Recycle white spirit door decanteren

Milieu-impact van afgedankte producten: plastics, chemicaliën, voertuigen, agri-food marketing. directe recycling en hergebruik (upcycling of upcycling) en hergebruik van goede items voor de prullenbak!
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 24/04/13, 19:52

Hallo,

Om wit belang van de schilderkunst om de borstel, in een verzegelde diepvrieszak reinigen niet nodig (verwijder de lucht) aan het einde van journée.En We mogen echter de maximale in 2 dagen hergebruiken. Hernieuwbare werking tot uitputting van de verfemmer.

Of laat de borstel in de pot staan ​​als het niveau laag genoeg is.
0 x
roy1361
x 17




par roy1361 » 24/04/13, 19:57

Gildas schreef:Voor verfwerkzaamheden van belang is het niet nodig om het penseel wit te maken, maar in een zak met vriesvak goed te sluiten (om de lucht te jagen) aan het einde van de dag. Aan de andere kant moet het maximaal in de 2-dagen worden gebruikt .


Hallo,

Bedankt voor de truc. Werkt het ook met lijnolie? (Ik behandel een stamtafel en de droogtijd tussen twee "jassen" is minstens 24 uur ...)

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 24/04/13, 20:01

Probeer het niet met olie, probeer het eens ...
0 x
roy1361
x 17




par roy1361 » 24/04/13, 20:16

Gildas schreef:Probeer het niet met olie, probeer het eens ...


Het is voor dit weekend, zeg ik je nog een keer ...

;-)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/04/13, 20:27

Dag
roy1361 schreef:
Gildas schreef:Voor verfwerkzaamheden van belang is het niet nodig om het penseel wit te maken, maar in een zak met vriesvak goed te sluiten (om de lucht te jagen) aan het einde van de dag. Aan de andere kant moet het maximaal in de 2-dagen worden gebruikt .


Hallo,

Bedankt voor de truc. Werkt het ook met lijnolie? (Ik behandel een stamtafel en de droogtijd tussen twee "jassen" is minstens 24 uur ...)

A+

de andere methode om de borstel in transparant plastic voedsel (Saranwarp) te verpakken dat Madame gebruikt, het is genoeg dat het waterdicht is, het is goed een paar dagen ..
hetzelfde voor de potten met verf begon een transparant plastic van keuken wordt ingedrukt tot het niveau van het schilderij en een sluit de dekking met het plastic ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 24/04/13, 21:03

roy1361 schreef:
Gildas schreef:Niet geprobeerd met olie, probeer het eens ...


Het is voor dit weekend, zeg ik je nog een keer ...

;-)

Of het nu droogt door verdamping of oxidatie, als je je penseel met de coating inwroeft, kan het zeker enkele dagen aanhouden (ik zou zeggen zonder zorgen een week).

Door nadelen zou het niet raadzaam zijn om dat te doen met penselen van grote waarde amha. Omdat schilders hun verfborstels in water dopen voordat ze worden gebruikt. Maar als je ze in de vriezer legt (en in de hypothese waar het hout van de borstel door het water zou zijn opgeblazen), zal het uitzetten en waarschijnlijk de vezels doen exploderen.

Dus ik zou zeggen dat als je je penselen ophoudt, je ze uit de vriezer moet halen voordat ze bevroren worden (wat een plotselinge druppel zal veroorzaken en het proces stopt zoals je wilt) en dan onderaan in de koelkast legt. in de crisper (goed verpakt). Maar het zal minder koud zijn, dus de vertraging zal minder duren!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 25/04/13, 11:58

@obamot: als ik het goed lees, betekent dit niet dat ik het penseel moet invriezen, maar het in een hermetische vrieszak moet stoppen door de lucht in te jagen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/04/13, 12:32

Hartelijk dank, fout van mijn kant: merk op dat als het niet werd voorgesteld: ik stel voor om het in de koelkast te zetten (dat is wat ik deed) en daar voor een keer is het gegarandeerd dat het het proces vertraagt drogen (2-acties: flexibele plastic film die voorkomt dat oplosmiddelen verdampen + koude vertraagt ​​het proces). Mea culpa, ik besloot een beetje snel.

chatelot16 schreef:of heb je gezien dat de oplosmiddeldamp licht is? thuis zijn ze zwaar en hopen ze zich op de grond op

dus om zuivere lucht te hebben om de enige oplossing te ademen, is om de lucht ver genoeg te nemen, dus verplichte compressor

Nou ja, in dit geval heb je gelijk. Je moet de config zien. plaatsen.

Merk op dat als uw luchtinlaat zich op twee meter van de grond bevindt, de muffe en warme lucht die uit uw longen verdreven zal worden, lichter zal zijn, dus het zal hoe dan ook geëvacueerd worden (dwz vermengd) en als u in uw slang heb je een container van 10 liters, je Co2 vertegenwoordigt alleen de 1 / 9ème, het is te verwaarlozen! Door tegens, is mijn ding voor DIY, voor de pro's is uw voorstel veel beter.

chatelot16 schreef:Ik heb heel wat schilder in carrosserie gekend die de gezondheid heeft verpest ... het is leuk om een ​​masker te gebruiken met filters die behoorlijk duur zijn, ik twijfel aan de efficiëntie: met een kleine compressor is het niet nodig om te veranderen filter ... het debiet dat voldoende is om te ademen passeert in een lichte en flexibele buis ... deze stroom voorkomt elk lek van een masker

Het is een gedeelde mening.

chatelot16 schreef:Ik vind het een beetje betreurenswaardig dat dit systeem niet wordt gezien in de handel ... alsof de verkopers van materiaal de voorkeur geven aan het verkopen van filters om te vervangen

Ja, sorry. Let op, het lijkt mij dat er een geavanceerd systeem is met een luchttank in een kuip om aan de achterkant te dragen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 26/04/13, 11:48

Eigenlijk moet je deze hulpmiddelen gebruiken met een duikpak : Cheesy:

Beeld
Beeld
http://www.paperblog.fr/5147235/sapristi-l-air-n-arrive-plus/
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/04/13, 15:53

Ik heb al in een doe-het-zelfzaak (maar ik ben hem tijdens een verhuizing kwijtgeraakt, onmogelijk om je een foto te sturen) een prachtige "pincelier" bestaande uit 2 containers en een kruising met grijpers voor de borstels. Hierdoor is het mogelijk om de borstels "hangend" in het oplosmiddel op te slaan en dient de 2 e container als deksel om verdamping te beperken.

(sorry, niet gevonden afbeelding op google)

opmerking: de term pincelier is volkomen correct.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten