Het beweegt zich in Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Het beweegt zich in Utopia

par lau » 09/12/05, 12:06

webmaster econology zegt: Voor samenvatting: Moreau is helemaal niet duidelijk en zijn commerciële aanpak is niet duidelijk!

2) Hij weigert een onafhankelijk experiment ... Normale tijd om een ​​paar honderd duiven te vinden ... eh klanten spijt ... en ga naar de zon ... Niets is duidelijk in zijn argumenten en alles gaat in de richting van de scam om te beginnen met cijfers over resultaten die variëren van enkelvoudig tot dubbel op hetzelfde document ...


Moreau reageert op zijn critici en opmerking op een uitnodiging die de webmaster van econologie en Auto Plus zou hebben gemaakt!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 09/12/05, 12:15

Ik zal dit in detail lezen, maar de informatie over de bank is vals (omdat ik deze niet beschikbaar heb), maar aan de andere kant is het juist dat ik de leden van dit voorstel had voorgesteld forum om bij te dragen aan een onafhankelijke test op een voertuig. Omdat het idee niet werd gerealiseerd, heb ik Moreau niet voorgesteld.

Het is ook duidelijk dat het antwoord dat ik van Moreau had, nogal ontwijkend was. Ik kan het hier kopiëren ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 09/12/05, 14:48

Geselecteerde fragmenten van Moreau (ik geef de intro door die, naar mijn mening, een zekere hebzucht weerspiegelt, maar die filantropisch is op onze aarde?):

"... iedereen is verzekerd van een rendement op zijn investering, en dat niemand ooit zou moeten kunnen doen alsof hij is! Dit is wiskundig en berekend op de huidige gemiddelde basis van 250 000 Km voor een licht voertuig."

Ofwel 250 000 km ROI als ik het goed begrijp.
Dus laten we een beetje berekenen:

Met benzine aan 1,2 € per liter en een conso van 6 L / 100, komen deze 250 000 km overeen met 18 000 € benzine.

Daarom wordt ervan uitgegaan dat we met het proces het systeem hebben afgeschreven dat op dat moment 1000 € kost. Deze 1000 € komen dus overeen met een wezenlijk verbruik van 833 L. Het verbruik zonder kit zou van 15 000 L zijn geweest, dus men heeft een vermindering van conso van: 5,5%.

Dit is al niet meetbaar in het gebruik op de weg ... maar waarom dan de cijfers van Utopia zijn ze van 30 zien 60%? En tot slot is de levensduur van huidige auto's minder dan 250 000 km ...

Ik ben het niet (econologie) maar Moreau zelf die deze tegenstrijdige cijfers geeft ... dus wat geloofwaardigheid om hem te geven?

"Je zult snel zien dat als het niet zo gemakkelijk is om te leven dat het is beschadigd door de staat, het zeker een goede schop in de hersenen was (om te geloven dat we soms niet weten welk doel denken we!), zelfs als het niet helpt om de zaken te versnellen, en het uiteindelijke resultaat van de operatie zal voor iedereen positief blijven. "

Waar heeft hij het over? Een oude frustratie die teruggaat (zie zijn proces)?

"Ten slotte zal ik me haasten om onze resultaten te bevestigen door een test in technische controle, omdat het heel moeilijk zal zijn om te beweren dat niemand zou kunnen getuigen van de daadwerkelijke werking van UTOPIA Hydrogen Assistance."

De technische bedieningselementen zijn niet geautoriseerd om verbruikswaarden te meten ...


Conclusie: als we nog steeds nummers missen (maar niet voor lang), missen we geen werk! En voor een lange tijd
...

Sorry, maar de term "Tunes" is niet erg serieus ... Als de 500 pre-orders echt waren, zeg maar tegen 20% van 1000 € (een minimum voor een pre-order) is dat al 500 * 200 = 100 € in de pocket de Moreau ... vraagt ​​Pkoi € 000 voor R&D?

Anders heb ik niets over de passage over mij toe te voegen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 09/12/05, 15:04

... maar waarom zijn de cijfers dan door Utopia van 30 naar 60% geavanceerd?


Utopia rekent op een uitdaging van 20% van de economie.
http://www.utopiatech.fr/Garantie.html

Als de 500 pre-orders echt waren, zeg maar tegen 20% van 1000 € (een minimum voor een pre-order), dan is dat al 500 * 200 = 100 € in Moreau's zak ... Pkoi vraagt ​​dan om 000 € voor R&D?


Heeft hij 20% al aangeraakt omdat we alleen na levering betalen? dan zonder externe financiële steun (wat hij zegt) kunnen we in het begin zelden een aanzienlijke winst maken, dus de productiesnelheid lijdt.
Mijn vraag zou zijn of er meer of minder besparingen zouden zijn in vergelijking met de Pantone. In elk geval als het waar zegt (CF-kwantum), is de marketing ervan vrij recent (5 november) en we zouden nu binnenkort een antwoord moeten hebben.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 09/12/05, 15:52

lau schreef:Utopia rekent op een uitdaging van 20% van de economie.
http://www.utopiatech.fr/Garantie.html


Dus als ik het samenvat, belooft Moreau kortingen tussen 5,5%, 20%, 30% en 60% .... Hoe breng je 1% geloofwaardigheid? Hij geeft zichzelf zelf de schuld ... ik droom ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 11/12/05, 19:33

Ik heb verschillende mensen ontmoet die regelmatig zonder respons opstaan, terwijl ze al hebben betaald. Ik zou moeten kunnen kalmeren en hij legt eindelijk aan tafel : Twisted:
Zijn zwendel heeft lang genoeg geduurd !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 11/12/05, 20:27

Het is raar, precies in het bestelformulier dat hij niet vraagt ​​om vooruit te worden betaald?
Ik schreef ter informatie en hij antwoordde mij. Ik schreef vanavond opnieuw voor extra info.
Op de links van forum dat ik het gaf, zegt zelfs dat men zijn workshops op afspraak kan bezoeken ...
Asgard, ken je verschillende mensen die al van tevoren hebben besteld en meer hebben betaald ?? Kunnen we u geloven, uw bronnen zijn geverifieerd?
In elk geval heeft zijn verhaal al veel inkt gemaakt en op zijn site ontdekte ik een extra sectie waar hij de vervuilingsproeven die met zijn systeem zijn uitgevoerd, aan de technische controles meedeelt:
http://www.utopiatech.fr/downloads/La%2 ... nement.pdf

Thuis zijn we op zijn minst 2 om zijn systeem te kopen als er resultaten zijn.
Dernière édition par lau de 11 / 01 / 06, 18: 40, 2 keer bewerkt.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 11/12/05, 20:34

Asgard bot tyr schreef:Ik heb verschillende mensen ontmoet die regelmatig zonder respons opstaan, terwijl ze al hebben betaald. Ik zou moeten kunnen kalmeren en hij legt eindelijk aan tafel : Twisted:
Zijn zwendel heeft lang genoeg geduurd !!!


En hier zijn we ... en ik luister er niet naar als ik het zeg ... :onheil:
0 x
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24

par skyfish » 11/12/05, 21:02

Ben pareil Ik heb er een besteld, maar absoluut geen betaling gedaan, ... verkeerde informatie ???
Ik zei het ook, pfffffff
0 x
overwinning
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 03/08/05, 00:32

par overwinning » 12/12/05, 02:06

Bonsoir,

Voor informatie

UTOPIA zocht partners. Als industrieel probeerde ik de afgelopen 4-maanden contact met haar op te nemen (telefoons, faxen, brieven, post ...). We wilden in het kader van dit partnerschap onze kennis en onze technische kennis op dit gebied, ons ontwerpbureau, onze workshops ...
We hebben nooit een antwoord gehad, noch de mogelijkheid om zich bij hen aan te sluiten. We hebben het recht om enkele vragen te stellen over de ernst van deze zaak ...
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 174-gasten