Zoek gevonden 623 resultaten

par abyssin3
04/11/23, 22:53
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Vergelijking van windturbines?
antwoorden: 13
views: 1888

Re: Vergelijking van windturbines?

Ja, maar de voorwaarde is dat hij daadwerkelijk 300 W kan produceren, en niet slechts 50 maximaal bij harde wind, en niet slechts een paar W bij "normale wind". Vandaar de kwestie van vergelijkingen, om te voorkomen dat een windturbine wordt geïnstalleerd waarvoor een te sterke wind nodig is om te starten, of die...
par abyssin3
04/11/23, 22:35
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Vergelijking van windturbines?
antwoorden: 13
views: 1888

Re: Vergelijking van windturbines?

Rondom mijn huis heb ik windturbines. Ik zal er een dezer dagen een maken met veel herstel, en weinig euro's op tafel, omdat er weinig rendement zal zijn, maar ik denk dat "met de borden, het wordt bijna verplicht, als het mogelijk is. Ja, maar ik denk dat zelfs met...
par abyssin3
04/11/23, 19:19
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Vergelijking van windturbines?
antwoorden: 13
views: 1888

Vergelijking van windturbines?

Kent iemand objectieve vergelijkingen van windturbines? Hetzij vanuit technisch oogpunt (windturbines met horizontale of verticale as, afhankelijk van de vorm van de wieken): sommige windturbines starten op lagere snelheid/of weerstaan ​​hogere snelheid, andere zijn luidruchtiger, meer...
par abyssin3
07/01/15, 19:43
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Hydro-ethanol hE15
antwoorden: 4
views: 8268

Om de waarheid te zeggen, dit is niet het onderwerp van het onderwerp.
Maar om uw vraag te beantwoorden, ethanol (gehydrateerd of niet) gaat van de eerste generatie naar de tweede door de grondstof te veranderen. (indien ooit, is er meer informatie over op de site)
par abyssin3
07/01/15, 00:47
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Hydro-ethanol hE15
antwoorden: 4
views: 8268

Alles wat een groter gebruik van biobrandstoffen van de eerste generatie kan stimuleren, maximaliseert alleen maar hun schadelijke agronomische gevolgen... Ja, zo bezien wordt de situatie meteen veel duidelijker over gehydrateerde ethanol... Om een ​​agronomisch debat te vermijden...
par abyssin3
04/01/15, 15:59
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Hydro-ethanol hE15
antwoorden: 4
views: 8268

Hydro-ethanol hE15

Ik zag net een interessante site over gehydrateerde ethanol (~5-10%). Er is met name een winstvoordeel tijdens de fabricage waar de dehydratatiestap wordt geëlimineerd (waardoor de opbrengst wordt verbeterd). Heeft iemand er ooit van gehoord? of geprobeerd?? Let op: hE15 betekent: 85% ess...
par abyssin3
18/09/09, 11:05
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fluorescentielampen bron van elektromagnetische velden
antwoorden: 97
views: 76431

Dus vraag je "paranoïde vrienden" die je dit soort onzin doorsturen om de universitaire studies te vinden over de zogenaamde schadelijkheid van EM-golven van tl-lampen maar vooral op tl-buizen (neonlampen) die we al 80 jaar gebruiken? 1° Welke "paranoïde vrienden"? I ...
par abyssin3
18/09/09, 09:57
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fluorescentielampen bron van elektromagnetische velden
antwoorden: 97
views: 76431

hoeveel is de elektromagnetische vervuiling van transformatoren (in cijfers)? Het zou trouwens interessant zijn om draagbare opladers te proberen (met transformatoren en converters)... Inderdaad, helemaal niet... Met vriendelijke groet. Ik weet dat je dit type lamp verkoopt en dit soort...
par abyssin3
18/09/09, 01:11
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fluorescentielampen bron van elektromagnetische velden
antwoorden: 97
views: 76431

Christophe schreef:er zijn OVERAL EM-velden ... en niet meer in tl-lampen dan in andere elektrische apparaten! Er is nog veel erger: alle kleine transformatoren... Zie mijn video's!!

Daar had ik het over...
par abyssin3
17/09/09, 20:47
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fluorescentielampen bron van elektromagnetische velden
antwoorden: 97
views: 76431

2 video's gemaakt door Delnoram die de stelling van de transformator bevestigen: https://www.econologie.com/ondes-electro-magnetiques-des-ampoules-fluos-et-leds-telechargement-4132.html Voor mij is het onderwerp gesloten : het is de transformator die "het probleem vormt", het beïnvloedt de led-lampen...

Zoek Geavanceerd zoeken