Advertentie: lobby reclamebudget

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Advertentie: lobby reclamebudget




par Christophe » 06/10/08, 17:14

Ik denk dat een goede indicatie van de kracht van een industrie, zo zijn lobbyen macht, is de reclame-budget zij beleggen.

Hier zijn enkele cijfers voor de ordes van grootte.

Beeld

Suite:

Automotive: 2 239
Telecom: 2 084
Finance Verzekering: 1 756
Cultuur Recreatie: 1 657
Media Informatie: 1 257
Edition: 1 101
Travel: 1 073


Gevonden op: http://www.dailymotion.com/group/econol ... tabou_news

Uw mening?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 06/10/08, 21:53

:pijl: Ja, ze verspillen hun geld voor mij. : Lol:

Als de consument de mensen weerspiegelde het feit dat dehet is de consument die ervoor betaalt. Dat zou te maken dingen gebeuren ...
Ik verbruik de producten waarvoor geen of weinig reclame, aangezien deze producten goedkoper ...
Meestal wanneer een merk of product besteedt veel in de kroeg, het is niet voor het voordeel van de consument, maar in het belang van de aandeelhouder. :onheil:

Mijn autoverzekering, het adverteert niet, of heel weinig, het is 40% goedkoper dan die met de domme advertentie op tv met een gekke klant die niet begreep dat zijn verzekeringsmaatschappij zijn klanten meeneemt voor dwazen ... allemaal tegen een achtergrond van "muzikale" komedie ...

Idem voor biologische (en heerlijke) rijst en bulkrijst, die ik in een biologische winkel koop, goedkoper dan de "beroemde" rijst die op onze tv-schermen wordt aangeprezen. Goedkoper omdat ik, de consumentenklant, de reclamecampagne en het dividend van de aandeelhouders niet hoef te "financieren" ... : Arrowl:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 07/10/08, 09:22

Ja Citro is natuurlijk de consument die betaalt.
Als dit voor een ding: het verkrijgen van nieuwe klanten!

Hier gedetailleerde cijfers: http://www.uda.fr/fileadmin/documents_p ... 008-V3.pdf

Als uw verzekering is Dir .... Insurance, ze zijn mooi klootzakken.

Ik was in hun onderlinge gezondheid en toen ik België vertrokken en ik wilde mijn contract te annuleren dreigde hij me door deurwaarder beslag, terwijl ze helemaal mis nadat het contract van waren ...

Na de 4 of 5 brief aanbevolen ze uiteindelijk laten gaan van de zaak, maar het was een typisch voorbeeld van intimiderend en veel mensen ca waarschijnlijk zou hebben gewerkt! :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/10/08, 15:56

Christophe schreef:Als uw verzekering is Dir .... Insurance, ze zijn mooi klootzakken.


Dit is niet mijn verzekering ... Ik nam contact op voor een offerte het een paar jaar geleden waren ze me ontzegd ondanks mijn bonus 50% meer 3ans omdat ik een glasbreuk hadden ...
:?
Maar het ergste betrokken hun franchises, over 1000 € gemiddeld. :onheil:

Dit betekent dat voor kleine verliezen, was ik niet door hen, maar door mij omdat ik het was die moest betalen. :onheil:

Ik heb geen prijzen ... 40% duurder dan wat ik op dit moment betaal bedoel ... En in geval van schade, moet het kombuis zijn ... Wat u aan te kondigen om de beëindiging, wist ik nogmaals, ik vond het antwoord, ik vertel mijn verzekeringsmaatschappij die ik verkocht het voertuig.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 07/10/08, 17:05

Ah ben voila, het is u bevestigen dat ze zijn idioten :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/10/08, 17:30

Christophe schreef:Ah ben voila, het is u bevestigen dat ze zijn idioten :)


Oh! Dit zijn niet de enigen, ik had ook gevraagd citaten uit Eu..fil en dergelijke, zijn ze zelfs breken. :schok:

Toen opende ik mijn boek en nam mijn telefoon raadplegen verzekeraars dichter bij huis.
Als bij toeval, de beste was die van mijn moeder (die zichzelf een verzekeringsmakelaar was). :?
Dat gezegd hebbende, ik heb mezelf niet voor de gek, de eerste conclusie, zal het me draaien ... (zoals mijn moeder beëindigd na zijn dodelijk ongeval). :schok: Je moet!
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 01/08/15, 20:50

Sacrilège: Porsche 911 vernietigd ten behoeve van reclame

Door Eric Bergerolle gepubliceerd 29-07-2015

Om de afwijzing van het materialisme uit te drukken, merk Rag and Bone kleding vond niets beter dan een oude Porsche 911, verguisd symbool van 1980 jaar te vernietigen. eeuwige spijt.

Beeld
Britse actrice Gabriella Wilde stelt op een Porsche vernietigd om de herfst winter collectie 2015 van Rag and Bone promoten. Beeld © Rag and Bone
.........


http://automobile.challenges.fr/actu-au ... e-911.html

Video binnenkant 46 '' (de pub in kwestie)

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 01/08/15, 21:06

wow grote opgraving van ongeveer ...

Slechte porschounette ...

Nu, hoeveel andere 911 verbrijzeld door hun eigen proprietary partijen in het landschap? : Cheesy:

Wat betreft een "anti-materialistische" advertentie die bedoeld is om materiaal op de markt te brengen, dat is erg grappig! Wie maken we een grapje? Van de consument natuurlijk ...
0 x
Beeld
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 01/08/15, 21:20

Remundo schreef:wow grote opgraving van ongeveer ...

Slechte porschounette ...

Nu, hoeveel andere 911 verbrijzeld door hun eigen proprietary partijen in het landschap? : Cheesy:
...


Een klein recent voorbeeld:

Saint-Tropez: hij crasht zijn Porsche aan 800 000 € te willen imponeren zijn vrienden
Gepubliceerd 30 / 07 / 2015


http://www.ladepeche.fr/article/2015/07 ... pains.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 01/08/15, 21:31

directe link: https://www.youtube.com/watch?v=2-U6sxmzjnw

dit soort vistuig wordt serieus uitgevoerd in een open ... en zeker niet in flip flops met een hottie in het voorbijgaan met 10 m rollen.

De man werd verstoord door de achteras die achtervolgd. Geen tijd te vertragen, alleen maar om de voetgangers te voorkomen en de schade in de heg te beperken. De ruimte is niet de oorspronkelijke fout te vangen. Nou ja, niet slecht voor tenslotte foo. :P
0 x
Beeld

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten