Het beweegt zich in Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: geloofwaardigheid van de heer Moreau

par Christophe » 08/10/06, 21:45

FRANCK (49) schreef:het is niet de eeuwige beweging, het is om de verloren energie terug te winnen, wanneer je remt, eet je je bloedplaatjes op door warmte.


Blijkbaar begreep je het utopiesysteem niet ...

FRANCK (49) schreef:Ik denk dat JMM in het begin te snel in deze resultaten ging en besefte dat er enkele kleine problemen in zijn systeem waren.


Noodzakelijk om zijn onderzoek te kunnen financieren met het geld van zijn weldoeners (duiven ...)?

FRANCK (49) schreef:Nu wil hij door de voordeur gaan om zich te vestigen (BUS), om terug te keren naar het specifieke meer, vandaar het ondraaglijke wachten!


Vi vi ... noodzakelijkerwijs wanneer we 1 inkomstenbron hebben uitgeput, proberen we een andere ... : Cheesy: De injectie van H2 op een industriële motor is bekend aan de andere kant van de Atlantische Oceaan ... Eerlijk gezegd, meneer Moreau ... stop uw bioscoop ... U maakt ons verkeerd.

Utopia heet toepasselijk ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

par ik Citro » 08/10/06, 21:58

Ik ga niet praten over het systeem (ik heb het niet zien werken) maar het concept ...

Wat Moreau biedt is vergelijkbaar met wat we willen doen met de panton en in mindere mate met "MET".
Dit betekent het optimaliseren van de betreurenswaardige prestaties van onze motoren door het verbeteren van verbranding en vervuiling.

"Bruingas" -generatoren (het Utopiatech-concept neemt het principe over) bestaan ​​en zijn een manier om ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28

Re: geloofwaardigheid van de heer Moreau

par professeur31 » 08/10/06, 21:58

FRANCK (49) schreef:het is niet de eeuwige beweging, het is om de verloren energie terug te winnen, wanneer je remt, eet je je bloedplaatjes op door warmte.

in het extreme als je alleen maar vertraagt ​​met een enorme alternator, kun je veel energie oogsten en minder versleten remblokken.

Ik denk dat JMM in het begin te snel in deze resultaten ging en besefte dat er enkele kleine problemen in zijn systeem waren.

nu wil hij door de voordeur gaan om zich te vestigen (BUS), om terug te keren naar het specifieke meer, vandaar het ondraaglijke wachten!


Oula maar wat zeg je? : Cheesy:

Er is in geen geval sprake van terugwinning van de energie uit het remsysteem !!!
Het is een specifiek waterstofgeneratorsysteem met een laag stroomverbruik !!
En bovendien wachten we nog steeds op ons om de effectiviteit van het systeem te zien, maar we zien niets aankomen : Cry:
Ik hoop dat dit systeem hoe dan ook vóór mijn dood werkt, vooral als alles in orde is, ik heb nog maar veertig jaar te leven.
Maar is het voldoende om dit wonder van technologie te zien werken? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 08/10/06, 22:13

Maar niet absoluut, meneer Moreau heeft gelijk:

In motorrem, de dynamo werkt eigenlijk "gratis", dus als we op dit moment stroom trekken, is het in zekere zin gratis.

Ik verdedig JMM niet, maar moet toch weten hoe je moet lezen lieve superphil06!
Er is ook geen eeuwige beweging daar, het heeft niets te doen!

Als je echter doping wilt testen met H2, wacht dan niet op JMM, je kunt je eigen reactor maken!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 08/10/06, 22:24

NLC schreef:In motorrem, de dynamo werkt eigenlijk "gratis", dus als we op dit moment stroom trekken, is het in zekere zin gratis.


Ik heb dit nooit ergens op de Moreau-pagina's gelezen en in alle gevallen zijn de motorremfasen en de efficiëntie van één (originele dynamo + elektrolyseur) veel te laag om te hopen meer dan 5% te krijgen op het verbruik ... tenzij natuurlijk een remgenerator wordt gedimensioneerd ... wat helemaal niet wordt gezegd door Moreau ...

In dit geval is het beter om een ​​goed hydraulisch rem-motorsysteem te hebben ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28

par professeur31 » 08/10/06, 22:31

NLC schreef:Maar niet absoluut, meneer Moreau heeft gelijk:

In motorrem, de dynamo werkt eigenlijk "gratis", dus als we op dit moment stroom trekken, is het in zekere zin gratis.

Ik verdedig JMM niet, maar moet toch weten hoe je moet lezen lieve superphil06!
Er is ook geen eeuwige beweging daar, het heeft niets te doen!

Als je echter doping wilt testen met H2, wacht dan niet op JMM, je kunt je eigen reactor maken!


Nou nee, het werkt niet gratis !!
2-scenario's zijn mogelijk:
Ofwel, de algemene spanning van het circuit is minder dan 14.5 volt en op dat moment laadt de alternator, zelfs in decel, de batterij op, dus als u een extra lading met de generator toepast, zal de stroom uitvallen voor het netwerk en zelfs tijdens de herversnelling zal de alternator maximaal stromen en WAtts uit de motor nemen. Negatief saldo
Ofwel de algemene spanning is groter dan 14.5 V, in dit geval ontlaadt de alternator niet effectief (regeling).
Als we op dit moment om stroom vragen, wordt deze opgeladen
om de generatoruitgang te compenseren. Zeer licht positieve beoordeling.

Algemene beoordeling: negatief !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 08/10/06, 22:33

Ik heb het niet over cijfers, maar gewoon over de passage die superphil06 citeerde op de JMM-site.

Wanneer een vrachtwagen meestal in het verkeer is, blijft de dynamo inactief, omdat de batterij volledig is opgeladen. bovendien blijft elke keer dat de alternator de belasting moet compenseren, een deel van de geproduceerde overtollige elektriciteit zeer slecht gebruikt of gaat deze verloren. Het blijft daarom zeer voordelig om deze overtollige elektriciteit die wordt geproduceerd door de alternator te gebruiken, ook op de frequente momenten van vertraging (elektriciteit bijna gratis vanwege de inertiemassa van dergelijke voertuigen), om het watermolecuul te dissociëren in een waterstof- en zuurstofgas, dat vervolgens in realtime in de motor wordt geïnjecteerd, om de verbranding van de gebruikelijke brandstof te verbeteren.

Ik zeg niet dat de rest waar is over het overschot, maar voor ontheiliging wel.
Ongeacht de cijfers of wat dan ook: bij motorrem, wanneer de accu is opgeladen, kunt u de dynamo gratis trekken.

Trek natuurlijk ook niet zo hard dat het voertuig stopt, anders moet je het daarna opnieuw starten : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 08/10/06, 22:37

Professeur31 : Over het algemeen is een batterij altijd bijna volledig opgeladen (het is duidelijk dat ik het had over het geval waarbij we de batterij niet meer hoeven op te laden) maar goed persoonlijk bespreek ik dit onderwerp dat een tijdje gesloten was niet langer en heropend door een slimme kerel die niet eens meer meedoet. : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28

par professeur31 » 08/10/06, 22:39

NLC schreef:Trek natuurlijk ook niet zo hard dat het voertuig stopt, anders moet je het daarna opnieuw starten : Cheesy:


Welnu, op moderne voertuigen worden de alternators alleen berekend en het overschot is zeldzaam.
Ik doe regelmatig elektronische beoordelingen met studenten en dat merken we heel vaak.

Voor het herstel JA uiteraard en dat is het probleem !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

par ik Citro » 08/10/06, 22:50

professeur31 schreef:Nou nee, het werkt niet gratis !!
2-scenario's zijn mogelijk:
Ofwel, de algemene spanning van het circuit is minder dan 14.5 volt en op dat moment, zelfs in decel, laadt de alternator op om de batterij op te laden, dus als u een extra lading op de generator toepast, zal de stroom uitvallen voor het netwerk en zelfs tijdens de herversnelling zal de alternator maximaal stromen en WAtts uit de motor nemen. Algemene beoordeling: negatief !!!


Om de energie te illustreren die de alternator van de motor haalt (hij remt hem), kunnen we de alternatorriemen noemen die "slippen" als ze ontspannen, met slijtage. Dit gebeurt meestal 's ochtends in de winter bij het starten met de lichten aan (batterij bijna leeg + hoog stroomverbruik). Als we de codes uitschakelen, stopt de riem met slippen omdat de energiebehoefte lager is, remt de dynamo de motor minder af, slipt meer (en zijn gruwelijke geluid).
Om deze reden (in het bijzonder) wordt de dynamo van racemachines verwijderd en wordt de machine alleen van stroom voorzien met een batterij die alleen de tijd van de test "volhoudt". We krijgen dan een paar paarden en ook een paar kilo.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten