Kanker: gewoonte en lifestyle om het risico te verminderen!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79425
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11085

Kanker: gewoonte en lifestyle om het risico te verminderen!




par Christophe » 09/03/13, 20:06

Ik heb dit per e-mail ontvangen, ik weet niet of alles authentiek is (zoals vaak per e-mail), maar het lijkt consistent te zijn met wat ik weet over het ding...

Bewerken: blijkt dat het eigenlijk nep is, althans gedeeltelijk... gedetailleerde uitleg verderop in deze thread!

Uw kijk op kanker veranderen: American Hospital of Baltimore

Een van de meest erkende ziekenhuizen ter wereld verandert zijn visie over kanker!!! Het is het lezen en herlezen waard.

Een van de meest erkende ziekenhuizen ter wereld verandert zijn visie op kanker. John's Hopkins Hospital is een academisch ziekenhuis in Baltimore, Maryland, Verenigde Staten.

Opgericht dankzij een schenking van John's Hopkins, is het vandaag een van de meest erkende ziekenhuizen ter wereld en staat het voor het 17e achtereenvolgende jaar op de eerste plaats in de ranglijst van de beste ziekenhuizen in de Verenigde Staten.

Na vele jaren mensen te hebben verteld dat chemotherapie de enige manier is om kanker te behandelen en te elimineren, begint het Johns Hopkins Hospital mensen te vertellen dat er alternatieven zijn voor chemo: de effectieve strijd tegen kanker is kankercellen niet het voedsel geven dat ze nodig hebben om te groeien.

KANKERCELLEN VOEDEN:

a. SUIKER is een voedsel voor kanker. Hoe meer suiker we eten, hoe hoger ons risico op kanker. Het is een van de belangrijkste componenten van kankercellen. Er zijn suikervervangers zoals sacharine, maar die zijn gemaakt met aspartaam ​​en zijn erg schadelijk... Een betere suikervervanger is manukahoning of melasse, maar dan in kleine hoeveelheden. B. zout: het bevat een chemisch additief om er wit uit te zien. Een beter alternatief voor zout is zeezout of groentezout.

b. Melk : het zorgt ervoor dat het lichaam slijm produceert, vooral in het darmkanaal. Kankercellen voeden zich met slijm. Door melk te elimineren en sojamelk te vervangen, hebben de kankercellen niets te eten, dus sterven ze.

tegen Kankercellen rijpen in een zure omgeving. Een dieet op basis van rood vlees is zuur, dus eet je beter vis en een beetje kip dan rund- of varkensvlees. Daarnaast bevat vlees antibiotica, hormonen en parasieten die vooral voor mensen met kanker zeer schadelijk zijn. Vleeseiwit is erg moeilijk verteerbaar en vereist veel enzymen. Onverteerd vlees blijft in het lichaam en rot, wat leidt tot de aanmaak van meer gifstoffen.

HOE BIJDRAGEN AAN DE OPLOSSING VAN HET PROBLEEM

a) Een dieet van 80% verse groenten en sappen, granen, zaden, noten, amandelen en slechts een klein beetje fruit brengt het lichaam in een alkalische omgeving. Men zou slechts 20% gekookt voedsel moeten consumeren, inclusief bonen. Verse groentesappen voorzien het lichaam van co-enzymen die gemakkelijk kunnen worden opgenomen en 15 minuten na consumptie de cellen bereiken om te voeden en gezonde cellen te helpen vormen. Om levende enzymen te krijgen die helpen bij het opbouwen van gezonde cellen, moet men proberen om groentesappen te drinken (vrijwel alle inclusief alfafa) en 2-3x per dag veel verse groenten te eten.

b) Vermijd het gebruik van KOFFIE, THEE EN CHOCOLADE, die veel cafeïne bevatten. GROENE THEE is een beter alternatief en heeft kankerbestrijdende eigenschappen. Het is het beste om gezuiverd of gefilterd WATER te drinken om gifstoffen en zware metalen uit kraanwater te vermijden. Gedestilleerd water is zuur, drink het niet!

c) De wanden van kankercellen zijn bedekt met een zeer hard eiwit. Door het eten van vlees te vermijden, geven deze muren meer enzymen vrij die kankerceleiwitten aanvallen en het immuunsysteem in staat stellen kankercellen te vernietigen.

d) Sommige supplementen helpen het immuunsysteem weer op te bouwen: Floressence, Essiac, antioxidanten, vitamines, mineralen, EPA – visolie) om cellen te helpen kankercellen te bestrijden en te vernietigen. Andere supplementen zoals vit. E staan ​​erom bekend apoptose te veroorzaken, de normale methode van het lichaam om onnodige of defecte cellen te elimineren.

e) Kanker is ook een ziekte van geest, lichaam en geest. Een actievere en positievere houding zal de kankerpatiënt helpen om te vechten en een overlever te worden. "Woede en onbegrip, onvergevingsgezindheid brengen het lichaam in een stressvolle situatie en in een zure omgeving". Leren een vriendelijke en liefdevolle geest te hebben met een positieve instelling is zeer gunstig voor de gezondheid. Leer ontspannen en geniet van het leven.

f) Kankercellen kunnen niet leven in een zuurstofrijke omgeving. Dagelijkse lichaamsbeweging, diep ademhalen helpt om meer zuurstof naar de cellulaire niveaus te krijgen. Zuurstoftherapie is een ander element dat kankercellen helpt vernietigen.

1. Geen plastic bakjes of plasticfolie in de magnetron.
2. Geen fles water in de vriezer of in de koelkast! Zet je plastic waterflessen niet in de koelkast omdat het plastic de dioxines "verdampt" en het water vergiftigt.

g) Chemische stoffen zoals dioxines veroorzaken kanker, vooral van de borst. Dioxine is zeer destructief, vooral voor de cellen van het lichaam.

Onlangs legde dokter Edward Fujimoto, directeur van het Wellness-programma in Castle Hospital, in een televisieprogramma het gevaar van dioxine uit. Hij zei dat we de plastic bakjes niet in de magnetron moesten doen. Vooral voedingsmiddelen die vet bevatten. Hij zegt dat de combinatie van vet en hoge hitte met plastic dioxine in voedsel en dus in ons lichaam transporteert. In plaats daarvan kan glas zoals Pyrex of keramiek worden gebruikt om het voedsel te verwarmen.
Dernière édition par Christophe de 13 / 03 / 13, 11: 32, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Kanker: gewoonte en levensstijl om het risico te verlagen




par Hic » 10/03/13, 08:58

hi Christophe

CQFD: Vegetarisme
(wat strikt vegetarisme is; zonder ei en melk)
*** http://www.passeportsante.net/fr/Actual ... r_20100531 ***

Persoonlijk voeg ik toe zonder granen zonder gluten:
waardoor ik op een lactosevrij en glutenvrij dieet ga.
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 10/03/13, 09:24

In je e-mail praten we met je over suiker, het is een heel interessant nummer. Op Arte was er een document over jonge therapie en we kunnen vanaf minuut 39 testen zien op muizen en op jonge mannen, dus geen suiker als therapie tegen kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=g3Abu6fKkT8



f) Kankercellen kunnen niet leven in een zuurstofrijke omgeving. Dagelijkse lichaamsbeweging, diep ademhalen helpt om meer zuurstof naar de cellulaire niveaus te krijgen. Zuurstoftherapie is een ander element dat kankercellen helpt vernietigen


Op deze video heeft een van deze vervloekte wetenschappers het over de link met zuurstofkanker. Ik weet niet welke! de video is spannend, alweer een complottheorie, pas op, Christophe, glijd niet uit!

http://www.youtube.com/watch?v=yIybcnGKnbE
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 10/03/13, 12:18

In de oorspronkelijke tekst zijn er enkele "blunders" of "benaderingen" die doen denken aan slechte "vulgarisatie":

- sacharine is niet gemaakt met aspartaam; beide zijn zoetstoffen die worden gebruikt als suikervervangers

- voor zover ik weet, verbruiken kankercellen voor hun snelle vermenigvuldiging veel suikers en... zuurstof (vandaar de ontwikkeling van een zeer dicht netwerk van bloedcapillairen in tumoren; een van de technieken om kanker te bestrijden is om hen deze zuurstoftoevoer te ontnemen)

- "levende enzymen" is op zijn zachtst gezegd een vaag begrip; een enzym is een biochemische katalysator, een eiwit; we zijn dus op het "infra-levende" niveau, wat betreft DNA, hemoglobine of wat dan ook... Normaal gesproken is de kwalificatie "levend" gereserveerd voor een organisme dat het vermogen heeft om zich voort te planten; de limiet ligt aan de kant van "prionen", dit zijn eiwitten met bepaalde capaciteiten van levende organismen - we hebben erover gesproken tijdens de gekkekoeiencrisis...

Dus, voor mij, een popularisering van bekende dingen (rood vlees, antioxidanten, suiker, zout - ondersteund door grote studies over diëten - dus "statistisch" a posteriori geverifieerd door de gevolgen...), een snufje Servan-Schreiber's argumenten, en andere, misschien twijfelachtiger... (in de zin van "mogelijke debatten")...

Zoals "profylaxe", ja.

Alternatief voor chemo ??? Ik zou voorzichtiger zijn. Ik heb geen kanker gekend ... Maar ik denk niet dat ik mezelf "alleen" zou genezen door dit advies ...
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 10/03/13, 18:40

Alternatief voor chemo ??? Ik zou voorzichtiger zijn. Ik heb geen kanker gekend ... Maar ik denk niet dat ik mezelf "alleen" zou genezen door dit advies ...

Ik heb mij slecht uitgedrukt in de doc arte wordt uitgelegd dat als jongere 2 dagen voor en tijdens de chemo vanwege de afwezigheid van suiker, chemo effectiever zou zijn. Dit gaat niet over het vervangen van chemo door een jongere. Hoewel voor de muizentest vasten net zo effectief is als chemo, zo niet meer, is er een wetenschappelijke publicatie verschenen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 10/03/13, 19:12

1) Goed nieuws: het ziekenhuis in kwestie bestaat! Het is zelfs indrukwekkend volgens zijn site:

http://www.hopkinsmedicine.org/the_john ... _hospital/

2) Ik reageerde op het originele artikel en deze verklaring:

...het Johns Hopkins Hospital begint mensen te vertellen dat het er zijn alternatieven voor chemo...



3) We kunnen ook verwijzen naar David Servan Schreiber, die deze stap ook niet heeft gezet:


...Anticancer, vervolgens in veertig talen vertaald en wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht, waarin hij vertelt over zijn eigen ervaring met kanker. Aanvankelijk behandeld met chirurgie, chemotherapie en radiotherapie, herinnert hij aan het belang, essentieel volgens hem, van de natuurlijke afweer van het lichaam tegen kanker. naast conventionele behandelingen. Het beschrijft veranderingen in levensstijl die ziekten helpen voorkomen of die conventionele behandelingen aanvullen de evolutie vertragen en deelnemen aan genezing.


Dus als ik de diagnose kanker zou krijgen, denk ik niet dat ik zou vertrouwen op de recepten die in het oorspronkelijke artikel worden genoemd, met de fouten die ik heb genoemd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 10/03/13, 19:47

Aha, nu is het duidelijker:

http://www.hoaxbuster.com/forum/hopital-john-hopkins

[Engels lezend, ik dacht dat ik zou opzoeken wat de website van het ziekenhuis zegt en ik googelde "John Hopkins Hospital" + kanker ... en daar ga je]

En voor wie niet weet wat een hoax is:

http://www.hoaxkiller.fr/questce/generalites.htm

[de truc is om informatie te "lanceren" die geloofwaardig genoeg is voor iedereen om het snel door te geven, "sensationeel" genoeg om aantrekkelijk te zijn, "nuttig" genoeg voor iedereen om eraan te denken een "redder" te worden... Daar speelt het op de vezel "beu met conventionele medicijnen die ons vermoorden..."]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 10/03/13, 20:08

welkom

ruwweg heb je gemist
"Vegetarisme als therapie" wat betekent dat het geneest

humaan geverifieerd als vervanging voor risicovolle hartoperaties
en plaatsing van een stent onmogelijk.

getest in het laboratorium, in een protocol dat aantoont dat de kankermassa direct varieert met het niveau van dierlijk eiwit (caseïne)

dat de kankermassa niet varieert onder soja-eiwit,
aangezien er geen kanker is. : Mrgreen:
(Terwijl de hele geteste populatie werd blootgesteld aan een kankerverwekkend product)


Did67 schreef:In de oorspronkelijke tekst zijn er enkele "blunders" of "benaderingen" die doen denken aan slechte "vulgarisatie":

- sacharine is niet gemaakt met aspartaam; beide zijn zoetstoffen die worden gebruikt als suikervervangers

- voor zover ik weet, verbruiken kankercellen voor hun snelle vermenigvuldiging veel suikers en... zuurstof (vandaar de ontwikkeling van een zeer dicht netwerk van bloedcapillairen in tumoren; een van de technieken om kanker te bestrijden is om hen deze zuurstoftoevoer te ontnemen)

- "levende enzymen" is op zijn zachtst gezegd een vaag begrip; een enzym is een biochemische katalysator, een eiwit; we zijn dus op het "infra-levende" niveau, wat betreft DNA, hemoglobine of wat dan ook... Normaal gesproken is de kwalificatie "levend" gereserveerd voor een organisme dat het vermogen heeft om zich voort te planten; de limiet ligt aan de kant van "prionen", dit zijn eiwitten met bepaalde capaciteiten van levende organismen - we hebben erover gesproken tijdens de gekkekoeiencrisis...

Dus, voor mij, een popularisering van bekende dingen (rood vlees, antioxidanten, suiker, zout - ondersteund door grote studies over diëten - dus "statistisch" a posteriori geverifieerd door de gevolgen...), een snufje Servan-Schreiber's argumenten, en andere, misschien twijfelachtiger... (in de zin van "mogelijke debatten")...

Zoals "profylaxe", ja.

Alternatief voor chemo ??? Ik zou voorzichtiger zijn. Ik heb geen kanker gekend ... Maar ik denk niet dat ik mezelf "alleen" zou genezen door dit advies ...
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 10/03/13, 21:21

de beste manier om kanker te voorkomen is door alles te eten, veel te drinken en heel snel te rijden... dus dood voordat je kanker krijgt
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79425
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11085




par Christophe » 10/03/13, 22:25

Did67 schreef:Aha, nu is het duidelijker:

http://www.hoaxbuster.com/forum/hopital-john-hopkins

[Engels lezend, ik dacht dat ik zou opzoeken wat de website van het ziekenhuis zegt en ik googelde "John Hopkins Hospital" + kanker ... en daar ga je]


Pfff hoe zeg je het in dit geval? Ik schaam me... :|

Nou ja, zelfs de beste kan worden gehad, wat lol ...
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten