Zoek gevonden 4492 resultaten

par Capt_Maloche
18/09/21, 02:08
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?
antwoorden: 26
views: 17198

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?

Het is veel lezen geweest ... is dat ik werk :knipoog: ik weet niet of er in deze links een lijst staat met reagentia voor de metalen die aan het begin van het 1e rapport worden genoemd: "antimoon, arseen, cadmium, chroom , kobalt, tin, kwik, nikkel, lood, uranium, vanadium, grafeen "Het idee zou zijn om ...
par Capt_Maloche
14/09/21, 01:32
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan
antwoorden: 142
views: 26682

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

Het kan ons niet schelen :)

Iedereen doet wat hij wil met zijn leven
Het is een kwestie van legale wapens gebruiken

Persoonlijk zal het voor mij optioneel zijn of niet.
par Capt_Maloche
14/09/21, 01:18
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan
antwoorden: 142
views: 26682

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

Aankondiging van verplichte vaccinatie voor iedereen rond 10 oktober a priori, Er zijn echter breuken in hun programma die erop wijzen dat hun gebouw instort.
par Capt_Maloche
14/09/21, 01:05
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?
antwoorden: 26
views: 17198

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?

Aloa! :idee: Praktisch werk blijft de beste vakken En ja, het onderwerp dat ons leven momenteel verpest is de propaganda van de figuren die rond deze veiligheidswaanzin zijn gesmeed: | en deze ongezonde toestand forceren. En in deze psychose denk ik aan het opzetten van een protocol...
par Capt_Maloche
07/07/21, 17:40
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire
antwoorden: 424
views: 148129

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

Handen af ​​van ongelukkig Neurenberg! :shock: :) Dit zijn onvervreemdbare rechten Het is dringend om niets te doen. Pers en media stigmatiseren de niet-gevaccineerden. We maken lijsten van niet-gevaccineerde mensen etc.. Het begon weer als in 1938... Het sein voor actie wordt verplicht...
par Capt_Maloche
25/10/20, 00:03
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Normen en labels: BBC of Passiefhuis? Wie zegt wat?
antwoorden: 29
views: 62062

Re: Standaarden en labels: BBC of Passiefhuis? Wie zegt wat?

thermodynamische VMC kan een alternatief zijn Ja het is niet slecht, maar we realiseren ons dat dubbelstroomsystemen voor kleine stromen veel elektriciteit verbruiken met hun 2 motoren, als je bovendien een warmtepomp erin toevoegt, de resultaten zullen minder goed zijn, maar je kunt vernieuwen ...
par Capt_Maloche
23/10/20, 09:13
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Mix diesel + benzine of ethanol E85: verbruik minder en reinig uw dieselmotor
antwoorden: 969
views: 568608

Re: Diesel auto: verbruiken minder met een beetje SP95

Gisteren heb ik 5L E10 in mijn 58L GO gedaan (of 8,6%) ... ze keken me een beetje raar aan naar de pomp, maar het kan me niet schelen! : cheesy: dat heb ik 6 maanden gedaan: cheesy :, sommige gestelde vragen, vooral toen ik de tissues op de pot had: D ik vraag me ook af wat de tankers hebben gedaan ...

Zoek Geavanceerd zoeken