Noodzaak van een website?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
El Boliviano
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 19/09/12, 09:18
Plaats: Bolivia
x 1

Noodzaak van een website?




par El Boliviano » 13/02/16, 22:29

Salut!

Als u een website wilt hebben met domeinnaam ( www.montruc.com bijvoorbeeld), Elektronische post (jean-claude@montruc.com ) ..
Met een CMS om content te beheren, of on-line winkel om uw producten te verkopen ...
Alle gehost in Frankrijk, geen advertenties, geen spam ... 100% op uw naam ...

Ik kan dit doen voor een bescheiden prijs (€ 50 100 heeft in het algemeen).

Dan, na de indiening en de extensie (.com, .club ... etc ..) moet 28 60 heeft € € / jaar voor verlengingen .. (meer voor een dedicated server. .)

Alles hangt af van de vereiste diensten ...

Contact met mij op de doos van privéberichten !!
0 x
A+

Florent
(El Boliviano)
mesvieuxcartons
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/12/15, 22:01
Plaats: Saint-Nazaire

Re: Noodzaak van een website?




par mesvieuxcartons » 14/02/16, 17:13

Hallo,
Ik begrijp het niet de prijs. Een voordeel is wat de prijs van € 50 of 100?
Met vriendelijke groet,
0 x
mesvieuxcartons, doe iets voor jullie planeet, gooi je kaarten! https://www.mesvieuxcartons.fr
Avatar de l'utilisateur
El Boliviano
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 19/09/12, 09:18
Plaats: Bolivia
x 1

Re: Noodzaak van een website?




par El Boliviano » 14/02/16, 22:31

Salut!

mesvieuxcartons schreef:Ik begrijp het niet de prijs. Een voordeel is wat de prijs van € 50 of 100?


het is de aankoop van NDD (domeinnaam) 1 jaar + Heberbement (1an) + setup + installatie + CMS maatwerk.

Dan, via een ADMIN toegang, de eigenaar (je) kunt krijgen artikelen, pagina's etc .. uw stijl voor een site / blog ..
of voorwerpen, zie de orders, het beheren van inventaris .. om te winkelen.

Dan, alleen de betaling van de vernieuwing NDD en huisvesting is noodzakelijk .. van € 28 heeft ... na de NDD en inwoning.
0 x
A+

Florent
(El Boliviano)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Noodzaak van een website?




par Christophe » 14/02/16, 22:39

Een beetje reclame als ongeveer gelijk?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Noodzaak van een website?




par Remundo » 14/02/16, 23:03

helemaal, maar ...

voor een keer is het niet valse papieren! :D
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Noodzaak van een website?




par Christophe » 14/02/16, 23:30

Het zal niet (of veel minder) bestaan ​​met de nieuwe versie van forums: Ik heb het anti-spam beveiligingsniveau afgeschermd ... ik heb er zelfs een betaald abonnement voor genomen ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
El Boliviano
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 19/09/12, 09:18
Plaats: Bolivia
x 1

Re: Noodzaak van een website?




par El Boliviano » 14/02/16, 23:39

Christophe schreef:.... Ik afgeschermd het veiligheidsniveau anti-spam ... Ik nam zelfs een betaald abonnement voor deze ...


Ik verzeker u, het is geen spam ... : Roll: : Lol:
Het is gewoon een dienst die wordt aangeboden tegen een "vriendelijke" prijs omdat (te veel) dozen overdrijven om websites te "verkopen" aan bepaalde mensen die het niet weten .. (dit is misbruik van zwakte).

Voor informatie, koop een service van directnic.com die een OVH hosting met omgeleide DNS zal "doorverkopen" ... :? : Oops:

Deze site wordt gehost door ovh.com en de "eigenaar" van de NDD bevindt zich in de VS.
Dernière édition par El Boliviano de 14 / 02 / 16, 23: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
A+

Florent
(El Boliviano)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Noodzaak van een website?




par Christophe » 14/02/16, 23:47

Ik weet dat je geen robot bent - of zelfs een spammer ... anders zou je niet meedoen forums...

El Boliviano schreef:(Dat is het misbruik van zwakte).


Oh nee: het is marketing! Base du commerce, 1e les van business schools: "hoe je een prospect kunt laten groeien (zonder spijt natuurlijk)"

(Maar ik ben het met u op de bodem ... veel misbruikt met de prijzen van internet diensten ...)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Noodzaak van een website?




par Christophe » 15/02/16, 00:11

El Boliviano schreef:Voor informatie, koop een service van directnic.com die een OVH hosting met omgeleide DNS zal "doorverkopen" ... :? : Oops:


De u iets te zeggen:

a) directNIC heeft niets te maken met OVH, de registar van .com, zodat ik hem kocht in de VS op het moment (2002) so what? Het is verboden?
Het doet alles om de webhost verkopen ...
b) De eigenaar is me
c) Econo is niet OVH ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
El Boliviano
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 19/09/12, 09:18
Plaats: Bolivia
x 1

Re: Noodzaak van een website?




par El Boliviano » 15/02/16, 00:23

Ik herhaal: misbruik van zwakte ".. : Cheesy: : Lol:

Een vriend (een beetje oud .. maar hey, het gebeurt ..) betaalde een site (waardeloze) zonder toegang admin of een truc om te beheren 400 € / jaar verspreid als op de factuur:

NDD (vernieuwen) 110 €
Accommodatie 150 €
150 onderhoud €

FYI, heeft de onderneming geen FTP toegangscodes voor ondanks diverse oproepen van mijn vriend.
De NDD is in hun naam (als er een NDD de verkoopfactuur van € 230 was.)

Toen ik de telefoon AI, zij zagen dat ze niet te maken hadden met een arme oude man die niets wist ... 5 in een paar minuten, had ik de FTP-code.
De site had niet veranderd sinds 5 jaar (file datum) en de hele site (html-bestanden en afbeeldingen) woog 900Ko
150 € / jaar om een ​​900Ko-site te hosten en 150 € voor "onderhoud" terwijl er NIETS is gedaan ...

en erger, zij gevraagd om extra € 400 de header foto ..en het telefoonnummer veranderen .. :schok: :schok: :schok:

Wie zal zeggen dat dit niet het misbruik van zwakte ????

Vandaag de dag, de vriend heeft een site die hem 15 € / jaar kosten (NDD) : Cheesy: : Wink:
0 x
A+

Florent
(El Boliviano)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten