Aquaponics Gaia

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21

Aquaponics Gaia




par agriculturegaia » 08/01/09, 12:40

Het is de vissenpoep die de planten voedt. : Idee:

Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld

Beeld
Dernière édition par agriculturegaia de 09 / 01 / 09, 01: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:

http://www.agriculturegaia.com
chrisleblay
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 134
Inschrijving: 16/06/07, 01:35
x 4




par chrisleblay » 08/01/09, 19:26

Ik hou echt van je onderwerpen farminggaia.

Wordt in dit diagram het water uit het aquarium opgezogen om de planten te voeden?

Kunt u ons een onderwerp over de TerraPreta geven als u er kennis van heeft?

chris
0 x
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 09/01/09, 01:12

chrisleblay schreef:Wordt in dit diagram het water uit het aquarium opgezogen om de planten te voeden?

Kunt u ons een onderwerp over de TerraPreta geven als u er kennis van heeft?

chris


Het aquariumwater wordt druppelsgewijs in het systeem geïnjecteerd en valt door de zwaartekracht terug in het aquarium. Geen waterverlies, geen verdamping mogelijk, alleen verdamping is toegestaan.

Nee, ik kan geen onderwerp op TerraPreta doen omdat het web momenteel meer kennis op dit gebied heeft dan ik. Ik kan echter zeggen dat, zoals elke bovengrond die rijk is aan voedingsstoffen die door planten kan worden opgenomen, TerraPreta zal verdwijnen (vooral door plundering), een beetje zoals veen maar ook traditionele landbouwgrond. Beeld

Beeld
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 10/01/09, 12:18

Bedankt farminggaia voor dit onderwerp, deze aquacultuurbenadering lijkt veelbelovend!

Veel plezier met testen!

SLTS
0 x
Frederic
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 10/01/09, 12:43

fthanron schreef:Bedankt farminggaia voor dit onderwerp, deze aquacultuurbenadering lijkt veelbelovend!

Veel plezier met testen!

SLTS


Nou nee meneer, van 0 Gaïa-machines gaat het naar enkele tientallen, dan honderden, dan duizenden... Vooral met de waterflessen... Kijk naar de uitrusting! het kost niets! dus ik heb liever dat je dit botanische avontuur ook probeert door een ecodisigne groene muur voor je vrouw te installeren met slechts 4 gaten in de muur!

Dat zou ik liever hebben dan gefeliciteerd... We gaan elkaar allemaal feliciteren op de dag dat 0 kind sterft van de honger.. Maar die dag is nog niet aangebroken...
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 10/01/09, 13:16

Mhh het is waar dat ik graag wat doe-het-zelf doe, maar een muur bouwen in een "designer" fles (alles is relatief, wat ik leuk vind, hoeft niet per se iemand anders leuk te vinden!) waarvan ik geen idee heb van het onderhoud, de beperkingen, het soort vis, planten, elektrische efficiëntie/productie... dat is veel ;o)

Voor kinderen, als het alleen een kwestie was van kwantiteit / kwaliteit van voedsel, denk ik oprecht dat het probleem al lang geleden zou zijn opgelost!

@+
0 x
Frederic
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 10/01/09, 13:27

fthanron schreef:Mhh het is waar dat ik graag wat doe-het-zelf doe, maar een muur bouwen in een "designer" fles (alles is relatief, wat ik leuk vind, hoeft niet per se iemand anders leuk te vinden!) waarvan ik geen idee heb van het onderhoud, de beperkingen, het soort vis, planten, elektrische efficiëntie/productie... dat is veel ;o)

Voor kinderen, als het alleen een kwestie was van kwantiteit / kwaliteit van voedsel, denk ik oprecht dat het probleem al lang geleden zou zijn opgelost!

@+


alleen de tijd zal het leren, in ieder geval heb je de elementen om een ​​Gaïa groene muur te maken. Iedereen houdt van groene muren! (uh... de flesjes zie je niet meer omdat er een wit plantenvenstertje zit dat het systeem afdekt... mijn speeltje ziet eruit als een schilderbord met alleen een aquarium... soms realiseer ik me dat ik briljant ben. . .)

Beeld
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten