pantone engine: isolatie & drukverlaging

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

pantone engine: isolatie & drukverlaging




par abyssin3 » 28/02/06, 16:23

Na het document zag ik twee belangrijke feiten die ik interessant vind:

1-de dichtheid van het systeem lijkt belangrijk, vanwege de depressie die door de motor wordt geproduceerd. tot nu toe had ik de interesse nooit begrepen (die André vaak aanhaalde) maar het lijkt erop dat drukval = daling van de kooktemperatuur. vandaar de interesse in het verdampen van water...

2- door het patent van Chambrin opnieuw te lezen, ontdekte ik dat de isolatie van zijn systeem een ​​alomtegenwoordig element is, en dat zelden wordt vermeld met pantone. Sommigen zouden een geïsoleerde of niet-geïsoleerde pantone hebben geprobeerd? heeft iemand verschillen gezien?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/02/06, 17:16

Hallo Abessijn

de isolatie werd mij eerst opgelegd door de ontberingen van het klimaat (gisternacht -21)
Voor een stadsleiding die niet geïsoleerd is, is de respons van de reactor nul, zelfs wanneer het aandrijven van de kou onder de motorkap verhindert dat de bubbler opwarmt. het warmt alleen op als het voertuig niet vooruit rijdt.
Het is noodzakelijk om de bubbler te isoleren, de leiding die de bubbler verlaat (primordiaal)
De voordelige reactor voor dieselmotoren en voor gebruik over korte afstanden.
De output van de reactor heb ik verschillende keren gemaakt met isolatie en zonder isolatie door koude temperaturen in de -10 is het verschil niet
Belangrijk is dat wat ik heb geprobeerd niet een gedeeltelijk ander deel van de uitgangsbuis te isoleren. Door een kort deel van de uitgang van de reactor aan de kou bloot te stellen, heb ik een klein verschil opgemerkt, maar het zal nodig zijn dit te kwantificeren om er één te maken.
bewijs, dus voordat mij wordt gevraagd hoe wat en hoeveel
Ik moet metingen doen.

Wat de val van de depressie betreft,
Ik heb lang gelopen met verbindingen, niet solderen, gewoon duwen, gemakkelijker aan te passen (ik doe niets anders dan dat)
Of het nu gaat om een ​​bubbler of een carburateur, het is niet op dit niveau dat de depressie schadelijk is, vooral niet bij een diesel, het is niets anders dan lucht die hij inslikt
Bij de benzinemotor is de depressie bij stationair toerental zo belangrijk dat een lek de bubbler niet beïnvloedt.
maar wat ik ontdekte dat een lek na de reactor in de leiding die de reactor met de motor verbindt, dit gevolgen heeft en ik geloof niet dat dit te wijten is aan een eenvoudig verlies van depressie, maar eerder aan een inlaat van lucht met wat er komt uit de reactor is zelfs deze kleine luchtinlaat, in het bijzonder bij de uitlaat van de reactor, nadelig voor de prestatie van waterdoping.
Degenen die assemblages hebben die gemakkelijk te controleren zijn, zijn er totdat de verbinding dicht bij de reactor wordt vrijgegeven (zo realiseerde ik me dat.)

Lau doet de test om te bevestigen, je hebt fittingen zoals ik, heel toegankelijk.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 28/02/06, 23:38

er is totdat de verbinding dicht bij de reactor is vrijgegeven


!!! loslaten = ongedaan maken?? daar is het zeker dat het helemaal niet zal werken! :shock:
op dit moment zit ik amper op 15% besparing, mijn auto maakt nog steeds evenveel lawaai, rookt nog steeds evenveel in de kijkcijfers en verbruikt nog steeds evenveel water!
Mijn huidige zorg is om dit verdomde waterverbruik te verminderen, waardoor ik een slaaf ben van het vullen en de motor moet gaan verslijten.
Ik nader het juiste einde, zie mijn experimentengedeelte.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten