Bijeenkomst zuidwestelijke Econologues

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Bijeenkomst zuidwestelijke Econologues




par Targol » 19/05/09, 14:19

Bonjour à tous,

Met de terugkeer van mooi weer, stel ik voor om bij mij thuis (40 km van Bordeaux in de richting van Toulouse) een bijeenkomst van ecologen uit het zuidwesten te organiseren en te hosten rond een paar drankjes en een barbecue.

Als je geïnteresseerd bent, maak je dan kenbaar over dit onderwerp met je voorkeursdata (vermijd 7 juni, ik ben op stembureaudienst evenals 13 en 14 juni i.v.m. erfgoeddagen bij schoonmoeder).


Als we een klein aantal geïnteresseerden hebben,
  • Ik zou een poll toevoegen over de verschillende voorgestelde data,
  • we zullen meer in detail zien leveren, maar ik denk dat een Spaanse herberg-modus waar iedereen 3 worstjes meeneemt leuk kan zijn.

Nou, ik hoop dat we elkaar snel weer ontmoeten.

Targol - terug omdat velen deze maand mei op vakantie zijn (inclusief ziekte -> trekken van 3 verstandskiezen aanstaande dinsdag : Cry: ).

PS: aarzel niet om jezelf kenbaar te maken, dit soort ontmoetingen is erg leuk, ook al zijn we niet met velen. De laatste werd gedaan om 4 uur en was rijk aan discussies.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/05/09, 18:27

Hallo Targol!


Leuk idee om bij jou thuis te vergaderen...

Ik denk erover om er in augustus een reis naar toe te maken, zou je dat leuk vinden?

Economen uit het zuidwesten en alle anderen kunnen ook op Skype beginnen, hoe meer we zullen zijn, hoe leuker het zal zijn...


Miauw!

PS. Prachtig schoonmoeders huisje!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 19/05/09, 19:24

Hallo Targol

Oké voor het principe. Voor data, bij voorkeur een weekend.

Voor de holle tand...

https://www.econologie.info/share/partag ... 5NeOig.mp3


Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 19/05/09, 20:18

:pijl: Aha, dat zou het moeten doen... : Mrgreen:
Als er praters zijn... want ik luister graag... ook. :D

en dan Targol weet hoe te ontvangen. Eenvoud, vriendelijkheid... 8)
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 20/05/09, 00:27

Hallo allemaal,

Lietseu schreef:Ik denk erover om er in augustus een reis naar toe te maken, zou je dat leuk vinden?

In ieder geval, zelfs als uw aankomst niet overeenkomt met de gekozen datum voor deze vergadering, kunt u toch komen.
Augustus zou moeten overeenkomen met mijn vakantie met eind van de maand een verblijf in Bretagne. Dus bij voorkeur binnen de eerste 3 weken.


Dat is koe : Lol:
Hoewel ik onder algehele narcose zou zijn: het is niet echt de tijd vrees ik, maar eerder de tijd erna.

Citro schreef:en dan Targol weet hoe te ontvangen. Eenvoud, vriendelijkheid... 8)


Het is te veel, ik ga blozen : Oops:

Goed, dus voorlopig hebben we 2 personen (+1 indien in augustus).
Heb je een idee van de mogelijke data (of niet mogelijk) om de verschillende weekenden te gaan filteren?

Behalve Lietseu die voor augustus klaar zou zijn, zien de anderen dat bij het opscheppen?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 20/05/09, 08:21

ok, ik kom ook, waar gezelligheid is, komen wij.

voor ons kunnen we ook in augustus, (gedurende de eerste 3 weken.)
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 22/05/09, 14:38

Dus om onze vrienden uit het noordoosten tegemoet te komen, lijkt het erop dat begin augustus het beste is.
Als we naar een kalender kijken, hebben we de volgende mogelijkheden qua Weekends:
  • 1 en 2 augustus
  • 8 en 9 augustus
  • 15 en 16 augustus

Welke data zijn het beste voor iedereen?

We zouden deze bijeenkomst op zaterdag of zondagmiddag kunnen overwegen om tijd te hebben om van gedachten te wisselen en plezier te hebben.

Ik kan ook, als iemand geïnteresseerd is, een reis organiseren naar een kleine producent in Graves die hele mooie wijn verkoopt voor ongeveer € 5 per fles.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 22/05/09, 14:52

Oh nee, ik zie Flytox niet, hij geeft niks om mijn ... "gezicht":

Flytox in MP schreef me:Beeld


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 22/05/09, 15:25

strategisch gezien zou ik zeggen dat de grote startweekenden die van de eerste en de 15e zijn, dus het zou beter zijn om die van de 8e en 9e te nemen!

maar dit is slechts een suggestie!

is er trouwens een treinstation bij jou in de buurt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/05/09, 17:13

Ik schrijf me ook in voor de 8 of 9 ...

We stappen op de 7e uit met onze koffers bij Pinpin ...

Kun je me per PB of via Skype (lietseu1) laten weten waar je precies bent?


Miauw (het is bijna de cs om het te zeggen!) : Lol:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten