Een maat niet zoals andere hagen

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
roy1361
x 17




par roy1361 » 08/07/13, 21:45

Hallo,

Alain G schreef:Ik probeer niet gelijk te hebben, maar alleen om dingen weer op hun plaats te zetten op "wat zullen we zeggen"!

Ik maak dezelfde opmerking als over mijn onderwerp "De voordelen van een additief", we denigreren het product zonder het zelfs maar te hebben geprobeerd!


Laten we niet alles mixen!

En wanneer Did dit zegt:

Did67 schreef:... als je het niet hebt geprobeerd, hoef je alleen maar "amen" te zeggen ??? We kunnen geen twijfel uiten? een vraag over het principe, of over een gebruik ???


Hij heeft des te meer gelijk dat de demonstratievideo van de "uitvinder" heel duidelijk is: het apparaat in kwestie is alleen gemaakt om kort en fijn te knippen.

Dus ik denk dat er niets mis mee is om te zeggen dat het gereedschap niet hetzelfde is als een heggenschaar...

Wat zeker is, is dat ik niets aan dit ding zou hebben, ik heb een "echte" heggenschaar nodig.

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 09/07/13, 00:30

Did67 schreef: als ik het ben die zegt, is het slecht; als het warm is, is het goed; laten we verder gaan... Nog oude wrok?]
Teleurgesteld.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/07/13, 07:03

Snoep...

De sfeer ontbrandt voor niets!

Excuseer me als ik de bal heb verlaten, maar het was niet mijn doel!

Deed!
Ik heb geen oude wrok tegen jou en als je de PM had gelezen die je nooit goed hebt geopend, zou je zien dat het waar is!

Eerlijk gezegd was ik mijn boodschap niet tegen jou gericht en hoef je je niet schuldig te voelen!

Het feit blijft dat het apparaat goed werkt waarvoor het is ontworpen en niet meer verbruikt dan een ander en aangezien ik een klassieke heggenschaar heb en deze handige nieuwe gadget heb geprobeerd en aangepast die goed werkt en nog steeds 2/3 van de tijd bespaart nodig om de ceders te snoeien, schrok ik van negatieve opmerkingen over het apparaat.

In meer!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 09/07/13, 10:52

Alain G schreef:
De sfeer ontbrandt voor niets!



Deed!
Ik heb geen oude wrok tegen jou en als je de PM had gelezen die je nooit goed hebt geopend, zou je zien dat het waar is!

Eerlijk gezegd was ik mijn boodschap niet tegen jou gericht en hoef je je niet schuldig te voelen!

Het feit blijft dat het apparaat goed werkt waarvoor het is ontworpen en niet meer verbruikt dan een ander en aangezien ik een klassieke heggenschaar heb en deze handige nieuwe gadget heb geprobeerd en aangepast die goed werkt en nog steeds 2/3 van de tijd bespaart nodig om de ceders te snoeien, schrok ik van negatieve opmerkingen over het apparaat.

In meer!


1) Wat mij betreft, ik hou van duidelijkheid; Dus door een "principiële vraag" te stellen, raakte ik niet ontstoken.

Gewoon een "verduidelijking"... om te weten hoe verder te gaan.

2) Voor de "mp" vergeet ik altijd te kijken omdat de teller wanhopig op nul blijft staan. Een "bug" hiervan forum...

3) Dus ja, ik vroeg me af dat toen ik twee keer zei dat het niet hetzelfde gebruik was en dat dat de "bodem van het probleem" was (dus de andere "waarderingen" relativeren - zonder geprobeerd!), niets. Wanneer Cuicui (die zich niet hoeft te verontschuldigen, hij heeft er niets mee te maken en ik deel graag mijn mening!), wordt er toegejuicht...

Dat vond ik raar.

Maar nogmaals, ruzie (soms ruzie) raakt niet ontstoken. Ontsteking begint wanneer er wonden en beledigingen zijn... Ik denk niet dat ik iemand heb beledigd door mijn "inhoudelijke vraag" (of "principiële" of "methode") te stellen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 09/07/13, 17:17

Did67 schreef: Toen Cuicui (die zich niet hoeft te verontschuldigen, hij had er niets mee te maken en ik deel graag mijn mening!)
Soms post ik wat snel zonder de tijd te nemen om de voorgaande posts te lezen. U zou elk misverstand hebben voorkomen door u te citeren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 09/07/13, 19:32

Nogmaals, geen probleem!

We legden ons per pm uit met Alain G van het misverstand.

[het is oprecht, het stoort me niet dat mijn ideeën worden opgepakt; het is zelfs mijn droom! Ik heb zelfs een grappige uitleg bijgewoond in de raad van bestuur waar ik een paar dagen geleden een "briljant" idee kreeg uitgelegd door iemand... terwijl ik dit idee al minstens 5 jaar geleden had rondgegooid... zonder echo toen... en toen stap voor stap, van hand tot hand, ging het rond; de persoon had het zich toegeëigend - sommigen moeten verschijnen! -; het voordeel, voor mij, dat ik het destijds niet heb opgelegd: nu wordt het "gedragen"... Het is de snelheid waarmee ideeën soms gaan...]
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 01/01/14, 02:04

Goedenavond en gelukkig nieuwjaar en hier is de officiële website van dit apparaat
http://www.gardengroom.com/

waar je alles te weten komt over dit toestel en over de varianten en nieuwe mogelijkheden

natuurlijk heeft iedereen het recht om zijn mening en mening over het onderwerp te hebben
8)
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 12/08/14, 22:56

Goedenavond, ik zag dat dit apparaat werd verkocht bij titi "a trocante" en de apparaten leken in goede staat ondanks dat ze vaak werden gebruikt
bij ons vind je er negen in duitsland in de doe-het-zelf superstores aan huis

wat me verbaast is dat ik ze in Frankrijk nog nooit in bouwmarkten of tuincentra heb gezien

persoonlijk gebruik ik een klassieke heggenschaar op ligusterhagen die hier veel voorkomen

Ik had eindelijk de officiële site van de tuinman gevonden die ik in mijn vorige bericht had gezet voor de geïnteresseerden

Ik had hierboven gelezen dat je de fabrikant wilde weten om de kracht van dit apparaat te vergelijken met die van een klassieke heggenschaar

hartelijk
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Opnieuw:




par Oli 80 » 23/06/16, 17:11

Alain G schreef:Snoep...

De sfeer ontbrandt voor niets!

Excuseer me als ik de bal heb verlaten, maar het was niet mijn doel!

Deed!
Ik heb geen oude wrok tegen jou en als je de PM had gelezen die je nooit goed hebt geopend, zou je zien dat het waar is!

Eerlijk gezegd was ik mijn boodschap niet tegen jou gericht en hoef je je niet schuldig te voelen!

Het feit blijft dat het apparaat goed werkt waarvoor het is ontworpen en niet meer verbruikt dan een ander en aangezien ik een klassieke heggenschaar heb en deze handige nieuwe gadget heb geprobeerd en aangepast die goed werkt en nog steeds 2/3 van de tijd bespaart nodig om de ceders te snoeien, schrok ik van negatieve opmerkingen over het apparaat.

In meer!


Hallo, ik had graag willen weten welke wijziging je hebt aangebracht aan de tuinman, want deze heggenschaar begint ons te interesseren
waar ik woon, want iemand had het gekocht bij de trocante die ik hierboven noemde en is tevreden met de machine, het is al op de markt in Duitsland
en deze persoon vertelde me dat ik dit discussieonderwerp op internet was tegengekomen

hartelijk
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Opnieuw: Opnieuw:




par Alain G » 21/10/16, 06:17

Oli 80 schreef:
Alain G schreef:Snoep...

De sfeer ontbrandt voor niets!

Excuseer me als ik de bal heb verlaten, maar het was niet mijn doel!

Deed!
Ik heb geen oude wrok tegen jou en als je de PM had gelezen die je nooit goed hebt geopend, zou je zien dat het waar is!

Eerlijk gezegd was ik mijn boodschap niet tegen jou gericht en hoef je je niet schuldig te voelen!

Het feit blijft dat het apparaat goed werkt waarvoor het is ontworpen en niet meer verbruikt dan een ander en aangezien ik een klassieke heggenschaar heb en deze handige nieuwe gadget heb geprobeerd en aangepast die goed werkt en nog steeds 2/3 van de tijd bespaart nodig om de ceders te snoeien, schrok ik van negatieve opmerkingen over het apparaat.

In meer!


Hallo, ik had graag willen weten welke wijziging je hebt aangebracht aan de tuinman, want deze heggenschaar begint ons te interesseren
waar ik woon, want iemand had het gekocht bij de trocante die ik hierboven noemde en is tevreden met de machine, het is al op de markt in Duitsland
en deze persoon vertelde me dat ik dit discussieonderwerp op internet was tegengekomen

hartelijk

Om te beginnen, hallo allemaal, een bericht heeft mij bereikt en als voormalig deelnemer die is gedeserteerd, ben ik verheugd om deel te nemen aan de forum zoals voorheen laat mijn schema me helaas niet langer toe om veel tijd door te brengen, maar ik zal proberen af ​​en toe een paar passages te maken...

Sorry Oli 80 maar het is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat ik deed, ik zal mijn vrouw vragen of ze het zich herinnert...
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten