Bypass fabricage VMC.

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1

Bypass fabricage VMC.




par antoinet111 » 07/08/10, 23:40

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een bypass voor mijn VMC DF (mogelijk een roltunnel).

Ik ben ook aan het kijken om het te automatiseren met eenvoudige kamerthermostaten, dus de motor zal dienovereenkomstig moeten zijn.


Ik heb informatie nodig als je die hebt.


Merci.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 01/10/12, 19:06

een "beetje" omhoog. Het is voor een goed doel.


dank u
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 02/10/12, 00:43

Dit onderwerp, vrij vaag, heeft de menigte in twee jaar tijd niet enthousiast gemaakt!!

Het moet worden verduidelijkt door een duidelijker project te tonen, met ideeën en fouten die mensen opwinden, door het buiten het onderwerp te plaatsen, dat het aids-virus echt is, dat het een virus is dat deelneemt aan de menselijke evolutie, zoals vele anderen !!!
zo gestimuleerd, je hebt zeker 200 pagina's fanatieke posts!!!

Zoals duidelijk zichtbaar op:
https://www.econologie.com/forums/post241273.html#241273

Om met het onderwerp te beginnen, terwijl ik mensen opwind, herinner ik je eraan dat de roltunnel niet ideaal is, dat het beste de echte Canadese put is www.dlsc.ca waardoor u in de winter de warmte van de zomer op zonnecollectoren krijgt, goed bewaard met de warmte die in de winter moet worden verwarmd !!!

Het is wetenschappelijk bewijs, door iedereen vergeten, omdat het te ver van tevoren is, waardoor het mogelijk is om veel kerncentrales te vervangen, met veel gegarandeerde banen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 02/10/12, 08:44

ok.

Hallo, ik wil een bypass maken op een vmc met dubbele stroom om de luchtstroom die van buiten het huis komt om te leiden als het in de zomer warmer is.
illustratie:

Beeld

bijvoorbeeld geregeld door een externe thermostaat.

hoe kan ik doen?

(nou ja, ik doe wat meer ik zet een lijst met trefwoorden (?) Nucleair, GMO, plantaardige olie, pantone, surunitair, prostitutie,....)
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 02/10/12, 14:29

Het is een kwestie van het verminderen van een dubbele stroom VMC in eenvoudige stroom!!!

Maar de dubbele stroom bestaat uit circulatieventilatoren die in principe op dezelfde as zijn gemonteerd en een enkele motor.
Hiermee moet rekening worden gehouden, vooral als het elektronische regeling heeft. Ook is er het beheer van condensatie te zien.

Maar we willen voorkomen dat degene in het circuit de buitenlucht (koppeling) binnendringt.

Anders is het voldoende om een ​​elektrisch gestuurde klep op buizen te vinden.

Een voorbeeld op auto:
http://french.alibaba.com/product-gs/th ... 90909.html
of deze:
http://www.troxhesco.ch/xpool/download/ ... _2_akk.pdf

enz ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 02/10/12, 15:24

Is het niet gemakkelijker om de lucht door de warmtewisselaar te laten gaan dan om het naar buiten te stoten (waardoor het probleem van het uitschakelen van de motor wordt vermeden) en om een ​​andere luchtinlaat te openen (zonder ventilator) ?

Een beetje zoals dit:

Beeld

Anders kunnen we ook de VMC stoppen en de ramen openen : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 02/10/12, 15:39

Hallo, het is absoluut noodzakelijk dat het automatisch is, vooral in het laagseizoen.

anders verwarmt het het huis (vooral op zomernachten)
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 02/10/12, 15:49

Gaston schreef:Is het niet gemakkelijker om de lucht door de warmtewisselaar te laten gaan dan om het naar buiten te stoten (waardoor het probleem van het uitschakelen van de motor wordt vermeden) en om een ​​andere luchtinlaat te openen (zonder ventilator) ?

Een beetje zoals dit:

Beeld

Anders kunnen we ook de VMC stoppen en de ramen openen : Mrgreen:


In de praktijk wordt het omgekeerde gedaan. De afgezogen lucht wordt direct naar buiten afgevoerd zonder langs de wisselaar te gaan.
De binnenkomende lucht gaat door de wisselaar zonder opgewarmd te worden.
De ventilatoren bevinden zich stroomopwaarts van de wisselaar. De wisselaar zorgt voor vermindering van trillingen veroorzaakt door de ventilatoren en vermijdt lawaai ter hoogte van de insufflatie-uitlaten.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 248 gasten