link voor de tests, bedankt Gina.

Ik ben echt dol op de ABE-show, maar ik geef toe dat ik het maar zelden bekijk (ik weet niet of het nog steeds wordt uitgezonden op TV5Monde). Ik maakte er destijds zelfs een onderwerp van: https://www.econologie.com/forums/abe-emissi ... t6931.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Anti-transpirant deodorants bevorderen borstkanker




par Hic » 20/05/13, 13:23

Christophe schreef:Het is Google-vertaling, maar de informatie verdient het opgegraven te worden (bron FB)
Water en okselzeep voor het slapengaan



hi Christophe
Neem het probleem van bovenaf!

Het is niet normaal om te zweten als u zittend bent:
is dat we een ander probleem hebben.

Als we zweten,
is dat de luchtvochtigheid hoger is dan 65%,
of dat u een huidprobleem heeft.


sportily
Er is geen reden om te zweten wanneer u met een rugzak van 1 kg te voet van 700 uur naar 15 meter per uur gaat.
of je bent een sportverslaafde type "Van de man die in paniek raakt" - buiten je mogelijkheden
en die elke dag een wereldrecord breekt. Een beetje gestrest, man! Lol


Ik zeg dit niet om Citrox te plezieren,
die hem zonder aarzelen zou zweten als een varken,
in een kamer gedraagt ​​zich niet "individuele en integrale ventilatie"
verslaafd aan de loopsnelheid van de tapijtloper.
(d.w.z. de ventilator simuleert `` een natuurlijke wind ''
tussen 5 km / u en 35 km / u voor de loopband)

Ik raad hem aan om in de open lucht te fietsen en zonder te zweten in de open lucht!
(dit zal hem redden van het nemen van een paddenstoelkuur aan de voeten gesponsord door de clubdouche)
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Anti-transpirant deodorants bevorderen borstkanker




par sen-no-sen » 20/05/13, 14:27

Hic schreef:hi Christophe
Neem het probleem van bovenaf!

Het is niet normaal om te zweten als u zittend bent:
is dat we een ander probleem hebben.

Als we zweten,
is dat de luchtvochtigheid hoger is dan 65%,
of dat u een huidprobleem heeft.


Zweten is abnormaal bij leeuwen die geen zweet hebben die zweetklieren produceren (maar wel betrokken zijn bij de vorming van de oppervlakkige lipidefilm) en die moeten worden gehijgd om de te hoge hitte te evacueren.
Houd er echter rekening mee dat zweten bij mensen niet alleen normaal is, maar ook essentieel voor thermoregulatie.

sportily
Er is geen reden om te zweten wanneer u met een rugzak van 1 kg te voet van 700 uur naar 15 meter per uur gaat.
of je bent een sportverslaafde type "Van de man die in paniek raakt" - buiten je mogelijkheden


Wat de inspanning ook is, een mens transpireert ... behalve dat een zeer zwakke transpiratie de kleding niet belemmert omdat het bijna onmiddellijk verdampt. zweten.
Ter informatie: sport is slechts een moderne vervanging voor de hoge intensiteit van fysieke activiteit die onze voorouders in het begin van de tijd ondernamen of de strijd om te overleven vereiste uitstekende fysieke omstandigheden.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Anti-transpirant deodorants bevorderen borstkanker




par Hic » 20/05/13, 15:07

Hallo sen-no-sen
In alledaagse taal,
als je zweet, komt dat omdat het zweet zichtbaar is,
in dit geval zullen de bacteriën groeien

Als transpiratie zich met of zonder inspanning ophoopt (behalve medisch probleem),
is dat er een begin is van oververhitting waardoor de prestatie afneemt.
verleng de oefening niet onnodig of laat niet afkoelen!

transpiratievocht dat niet verdampt is veel minder effectief

sen-no-sen schreef:
Hic schreef:hi Christophe
Neem het probleem van bovenaf!

Het is niet normaal om te zweten als u zittend bent:
is dat we een ander probleem hebben.

Als we zweten,
is dat de luchtvochtigheid hoger is dan 65%,
of dat u een huidprobleem heeft.


Zweten is abnormaal bij leeuwen die geen zweet hebben die zweetklieren produceren (maar wel betrokken zijn bij de vorming van de oppervlakkige lipidefilm) en die moeten worden gehijgd om de te hoge hitte te evacueren.
Houd er echter rekening mee dat zweten bij mensen niet alleen normaal is, maar ook essentieel voor thermoregulatie.

sportily
Er is geen reden om te zweten wanneer u met een rugzak van 1 kg te voet van 700 uur naar 15 meter per uur gaat.
of je bent een sportverslaafde type "Van de man die in paniek raakt" - buiten je mogelijkheden


Wat de inspanning ook is, een mens transpireert ... behalve dat een zeer zwakke transpiratie de kleding niet belemmert omdat het bijna onmiddellijk verdampt. zweten.
Ter informatie: sport is slechts een moderne vervanging voor de hoge intensiteit van fysieke activiteit die onze voorouders in het begin van de tijd ondernamen of de strijd om te overleven vereiste uitstekende fysieke omstandigheden.
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 19/08/13, 09:49

Betreffende de aluinsteen: https://www.econologie.com/shop/pierre-a ... -p-99.html

Hier is een fragment uit een e-mail die ik zojuist heb ontvangen:

Ik ben momenteel in Vietnam, en door dorpen te bezoeken die regenwater opvangen (omdat er geen stromend water is) vroeg ik hen hoe het hen lukte om te vechten tegen de muggen die zich in hun potten moeten hebben verspreid (want ondanks het feit dat ik heel veel volle potten zag, zag ik geen larven), en ze antwoordden me dat ze 'steen van 'aluin"...


Suite: https://www.econologie.com/forums/pierre-d-a ... 12699.html
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten