Thuis van Y. Arthus-Bertrand, morgen aangeboden aan de aarde?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 07/07/09, 13:34

Ik heb de film niet gezien, maar ik ontdekte hem op youtube, iemand heeft hem volledig geüpload, dus als je geïnteresseerd bent... :!:

http://www.youtube.com/watch?v=NNGDj9IeAuI

Ik sta mezelf toe één ding te zeggen, ik heb het nog niet gezien, maar als ik zie hoeveel ophef we hebben gemaakt voor deze film, is dat beschamend, bovendien brengt het een boodschap van paniek over...

Oulalala we gaan allemaal dood, oulalala, het is het einde... des te beter, het doel van het leven is om ergens te sterven, nee...
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 07/07/09, 14:43

Nu ik het live heb gezien, kan ik het helemaal niet vinden. De beelden zijn prachtig, het vermeldt de waarheden die wetenschappers al jaren verkondigen (verdwijnen van soorten, wereldwijde klimaatverandering, landerosie) in een voor iedereen toegankelijke vorm.

Als er paniek is, komt die van degenen die hun ogen van de problemen hebben afgewend en die op prime time televisie de ramp hebben ontdekt die aan de horizon opdoemt.

Voor anderen zoals wij leert het niets nieuws, het is een steun om de boodschap over te brengen.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 07/07/09, 14:46

Ik ook, een voice-over of een ondertitel om te zeggen wat we zien was welkom :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
marieagnes
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 24/06/09, 15:13
Plaats: 83 - Var




par marieagnes » 07/07/09, 15:24

carburologue schreef:Ik sta mezelf toe één ding te zeggen, ik heb het nog niet gezien, maar als ik zie hoeveel ophef we hebben gemaakt voor deze film, is dat beschamend, bovendien brengt het een boodschap van paniek over...

Oulalala we gaan allemaal dood, oulalala, het is het einde... des te beter, het doel van het leven is om ergens te sterven, nee...


Hoe beoordeel je iets dat je nog niet hebt gezien? :frons:

Ik heb over het geheel genomen nog geen enkel positief bericht van je gelezen forum... ik vind je erg verdrietig, en ik heb zelfs medelijden met je ...

juist ik verwachtte iets alarmerends maar vond het uiteindelijk niet alarmerend. het is nogal hoopvol: we hebben de wetenschappelijke middelen om onze gewoonten te veranderen, dus de vraag blijft "waar wachten we nog op?" en bie ik vind het nogal slim van mij als vraag !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79438
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11090




par Christophe » 07/07/09, 15:27

Hahaha +1!

Je bericht komt op tijd MarieAgnes!

cf. https://www.econologie.com/forums/post132392.html#132392
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 07/07/09, 21:54

marieagnes schreef:[...]Hoe bekritiseer je iets dat je nog niet hebt gezien?? :frons:

Ik heb over het geheel genomen nog geen enkel positief bericht van je gelezen forum... ik vind je erg verdrietig, en ik heb zelfs medelijden met je ... [...]
Maak je geen zorgen, Marie-Agnes: zo is het met alle onderwerpen die hij bezoekt... In het begin is het schokkend, daarna letten we er niet eens op: hij wordt transparant! : Cheesy:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 07/07/09, 22:45

Christophe schreef:Hahaha +1!

Je bericht komt op tijd MarieAgnes!

cf. https://www.econologie.com/forums/post132392.html#132392


het is met opzet de slechte sfeer, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar al mijn berichten zijn om te poepen, het is voor de lol... ik ben de mariolle die ik stoom afblaas... verdomme, de vastzittende ezel die daar is heeft op dit forum...go ik ga op oleo....
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...



futuristische gezegde
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 07/07/09, 22:50

carburologue schreef:[...] ga ik ga op oleo....
Goed idee ! Afscheid...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
marieagnes
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 24/06/09, 15:13
Plaats: 83 - Var




par marieagnes » 08/07/09, 10:30

:| ik vind het triest... :|
deze man is ongelukkig en ik vind het triest :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/07/09, 15:34

Inderdaad, maar verdrietig zijn geeft niet het recht om de levens van degenen die gelukkig zijn te rotten...
Vraag ze om hulp, alles, maar ik denk niet dat dat het was... (of het was heel slecht uitgedrukt :| )
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten