Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 27/12/20, 19:29

Ik vertelde het je een paar dagen geleden hier: bistro / lijst-van-trollen-van-forum-t16381-220.html # p424087 met de belofte om het toe te passen tijdens de wapenstilstand van de banketbakkers... We zijn er...

Dit is om de meest storende leden tijdelijk te verbannen (troll-methode...) van de forum en zie hoe de stemming op de forum evolueert tijdens deze periode... Op de manier van de AB-testmethode die bekend is bij computerwetenschappers.

Een periode van "gedwongen pauze" van 7 dagen van zondagavond tot zondagavond... tussen 18 uur en 20 uur geldt voor deze leden. 7 dagen lijken misschien lang, maar het is een minimum om de methode correct te kunnen analyseren.

Voor het eerste "seizoen" (27/12 tot 3/01) zullen het slechts 2 leden zijn, bijzonder gezwollen en onaangenaam* in de afgelopen dagen, van wie het account tijdelijk wordt gedeactiveerd. Voor de volgende kan dit aantal naar boven evolueren, maar het zal altijd niet minimaal 2 zijn.

De namen van "Benoemde AB-C-leden" zijn dat niet niet openbaar gemaakt (maar je zult ze vrij snel ontdekken in de beurzen)

De evaluatiecriteria zijn onder meer de algemene sfeer en participatie.

Definitieve beslissingen zullen genomen worden, of niet, na verschillende seizoenen... aangezien het noodzakelijk is om te vergelijken!

De creatie van een nieuwe "klacht"-account door het lid in kwestie impliceert zijn definitieve ban zonder voorafgaande kennisgeving of discussie. Maar elk "AB-C-lid" kan hier per e-mail opmerkingen of klachten indienen: https://www.econologie.com/contactez-nous/

Het account van de betrokkenen wordt zonder tussenkomst van hun kant opnieuw geactiveerd en op dat moment wordt er een melding per PM / e-mail naar hen verzonden.

* onderling of voor anderen...
2 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Macro » 28/12/20, 09:36

Alleen van 18 tot 20 uur? Waarom geen avondklok? Hen een dagelijkse rust van 11 opeenvolgende uren opleggen... Zoals voorzien door de arbeidswet...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par eclectron » 28/12/20, 11:13

Christophe schreef:De namen van "Benoemde AB-C-leden" zijn dat niet niet openbaar gemaakt (maar je zult ze vrij snel ontdekken in de beurzen)

het is klaar ! : Lol: Omdat ik een trolmagneet ben (maar ik kijk ook) en hier ben ik vreemd stil, zoals in een niemandsland na een nucleaire explosie, een beetje verwilderd...
dacht ik ook.
Zal dit ruimte laten voor de timide die zich niet durfde te uiten in het bijzijn van deze toetsenbord-cadors?

Het is zeker een vacuüm omdat ze ruimte in beslag namen. Tussendoor moet je de tijd nemen om een ​​balans te vinden.
Ik weet niet zeker of er in 1 week grote veranderingen plaatsvinden.
Het zij verre van mij om de periode van verbanning te verlengen, ik bedoel gewoon dat nieuw bloed misschien geen tijd heeft om aan te komen.
wacht en zie ...
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 28/12/20, 12:14

Macro schreef:Alleen van 18 tot 20 uur? Waarom geen avondklok? Hen een dagelijkse rust van 11 opeenvolgende uren opleggen... Zoals voorzien door de arbeidswet...


Ah ja dat zou nog een mogelijkheid zijn... maar wat betreft de echte avondklok bestaat de kans dat die dezelfde effecten zal opleveren: we doen meer voor de avondklok...

Voor de rest wilde ik zeggen dat het blokkeren en deblokkeren op zondagavond tussen 18 en 20 uur gebeurde....dat wil zeggen dat ze gedurende 7 opeenvolgende dagen worden geblokkeerd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 28/12/20, 12:16

eclectron schreef:Zal dit ruimte laten voor de timide die zich niet durfde te uiten in het bijzijn van deze toetsenbord-cadors?


Dit is een van de doelen van deze methode ja!

eclectron schreef:wacht en zie ...


Ja, dat is het enige wat je moet doen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Macro » 28/12/20, 12:23

Ik had begrepen dat je ze maar 2 uur per dag blokkeerde... Ha ja... Een week... Dat wordt vakantie...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par yves35 » 28/12/20, 14:15

eclectron schreef:
Christophe schreef:De namen van "Benoemde AB-C-leden" zijn dat niet niet openbaar gemaakt (maar je zult ze vrij snel ontdekken in de beurzen)


Zal dit ruimte laten voor de timide die zich niet durfde te uiten in het bijzijn van deze toetsenbord-cadors?



hello,

cadors, cadors... ik zou eerder pitbull zeggen

yves
2 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Macro » 28/12/20, 14:32

yves35 schreef:
eclectron schreef:
Christophe schreef:De namen van "Benoemde AB-C-leden" zijn dat niet niet openbaar gemaakt (maar je zult ze vrij snel ontdekken in de beurzen)


Zal dit ruimte laten voor de timide die zich niet durfde te uiten in het bijzijn van deze toetsenbord-cadors?



hello,

cadors, cadors... ik zou eerder pitbull zeggen

yves


Ik zou zelfs meer willen zeggen....Joodse moeder...Omdat de pitbull hem na een tijdje loslaat.... : Mrgreen:

Geen antisemitisme van mijn kant daar.... Opmerkingen verzameld van een Joodse vrouw die ik in mijn taxi vervoerde...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 02/01/21, 14:04

Mea culpa, het lanceren van deze methode tijdens de vakantieperiode is oneerlijk en onhandig: er zal zeker een verstoorde deelname zijn tijdens deze dagen...(dit jaar toch minder sterk dan de andere...uiteraard maar toch gestoord)

Ik heb daarom besloten om de blokkering van de 1e sessie met nog eens 7 dagen te verlengen.

Sorry voor de 2 betrokkenen: het is voor het welzijn hiervan forum !

Uiteindelijk zal elke sessie dus zeker over 14 dagen worden gedaan, het is waar dat 7 wat krap is zoals hierboven gezegd...
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par sicetaitsimple » 02/01/21, 14:57

Christophe schreef:Mea culpa, het lanceren van deze methode tijdens de feestdagen is oneerlijk en onhandig:


Gewoon een persoonlijke mening, waar ik alleen mee bezig ben: als je bedenkt dat het oneerlijk en onhandig was, zou het het beste zijn om de plaatsingsrechten van deze twee mensen na een week te herstellen zoals gepland, en dan te kijken of het een impact had op hun gedrag, zelfs als het betekent dat ze het later moeten herhalen.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten