Een nieuw idee! Eindelijk een hoop

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
belozen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 28/03/07, 05:10

Een nieuw idee! Eindelijk een hoop




par belozen » 28/03/07, 05:29

Hallo,

Ik heb deze site zojuist online gezet - http://www.sosterre.com

Het doel is om fondsen te werven om een ​​maximum aan woningen uit te rusten met ecologische producten.

Deze site werkt volgens het principe van gratis donaties, er wordt geen geld gevraagd om een ​​donatie te doen.

Deze site begint en ik zou graag kritische meningen hebben over de hele site.

Er is een meer succesvolle versie aan de gang, maar ik wilde deze al testen.

Ik waardeer het werk dat op uw site is gedaan enorm. BRAVO

vriendschappelijk
0 x
SOSTERRE.COM wordt samen de generatie van hoop
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 28/03/07, 10:14

Groene producten die je zei?

- Auto Moto
DNA-afstemming
Zelf IES
Kaitham
Kaitham-product
M6 Turbo
Motorfiets auto-onderdelen
Auto Tuning Parts

- Financiën
ABC uw credits
Tieners
Beste aanbiedingen
KATF
medeplichtig
Wederzijds citaat
ECA-verzekering
Finaref
Frankrijk Credits
Frankrijk verzekerd
De nieuwe fabriek
Het gezelschap van vrouwen
mediatis
Beste tarief
Onze tijd
Partners Financiën
Krijg betaald.com
unifinance

EUROBARRE mdr

Zoekresultaat - ecologie

Geen reactie

Uw site is meestal een pubnest ja ... of heb ik de belangrijke links gemist?
0 x
belozen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 28/03/07, 05:10




par belozen » 28/03/07, 22:34

Bedankt voor je review

Ik had graag gezien dat je ook het principe van de site had gelezen!

Maar ik begrijp dat het niet duidelijk genoeg is

Dus ik ga proberen hier wat meer te zijn

Tegenwoordig belonen sommige handelaars de sites waarop ze adverteren

Per percentage of per display
Ten slotte leer ik niets aan de webmaster die dit bericht zal lezen

Andere sites die adverteren, doneren niets aan de oorzaak van ecologie

We doneren de volledige winst!

Het doel is om dankzij deze advertenties voldoende geld te genereren om zoveel mogelijk mensen ecologische producten te kunnen kopen en installeren (zonnepanelen, zonneboiler, spaarlamp, eindelijk alle nieuwe ecologische technologieën die beschikbaar zijn)

Ja, het is een pubnest (het is zelfs het doel !!)

Kan het voor één keer nuttig zijn?

Ik probeer zoveel mogelijk sites van verkopers te hebben om de bezoeker zoveel mogelijk keuze te bieden!

De gepresenteerde producten zijn inderdaad niet allemaal ecologisch

Ik vind het moeilijk om biologische of ecologische sites te vinden die accepteren dat ze een percentage van hun omzet via advertenties doneren.

(voorlopig heb ik er een gevonden !!)

Als je het weet, zou ik ze met veel plezier op mijn site plaatsen!

Bovendien is het voldoende om op google "verkoop van ecologische producten" te zoeken om een ​​voldoende groot aanbod te vinden, zodat ik mijn tijd niet verspil met proberen te concurreren!

Ik zou graag willen dat iedereen zijn boodschappen doet bij ecologische handelaars, maar helaas heb ik nog geen boek of ecologische pc-handelaar gevonden, of een biologische makelaar?

Ik dacht dat ik een luisterbeurt op je site zou vinden ...

vriendschappelijk
0 x
SOSTERRE.COM wordt samen de generatie van hoop
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 28/03/07, 23:25

:schok: Het is duidelijk dat het van alles is! :schok:

:onheil: :onheil:

Koop veel vervuilende dingen om iets minder vervuilende dingen te krijgen ??? !!!! en wat is dit schone autoverhaal ??? We zien dat je al heel lang niet meer geïnteresseerd bent in ecologie. Voor mij zou het afval zijn, maar hey, ik heb het Christophe laten doen.

In ieder geval heeft econologie het mogelijk om echte informatie te hebben en de winkel verkoopt dingen die interessant zijn vanuit econologisch oogpunt.

PS: Ik geef toe dat ik twijfel aan de non-profitorganisatie (ik zie een oplichterij) maar als je het echt goed wilde doen en je had het mis, dan spijt het me dat ik zo agressief ben, maar dan zou het nodig zijn dat ik we denken na over echte oplossingen. Hoeveel computers en elektriciteit blijven aan om de banneradvertentie 4 uur te draaien?
0 x
belozen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 28/03/07, 05:10




par belozen » 29/03/07, 01:03

En hoewel ruimdenkend

Ik begrijp beter dat de ecologie niet vordert !!

Zodra iemand je iets nieuws aanbiedt, word je eerst een oplichter genoemd voordat je probeert te begrijpen wat het is.

(Bedankt voor de belediging trouwens)

Ik werk hard naast deze site met als enige doel bij te dragen aan de verbetering van onze planeet.

Ik kom voor advies om een ​​idee te lanceren dat ik nog steeds uitstekend vind

Ik ben niet de enige en ook niet de eerste die dit middel gebruikt om te proberen de planeet te verbeteren om te zien
http://www.soliland.fr

Maar goed, daarvoor zou een beetje interesse moeten zijn


Wat is dit verhaal van het dwingen van mensen om vervuilende dingen te kopen?

Is uw computer ecologisch?
Is uw bank biologisch?
Is uw auto milieuvriendelijk?

Neen ?

Maar morgen, wanneer uw computer of uw auto valt, koopt u een ecologische?

Neen ?

Ga je stoppen met leven ???

Verberg je gezicht niet, je gaat iets gebruiken dat vervuilt!

Ik koop het liever door tegen mezelf te zeggen dat ik zal bijdragen aan de aankoop van een zonnepaneel of een andere truc om de planeet te verbeteren !!

Maar goed als je het liever gaat kopen op een site die niets doet voor gratis ecologie voor jou!

Heeft u een idee van het bedrag dat jaarlijks voor alle Franse bedrijven aan advertenties wordt uitgegeven?

Dit is in de miljarden!
En waar gaat dit geld naartoe?
In de ecologie ?????
NEE

Denk je dat de veranderingen van de ene op de andere dag zullen plaatsvinden ???

Maak mijn kleintje wakker !!

Wat de site biedt, is een overgangsoplossing


De graphics zijn zeker nog een beginner en er is veel te doen.

Maar het is hetzelfde in ecologie !!


Dan vraag ik niet om je computer aan te zetten om een ​​pubbar te runnen!



Maar wat ik voorstel is om een ​​deel van je scherm op te slaan voor het welzijn van de planeet terwijl je werkt.

Wat je doet is een idee in de kiem smoren.

Gelukkig run je deze wereld niet omdat iedereen die het niet met je eens is, ongelijk heeft of oplichters zijn !!

Hallo geluk

Het spijt me niet agressief te zijn, want ik heb net weken van slapeloze nachten doorgebracht om deze site te maken en ik zou je niet willen laten zeggen dat het goed is om in de prullenbak te gooien !!!

Daarnaast weet ik heel goed dat je niet de moed zult hebben om deze post op zijn plaats te laten staan

Bij de schone auto zou je er goed aan doen om mijn hele site te lezen en je shorts een beetje te herzien omdat ze aankomen !!

Maar dit is een ander debat waarin ik niet zou deelnemen aan de grote ecologische storm die u bent


Over deze lange levensduur naar uw site omdat we daar goede dingen vinden

Ik hoop dat niet iedereen zoals jij denkt en dat velen van jullie dit project zullen steunen


Omdat het uitstekend is !!!









Dat is alles, u kunt dit bericht verwijderen !!
0 x
SOSTERRE.COM wordt samen de generatie van hoop
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 30/03/07, 00:31

Welnu, een van mijn angsten is misschien juist, je bent zeker oprecht en vol motivatie en ik ben misschien een beetje agressief geweest, ook al verandert dat niet wat ik denk.

In ieder geval vind ik technisch gezien dat je site goed is gedaan, en het heeft even geduurd om al deze links te vinden.

Wat me geen vertrouwen geeft, is dit bijvoorbeeld:

Vanaf geschenk nr. 2 wordt u een maandelijkse deelname (5 € tot 10 € / maand) aangeboden

Dit om altijd meer geld voor de natuur te genereren



Een deel van de inkomsten (10%) wordt gereserveerd voor een gemeenschappelijk project dat we allemaal samen zullen definiëren in de forum
(Er zal een speciale sectie over dit onderwerp worden geopend, maar later)


Vanuit ecologisch oogpunt geloof ik echt dat het in de verkeerde richting is. Altijd dit idee van geloven en doen geloven dat de schone auto bestaat, het is heel erg slecht, ik stel voor om deze leugen en dit geschenk onmogelijk van de lijst over te dragen.

Om vervolgens te werken, moet u een minimum aan ecologisch product kopen, het zal nodig zijn om duizenden bezoekers te hebben, terwijl er een of (zeker veel meer) mensen zullen zijn die zullen worden verleid door een reis naar de andere kant van de wereld, dankzij de vele gepresenteerde pubs en het gevoel om ook een BA voor ecologie te doen. Welnu, deze ene reis heft het effect op van duizenden spaarlampen.

Dan is het nog steeds een oproep tot consumptie, wat het tegenovergestelde is van nuchterheid.

Veel succes, maak je geen zorgen, ik ben een van de meesten forum. Aan de andere kant moet het geschenk van de niet-vervuilende auto echt worden verwijderd, het is belachelijk voor degenen die geïnteresseerd zijn in ecologie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 30/03/07, 01:32

Ik hou van je manier van kijken. Gebruik de economie tot
cynisme om een ​​prijzenswaardig doel te bereiken is al leuk genoeg.

Het enige dat me stoort, is hoe je het kunt
toon je goede trouw. Daarmee bedoel ik hoe kan ik zijn
zeker dat het ingezamelde geld zal worden gebruikt om a
ecologisch bewustzijn en een gedrag van
verantwoordelijke consument (en dat zijn we allemaal).

Iets anders, door mensen die het niet begrepen in diskrediet te brengen
je werk, je brengt je werk in diskrediet.
En hoewel ruimdenkend

Ik begrijp beter dat de ecologie niet vordert !!

Gelukkig run je deze wereld niet omdat iedereen die het niet met je eens is, ongelijk heeft of oplichters zijn !!

Geloof niet dat ik je veroordeel en je ook niet bekritiseer, ik wil alleen maar
dat je beseft dat het een teken van zwakte is
demean zijn gesprekspartner in plaats van te argumenteren om te overtuigen.

In tegenstelling tot wat je suggereert, is Christophe erg
open, accepteer kritiek en uitdaging.
zo'n proza ​​schrijven en eindigen
Dat is alles, u kunt dit bericht verwijderen !!

is absurd.

Goed het is waar dat sommige deelnemers soms wat abrupt zijn
en dat het pijnlijk kan zijn. Zeg tegen jezelf dat er niets mis is
persoonlijk en dat het beter is om een ​​waarheid slecht te zeggen dan een leugen
goed bediend.
0 x
belozen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 28/03/07, 05:10




par belozen » 30/03/07, 04:07

Bedankt konijn

Bedankt voor je eerste lezing en om het principe van de site te begrijpen voordat je het verlaagt !!


Je legt gewoon je vinger op mijn grootste probleem

geloofwaardigheid

Hoe verzeker je mensen dat dit geld (omdat het zal gebeuren!) Wordt herverdeeld.

Ik weet niet echt hoe ik het moet doen?

In eerste instantie hoop ik dat er mensen zullen zijn die mij voldoende zullen vertrouwen, zodat ik hen mijn eerlijkheid kan bewijzen.

Ik weet niet of het feit van het registreren van een bedrijfsnummer of enig ander bewijs van een registratie in een dergelijk handelsregister echt bewijs van eerlijkheid is.

Er zijn maar al te veel voorbeelden om ons heen of we zetten ons vrolijk in de kassa!

Als je een oplossing ziet of zelfs als het maar een nummer is, ben ik afnemer!

Zodra de site is gegroeid, komt er maandelijks een financieel rapport en een follow-up van de ontwikkelingen.

Voorlopig ben ik gebaseerd op vertrouwen!

Bovendien wordt van niemand geld gevraagd, dus geen risico voor de consument!

Het is gratis!

Zolang je een BA doet, zoveel als je doet met het hart en alles wat je kunt voelen!

Ik ben geen buisenesman noch een manipulator.

En dat ik denk (hoop ik) dat mensen het zullen voelen.



Wat betreft uw opmerking over mijn manier van reageren op een dergelijke migratie van de site op twee opeenvolgende berichten
Ik denk dat je in feite gelijk hebt, zonder je tussenkomst zou ik niet naar je teruggekeerd zijn forum !

Laat het me uitleggen
Ik lees uren over je artikelen en ik vind de sfeer goed!

Ik buig voor uw geduld en uw meedogenloosheid als het gaat om pantone!

Dus ik zei tegen mezelf, hier zijn mensen die ecologie ter harte nemen en hun onderwerp heel diep bestuderen.

En ik merk dat ik het doe bij de 2 hierboven genoemde post
Niemand nam de tijd om het werkingsprincipe te lezen, maar we aarzelden al om deze boodschap af te vuren

Dus ik wilde tegen nonolerobot zeggen (het maakt me aan het lachen omdat het mijn bijnaam was op de middelbare school) dat ik hem helemaal niet de schuld geef, integendeel.

Maar met het bewustzijn dat vandaag is gemaakt, hoop ik dat niemand het vliegtuig zal nemen om een ​​gebaar voor de planeet te maken, maar dat we, als we geen keus hebben, liever zouden deelnemen aan de genezing ervan

Hij heeft me duidelijk gemaakt dat mijn site onduidelijk is!

Dan ben ik een van degenen die denkt dat elke kritiek goed is als het goed wordt gedaan !!!

Dan en ik zou de top afmaken omdat ik een baan heb (http://www.sosterre.com)

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en het is beter om bij elkaar te blijven dan onszelf in de benen te schieten

Allemaal bedankt


En moge de planeet leven omdat hij prachtig is


Ps: dit zijn allemaal maar woorden (zeker noodzakelijk) maar nu is het tijd om te handelen !!!!!
8)
0 x
SOSTERRE.COM wordt samen de generatie van hoop
belozen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 28/03/07, 05:10

Verbluffend klein haakje




par belozen » 17/07/07, 03:44

Wanneer een minister besluit de prijs van bepaalde artikelen te verhogen onder een eco-deelnemingsbelasting, stemt iedereen ermee in meer te betalen
Ik bied een gratis "belasting" en die geven we je terug en ze noemen me alle namen ???

vriendschappelijk
0 x
SOSTERRE.COM wordt samen de generatie van hoop
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 17/07/07, 10:10

Een gratis belasting die we betaald krijgen ?? Keskidi?

Ik weet niet pkoi je komt terug op de aanklacht, je idee is redelijk goed, maar waar je kritiek op krijgt, is de keuze van je stijlpartners: financiering van consumentenkrediet, kortingsreizen ...

In het anti-ecologiegenre denk ik dat er niets ergers is ... :onheil: dus als het gewoon is om een ​​goed geweten te geven, nee bedankt ... sorry ...

Trouwens, hoe garandeer je de terugbetaling van de "geschenken"?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : dav.jaffre, gegyx en 125 gasten