Nieuwe subforum: Cyberacties?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Nieuwe subforum: Cyberacties?




par Christophe » 16/02/07, 10:19

Naar dit onderwerp: https://www.econologie.com/forums/tout-savoi ... t3019.html hij kwam op het idee om een ​​sub te maken forum “CyberAction” om enkele kleine cyberacties te organiseren (uiteraard altijd gerelateerd aan econologie).

Dus hier was het gewoon om wat gedachten van jouw kant te hebben voordat je deze sub maakte forum.

Ik citeer Olifant die de boel al aardig op orde heeft:

elephant schreef:Ik denk echter dat er aan een aantal voorwaarden moet worden voldaan:

1 °) delen het werk om e-mailadressen te verzamelen: krantenredacteuren, parlementsleden, algemeen raadsleden, partijvoorzitters enz. (Hiervoor vinden we hun e-mailadres op de sites van hun partijen en in alle geval in België, op de website van het Parlement
1 bis) deze lijst bewaren en verspreiden
2 °) delen het werk zodat de e-mails niet allemaal hetzelfde adres verlaten en dat onze gesprekspartners geen tientallen e-mails over hetzelfde onderwerp ontvangen: het lijkt verdacht.
3 °) verzend alle e-mails bijna tegelijkertijd, bij voorkeur één avond na 23-uren.
4 °) komen een enkele tekst overeen, met vermelding van bronnen (inclusief originele bronnen in het Engels)
5 °) vergezellen een zeer hoffelijke begeleidende tekst die iets specificeert als:
"... we hebben goede redenen om aan te nemen dat overheidsgeld aan dergelijke projecten dreigt te worden verspild ... terwijl Amerikaanse onderzoekers geavanceerder zijn dan wij met veel minder dure middelen .... "
6 °) vermijd te vermelden dat mensen die ons te goed kennen, zoals Jean Pierre Petit of Jean Louis Naudin: ik heb de hoogste achting voor hen, maar ik ben bang dat hun naam bij de eerste aanval het directo laat vertrekken op kar.
7 °) zorgen voor herinneringsuitzendingen
8 °) naast de grote adressen, heeft elke spamme op zijn eigen privé-correspondenten een uitnodiging om uit te zenden
9 °) vind een titelaccourcheur voor de e-mail
Dernière édition par Christophe de 18 / 11 / 14, 14: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/02/07, 11:06

Nou, het is al weg

Ik stel voor om de mailinglijst op dit bericht en in dit formulier te starten en die ik zal bijwerken:

Onderwerp titel------------------------------------ --------------Bericht---Datum-----Ontvanger--------Afzender-------Herinnering

Z-Machine------belangrijk onderwerp “Energieën” voor de verkiezingen---N°1---16/02/07--Journal Le Monde--Capt_Maloche---../../07
Z-Machine------belangrijk onderwerp “Energieën” voor de verkiezingen---N°1---16/02/07--Journal Les echos--Capt_Maloche---
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/02/07, 11:11

BERICHT #1
ONDERWERP: Z-MACHINE


Hallo,

Sinds vorig jaar is er een energierevolutie aan de gang en nog geen enkele media heeft er aandacht aan besteed, in een tijd van grote debatten over energiebesparing, de opwarming van de aarde, alternatieve energiebronnen en PRESIDENTIËLE VERKIEZINGEN.

Zou je er interesse in hebben?

Hier is een samenvatting van het evenement:

Tot voor kort werd kernfusie beschouwd als een droom, de onbereikbare Heilige Graal van de energieproductie. De internationale gemeenschap investeert grote bedragen in het ITER-project, een gigantische tokamak gebaseerd op de continue magnetische opsluiting van een heet plasma, een techniek die we al tientallen jaren zo goed mogelijk proberen onder de knie te krijgen, in de hoop deuterium-tritium in stand te houden. fusie, duur en radioactief, en misschien binnen enkele decennia elektriciteit produceren. De onderzoekers die voor dit project werden ingehuurd, konden dan ook hopen op een ontspannen carrière daar.
En zo produceerde in 2005, volkomen onverwacht, een apparaat genaamd z-machine dat gebruik maakte van magnetische insnoering (plotselinge compressie) een temperatuurpiek die veel hoger was dan nodig was om boor-waterstoffusie te veroorzaken (overvloedige en goedkope brandstoffen) bijna zonder radioactiviteit en vooral ZONDER AFVALOPSLAG. PROBLEEM!! . We kunnen ons daarom nu, met de huidige technische middelen, de bouw van energiecentrales voorstellen, gebaseerd op het z-pinch-principe, een opeenvolging van mini-thermonucleaire explosies (zoals verbrandingsmotoren) waarvan de straling kan worden opgevangen door inductie en direct in elektriciteit kan worden omgezet. Geen behoefte meer aan opsluiting, stoom, turbines of dynamo's. Deze generatoren kunnen relatief klein zijn en vrijwel overal worden geïnstalleerd om te voorkomen dat elektriciteit over grote afstanden wordt getransporteerd. Wie zegt beter?
Dit alles dwarsboomt toekomstige olieprojecten, uraniumcentrales en het ITER-project. De media nemen totale stilte in acht, en op de forums, lezen we rustgevende en demotiverende opmerkingen als: "De z-machine, ja, het is best interessant, je moet het zien, het kost tijd voor andere laboratoria om te bevestigen, je moet deze dingen aan de Amerikanen en het leger overlaten (help!), en dan, kernfusie, het is een vrome wens, het zal 50 jaar lang geen resultaten opleveren, zoals ITER..."
Wat moeten we doen ? Verspreid de informatie, geef internetgebruikers de middelen om informatie te verkrijgen, zodat het grootst mogelijke aantal burgers wordt geïnformeerd en door hun stem het beleid kan beïnvloeden, zodat de z-pinch-sector wordt ontwikkeld naast alternatieve energiebronnen en energiebesparingen, vooral omdat Frankrijk al een z-machine heeft in Gramat (Lot).

zie ook

http://www.z-machine.net/fr/zm-article.html

http://fr.wikipedia.org/wiki/Z_machine

Ik vertegenwoordig een groep mensen die verrast zijn door het gebrek aan interesse in wat de grote ontdekking van de 21e eeuw lijkt te zijn

Bij voorbaat dank voor uw antwoord, ik ben er zeker van dat ik verlicht ben.

Uw naam
uw e-mailadres
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/02/07, 23:34

Dus Elef?

Wat heb je gedaan sinds de 16e? : Cheesy:

PS: Dit is om het bericht opnieuw te lanceren
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/02/07, 08:25

Oh ! Oh ! Waarom denk je dat ik op vakantie ga? :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/02/07, 09:01

zeggen is goed, handelen is beter:

in 25 minuten klikken pompte ik de helft (=40) van de e-mailadressen van de leden van het Waalse parlement op (in België hebben we een federaal parlement: kamer van afgevaardigden + senaat, een Waals parlement en een Waals parlement, verhaal van geld sparen : Mrgreen: )
de lijst die ik maak is in .doc: kopieer en plak deze in bulk in de BCC-ruimte van een e-mail
Ik heb het gecontroleerd: je kunt hetzelfde doen op de website van de Nationale Assemblee
Ik zorg voor de Belgen, wie voor de Fransen?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 26/02/07, 09:13

elephant schreef:de lijst die ik maak is in .doc: kopieer en plak deze in bulk in de BCC-ruimte van een e-mail


Ja, maar vanaf een bepaald aantal BCC's zal je mailserver waarschijnlijk je bericht weigeren, bij hotmail is de limiet 100 geloof ik (wat al veel is).
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 26/02/07, 10:02

elephant schreef:in 25 minuten klikken pompte ik de helft (=40) van de e-mailadressen van de leden van het Waalse parlement op (in België hebben we een federaal parlement: kamer van afgevaardigden + senaat, een Waals parlement en een Waals parlement, verhaal van geld sparen : Mrgreen: )
"een Waals parlement en een Waals parlement"...
Eenmaal ? : Cheesy:

Je bedoelde ook “een Vlaams parlement”.
(Stuur niet twee keer dezelfde e-mail naar Waalse parlementariërs...)
Ook de Europese afgevaardigden ontbreken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/02/07, 12:40

het is eerlijk, je zult me ​​deze kleine typfout vergeven, net zoals de Vlamingen je de 2 "m" zullen vergeven :D

Europees Parlement: Ik ben net naar de site gegaan: geen geluk:
Ik ging naar de site om de lijst met parlementsleden te bekijken, ik heb er 4 of 5 geprobeerd (Duitsland, Slowakije, Ierland) geen e-mailadres

voor de Fransen en de Belgen is er zeker een manier om ze via de website van hun partij te bemachtigen (voor de anderen: wie kent de boldofloraque in de kamer?)

kort gezegd:

het zou nodig zijn om naast het Frans een mededeling op zijn minst in het Engels te schrijven en voor de jacht op de adressen van de Europese afgevaardigden is er genoeg voor meerdere dagen werk: de enige oplossing lijkt mij het werk te delen. Als we Europarlementariërs aanspreken, moeten we ook de redactie van de grote kranten in deze landen aanspreken (in het Engels)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/02/07, 21:29

Elke dag heeft genoeg moeite met:

Ik heb de lijst met e-mailadressen opgehaald

van de 75 Waalse afgevaardigden
van de 150 federale afgevaardigden
van de ??? senatoren
Deze laatste twee moet ik nog bewerken

het opvragen van de adressen van krantenredacties kan iets langer duren

Christopher zei:
Ja maar vanaf een bepaald aantal BCC's zal je mailserver waarschijnlijk je bericht weigeren, bij hotmail is de limiet 100 geloof ik (wat al veel is)


Het maakt niet uit, een lijst kan worden geknipt!

Behalve dit:

1) nederlandstalige medewerkers gevraagd!
2) Franse heren, wij hebben als eerste geschoten!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 128-gasten