Pantone artikel in Science and Life november 2007

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Pantone artikel in Science and Life november 2007




par Christophe » 26/10/07, 10:40

Toto informeerde ons over de aanwezigheid van een artikel in S&V over Pantone. Bob_Isat (Julien Rochereau zie https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html ) en ik heb (een beetje) bijgedragen aan de ontwikkeling van dit artikel.

Beeld

Aan de andere kant was de journalist meer dan sceptisch, dus ik weet niet wat het artikel zal zeggen...

Ik ga het kopen, maar onze scanner is kapot...dus als kk1 het zou kunnen scannen, zou dat leuk zijn 8)
Dernière édition par Christophe de 24 / 03 / 12, 09: 56, 5 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 26/10/07, 19:53

Ik weet niet veel over waterdoping. Ik vind het artikel echter behoorlijk slecht. Maar ik laat jou de rechter zijn.

Terloops merk ik op dat het artikel in zijn geheel in uw columns wordt weergegeven zonder toestemming van de uitgever of de auteur, wat sterk lijkt op een schending van het auteursrecht (kennisgeving aan de webmaster).


Het was waar. Al mijn excuses.

Bewerkt door Christophe, hier is de eerste pagina van het artikel. Ik zal het terugplaatsen, anders begrijpt de lezer niets van de "controverse" die volgt, om het geheel te hebben: koop de S&V van november 2007

Beeld
Dernière édition par toto65 de 05 / 11 / 07, 19: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 26/10/07, 19:55

Bedankt voor de scans, we hebben zojuist het betreffende nummer gekocht.

Ik walg ervan dat de site "onnouscachetout" wordt aangehaald... om ons werk in diskrediet te brengen is er niets beters...

Bob_Isat zal ook woedend zijn, denk ik...

:onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 26/10/07, 20:14

In het tijdschrift kunt u een mening of kritiek geven op een van de artikelen.
Misschien is een recensie van het artikel interessant.
In het bijzonder:
het systeem stoot meer vervuilende stoffen uit! Maar dit is ongetwijfeld een defect dat verband houdt met de plaatsing van de meetsonde, benadrukken de onderzoekers. pagina 118
Ofwel is het ironie, en niet flagrant.
Ofwel is het niet vleiend voor de ernst van hun experimentele protocol.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 26/10/07, 21:03

toto65 schreef:Misschien is een recensie van het artikel interessant.


Nou, dat wil ik beweren ONS recht op antwoord of op zijn minst een brief van lezers...

Wat denk jij (de onderzoekers van het systeem en anderen die de zaak volgen)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 26/10/07, 21:35

Misschien zou het interessant zijn om contact op te nemen met de ingenieursstudenten in Douai.
Wat vinden zij van dit artikel?
Wat is hun visie op het “waterdopingsysteem”?
Hadden ze voorkennis (negatief of neutraal) voordat ze de tests uitvoerden?
Kunnen ze ons details geven over hun testopstelling?


http://www.ensm-douai.fr/contact.php3?i ... 57&lang=fr
Dernière édition par toto65 de 26 / 10 / 07, 21: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 26/10/07, 21:39

Hallo Christophe en de anderen!

Christophe schreef:Nou, dat wil ik beweren ONS recht op antwoord of op zijn minst een brief van lezers...

Wat denk jij (de systeemexperimenteerders en anderen die de zaak volgen)?


Goed ! Weet je wat ik denk van journalisten in het algemeen...

Het maakt me aan het lachen, al deze "artikelen" en "rapporten", ze brengen altijd dezelfde oude plannen naar voren, de zwavelhoudende stamboom van Paul Pantone, kortom alles wat kan dienen om het ding in diskrediet te brengen, en uiteindelijk , laten de rampzalige resultaten zien die zijn behaald door “jonge ingenieursstudenten” (wie heeft de informatie trouwens waarheen gepompt?)

Kortom, een nerdy band waarmee hij is niet zelfs nuttig te willen debatteren, want voor hen is de Mis al bekend.
Science et Vie behoort inmiddels overigens tot de Britse groep East Midlands Allied Press, een pers/radio/tv/pub-consortium (wikipedia-bron), wat qua objectiviteit mag worden verwacht van mensen die vooral hun geld verdienen aan auto’s en de industrie die daarbij hoort?

Lachend! : Cheesy:

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 26/10/07, 21:41

Bonsoir à tous,

Nou, gezien dit artikel komen we over als lieve dromers... Het lijkt erop dat we overal grapjes over kunnen maken, en de gemiddelde lezer kan het volledig geloven, dus "zij" hebben de chic en de manier om het te schrijven.

Je bent boos, beste Christophe, maar dat doet me een beetje denken aan degenen die er ironisch over zijn chemtrails......... het was sterker dan ik : Mrgreen:

Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 26/10/07, 22:58

:onheil: :onheil: :onheil:

mijn bestand is gebaseerd op werk uit de XNUMXe eeuw, dus het is shit!! EN NEWTON, HET IS SHIT!!!!!!!!!

en patenten, en plasma-ondersteunde verbranding, is dit een verleden tijd?


Bovendien stuurde ik hem nog geen 2 weken geleden een publicatie uit 1989 Journal of Elektrostatica, HIJ “FALDE” OM EROVER TE PRATEN!!!

En wat te denken van deze vraag:

S&V-journalist schreef per e-mail aan Julien:"Hoe verklaar je de experimenten van ARMSTRONG in de XNUMXe eeuw, wetende dat de theorie van QED nog niet geschreven was?"...


Uiteindelijk laat dit alles mij een beetje gedesillusioneerd achter: we worden in alle Franstalige landen ter wereld als idioten beschouwd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 27/10/07, 00:12

Bonjour à tous

Christophe schreef:
toto65 schreef:Misschien is een recensie van het artikel interessant.


Nou, dat wil ik beweren ONS recht op antwoord of op zijn minst een brief van lezers...

Wat denk jij (de onderzoekers van het systeem en anderen die de zaak volgen)?


In Science and Life kunnen ze ruimte bieden voor het recht op reactie. We moeten hiervan profiteren om een ​​publiek te bereiken dat gelooft in de deugden van echte wetenschap en niet in onzindogma's.

We moeten de reactie verfijnen, met de feitelijke resultaten van het meten van vervuiling, consumptie etc... Zoveel feiten die we niet terzijde kunnen schuiven... we moeten van de status van zoete dromers overgaan naar die van onderzoekers, zeker zonder middelen, maar niet zonder ideeën, ook al zijn we niet verdoemd, zoals onderzoekers met middelen, om uit te leggen wat we waarnemen. :!:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten