Wat klimaatverandering? Band of oplichters !!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Wat klimaatverandering? Band of oplichters !!




par Christophe » 31/12/15, 00:09

+ 20 ° C in vergelijking met normaal in bepaalde delen van de wereld op dit moment: https://fr.news.yahoo.com/douceur-anorm ... 01777.html

Laat alle klimaatdeskundigen die de opwarming hebben ontkend dit aan ons uitleggen of de moed hebben om van baan te veranderen of beter neer te schieten!
0 x
mesvieuxcartons
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/12/15, 22:01
Plaats: Saint-Nazaire




par mesvieuxcartons » 31/12/15, 00:29

Is klimaatverandering niet ook gekoppeld aan de verandering in de polariteit van de aarde? Ik meen het als ik dat zeg.

De openbaring van de piramides Deel 1 / 2

De openbaring van de piramides Deel 2 / 2

Aan het einde van het tweede deel wordt het onderwerp klimaatverandering aangepakt. A priori elke 12 miljoen jaar veroorzaken abrupte klimaatveranderingen het uitsterven van de soort.
Oké, ik kom er een beetje uit maar het is zo opwindend! [/ Url]
0 x
mesvieuxcartons, doe iets voor jullie planeet, gooi je kaarten! https://www.mesvieuxcartons.fr
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 31/12/15, 00:36

Deze polenwisseling wordt, als het wordt bevestigd, gedurende duizenden jaren gedaan, volledig onverenigbaar met de snelheid van de huidige klimaatveranderingen ... ze volledig gecorreleerd met de ges (co2, water, ch4 ..) van activiteit van het industriële tijdperk!

Ps: we hebben een onderwerp over de piramides ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 31/12/15, 00:40

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 01/01/16, 03:30

En hier is een passage die me buiten mezelf plaatst en die de zwendel van bepaalde meteorologen illustreert: https://fr.news.yahoo.com/m%C3%A9t%C3%A ... 50065.html

Ah ja? Ontwikkel dan ... maar nee, je bent te dom omdat je weermodellen in de kool liggen!

Excuses voor deze 1er-rant van 2016 ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 02/01/16, 09:46

Uw "rant" betekent dat:
- Je bent goed hersteld aan de vooravond. (econologische maaltijd)
- Je hebt niets van je strijdlust verloren
- Dat er genoeg te doen is in 2016

Het jaar begint dus onder goede auspiciën. 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 02/01/16, 12:33

Hier is de passage van de betreffende desinformatie over het klimaat:


Maar we moeten deze milde temperaturen niet alleen in verband brengen met opwarming, waarschuwde Natalie Hasell, een meteoroloog bij het Canadese Ministerie van Milieu, en merkte op dat de wetenschappers hun conclusies niet "op één enkele anomalie" baseerden.


Waarom ontwikkelt het zich niet bij de andere anomalieën?
0 x
Avatar de l'utilisateur
simplino
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 143
Inschrijving: 22/11/15, 18:28




par simplino » 02/01/16, 13:59

Christophe schreef:Hier is de passage van de betreffende desinformatie over het klimaat:


Maar we moeten deze milde temperaturen niet alleen in verband brengen met opwarming, waarschuwde Natalie Hasell, een meteoroloog bij het Canadese Ministerie van Milieu, en merkte op dat de wetenschappers hun conclusies niet "op één enkele anomalie" baseerden.


Waarom ontwikkelt het zich niet bij de andere anomalieën?


De andere anomalieën stoppen niet zichzelf te herhalen, met onophoudelijk, elk heetste nieuwe jaar omdat we, zoals 2003, 2014, 2015, enz. Meten, ook de heetste maanden, overal hoge temperaturen, fruit een maand vooruit, in Japan, de VS en Europa, zoals als Napoleon of Hitler deze hete temperaturen hadden gehad, hadden ze gewonnen in plaats van verloren bevroren, Rusland zou Frans of Duits zijn !!

En toch blijven sommigen, betaald door de brandstoflobby's, deze realiteit ontkennen door te zeggen dat de koeling eraan komt !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 02/01/16, 17:10

Bonsoir,

Ik kom een ​​klein beetje doen, omdat ik onlangs een discussie had met een onderzoeker die deelneemt aan een wetenschappelijk debat over de opwarming van de aarde, en er kunnen factoren zijn niet-antropogene die een belangrijke rol zou kunnen spelen in de huidige opwarming van de aarde, maar hun invloed is nog onbekend. (Ik gebruik de voorwaardelijke omdat nog niets is bewezen, zelfs als metingen en correlaties hun impact lijken te tonen).

Deze zijn zonnevlekken als gevolg van een temperatuurdaling op het oppervlak van de zon die het aardoppervlak beïnvloedt.

https://www.google.fr/search?q=taches+solaires&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiTnfybvYvKAhWFrRoKHUqLAXQQsAQIKw&biw=1143&bih=695&dpr=0.9#tbm=isch&q=taches+solaires+sur+le+soleil

Zo zijn er onder de "klimaatsceptici" degenen die de opwarming van de aarde ronduit ontkennen (a priori om redenen van lobby's), en degenen die eraan twijfelen dat deze opwarming alleen een antropogene oorsprong heeft ...

http://www.wikiberal.org/wiki/Climatosceptique

toe te voegen:
De video's van de zon op deze site zijn prachtig en te zien: http://www.lecosmographe.com/blog/nombreuses-taches-sombres-surface-du-soleil/
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 02/01/16, 17:50

Groot probleem, septisch of niet, er is geen oplossing, omdat bijna niemand hun energieverbruik aanzienlijk wil verminderen. Beginnen met hernieuwbare energiebronnen zal nooit op peil zijn, gezien de toename van het aantal mensen dat, zelfs als het vertraagt, niet klaar is om te stoppen.
Dus wat doen we?
Eerlijk gezegd zie ik geen uitweg voor toekomstige generaties
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten