Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 31/12/06, 15:09

Capt_Maloche schreef:Nee, ik neem af en toe mijn auto als ik niet met het openbaar vervoer naar mijn afspraken kan. en de laatste tijd is het permanent geweest.

Ik ga werken aan de RER (in Juvisy) en mijn reizen naar Parijs worden meestal met de metro gemaakt als ik niet meerdere vergaderingen achter elkaar heb of als ik niet zoveel bestanden heb om te nemen.

Voor de trein knuffelen, is het minder voordelig als u met zijn vieren reist zonder de autonomie van een persoonlijk voertuig te tellen (u vertrekt wanneer u wilt, u kunt een ongeplande stop maken bij de futuroscope, enz ...)

GOED, ZIJN DEZE VRAGEN OVER?

christophe schreef:Heeft kk1 al geprobeerd ze in een glas water te doen en de resultaten te voelen?


Nou, ik heb nog een halve capsule over die ik onderdompelen in een hoeveelheid benzine, daarnaast zou ik hetzelfde volume plaatsen zonder het product
Ik laat de 2-volumes tegelijkertijd branden (buiten zonder mijn snorren te verbranden) en ik stuur je de video

Dat zullen we na de vakantie zien

GOEDE FEESTEN : Idee:


Heb je geen technische school of universiteit in je buurt?

het zou interessant zijn om te zien wat er in deze pastilles zit.


Gelukkig Nieuwjaar
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/01/07, 23:13

Als je in Parijs bent, maar aan wie wil je dat ik dit spul geef?

en dan heb ik slechts de helft van ... Ik wil branden om te zien :D

Moet iemand zich voor de test registreren om andere meningen goed te krijgen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79460
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 02/01/07, 23:23

Ik denk dat we onze analytische tests zelf sneller zullen hebben gedaan dan als we als "individuen" proberen te slagen voor een universiteit ...

In dit verband zal ik waarschijnlijk binnenkort een calorimeter voor het laboratorium maken (of proberen te herstellen, nieuw, het moet te duur zijn) ...

https://www.econologie.com/forums/le-laborat ... -vf63.html

http://fr.wikipedia.org/wiki/Bombe_calorim%C3%A9trique
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79460
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 03/01/07, 12:10

Capt_Maloche schreef:Als je in Parijs bent, maar aan wie wil je dat ik dit spul geef?


TOTAL? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 03/01/07, 15:10

Christophe schreef:
Capt_Maloche schreef:Als je in Parijs bent, maar aan wie wil je dat ik dit spul geef?


TOTAL? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


Nee, Total wil het niet: het is een concurrerend product.
Total produceert ook brandstofpellets. De grote nuance is dat Total tablets op de stranden worden gevonden :onheil: !!!

"Totaal, je komt niet meer naar ons."
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79460
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 03/01/07, 22:07

Targol schreef:Nee, Total wil het niet: het is een concurrerend product.


Niet zo zeker ... kijkend naar de resultaten ... :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/01/07, 08:42

Hier is wat er op de site wordt "gezegd" http://www.eco-carburant.fr/mpg-caps.htm


MPG-CAPS-producten


geschiedenis:

Dit product is uitgevonden door NASA-ingenieurs in de 70-jaren om het verbruik van raketten te verminderen. De distributie van dit product was niet mogelijk omdat het het onderwerp was van een productieoctrooi dat in het publieke domein viel in 2005. FFI ( http://reducarburant.myffi.biz/french/index.php ) heeft dit product daarom nu wereldwijd kunnen produceren en distribueren.



operatie:

MPG-CAP is een 100% organische motor "conditioner" die een microcoating creëert in de verbrandingskamer van uw motor. Deze microcoating heeft de eigenschap de warmte te verhogen door de calorische porositeit te verminderen.

Het directe gevolg is een lager brandstofverbruik en besparingen!

Dit is de reden waarom u met dit product uw motor kunt behouden en de levensduur kunt verlengen.

Naar MPG-CAPS is verwezen met de American Environmental Protection Agency (EPA).


Deze capsules zijn samengesteld uit 100% actieve ingrediënten zonder verdunningsmiddel.

Deze technologie is bewezen in tests van meer dan 20 miljoen mijl.

MPG-CAPS kan verschillende brandstoffen behandelen, zoals diesel, benzine, biodiesel en ethanol.


Toegegeven dat dit waar is, waarom consumeer ik dan meer? :frons: wrijving? correctie door de lambdasonde?

Ik stelde hen de vraag en ik wacht op het antwoord ...

Pascal
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79460
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 04/01/07, 09:27

Capt_Maloche schreef:Ik stelde hen de vraag en ik wacht op het antwoord ...

Pascal


Ik kan niet wachten :)
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 04/01/07, 09:58

Capt_Maloche schreef:Ik stelde hen de vraag en ik wacht op het antwoord ...

Pascal


Gezien de relevantie en wetenschappelijke nauwkeurigheid van modderige argumenten van de stijl ...

MPG-CAP is een 100% organische motor "conditioner" die een microcoating creëert in de verbrandingskamer van uw motor. Deze microcoating heeft de eigenschap de warmte te verhogen door de calorische porositeit te verminderen.


... ik heb ernstige twijfels dat je iets anders krijgt dan pseudo-wetenschappelijk gebrabbel maar totaal nep als antwoord ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79460
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 04/01/07, 10:38

+1 : Cheesy:
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten