Pantone artikel in Science and Life november 2007

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 26/11/07, 20:10

Houuu het mooie recht op antwoord :)

Ik kan niet wachten om hun antwoord te zien :) 8)
0 x
zeehonden
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/12/04, 16:17

Pantone Honda-saus?




par zeehonden » 27/11/07, 14:28

Om het gedeelte te lezen dat over Honda spreekt: misschien zal er eindelijk iets gebeuren?
http://www.moteurnature.com/actu/2006/m ... luetec.php
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 30/11/07, 14:44

Heeft iemand de S&V van december bij de hand?

De heer Grumberg had gezegd dat hij al een reactie aan de lezers had toegevoegd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 30/11/07, 17:45

Beeld
Ik zou dit document over een paar uur verwijderen. Vanwege het recht op kopiëren en zo niet
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 30/11/07, 20:09

Bedankt, dus het komt overeen met wat hij zei dat hij zou zetten :)

Het corrigeert (een beetje) de opname, maar niet genoeg naar mijn smaak.

Wat copyright betreft, hoeft u het niet achter te laten, we hebben een "citaatrecht" en zoals econo wordt geciteerd ...

Ik koop het nummer voor mijn "archieven".
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

wetenschap en leven artikel




par raymon » 03/12/07, 19:33

arpes nadat ik het artikel over wetenschap en leven had gelezen, werd ik gek en schreef ze dit:

Sir,

Ik heb zojuist science et vie gekocht van november 2007 en ik ben woedend om het artikel over de Pantone-reactor te vinden. Dit bevooroordeelde artikel is geschreven door een incompetente journalist die slecht onderzoek deed.

Ik ben een van die waardeloze experimentatoren die met belachelijke middelen erin zijn geslaagd het experiment van doping met water op een dieselauto te experimenteren (experiment geïnspireerd door het originele Pantone-patent maar anders).
Mijn 309 1988-diesel verbruikte 4,5 liter diesel per 100 bij 120 km / u in plaats van de 6,2 liter van Peugeot. Voor u was ik op de hoogte van de ervaring van deze zeer jonge studenten van de mijnschool in Douai, blijkbaar zeer begaafd in communicatie, begiftigd met goede technische middelen maar duidelijk minder begaafd in mechanica en motorontwikkeling! Ik heb de vrijheid genomen om ze ongeveer 2 maanden geleden een e-mail te sturen om te proberen de fouten die ze hadden gemaakt te corrigeren, hoewel ik geen monteur of ingenieur ben, maar een redneck.

Waarom ben ik woedend:

Probeer de mensen die aan dit project hebben meegewerkt belachelijk te maken door als referentiesite te vermelden:
http://www.onnouscachetout.com/
samenzweringssite die aantoont dat u alles op internet kunt vinden
Liever dan :
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/index.html
ou
https://www.econologie.com/
of
http://jnaudin.free.fr/
Deze 3 sites zijn veel serieuzer.

Deze jonge studenten deden alles, mengden water met benzine en probeerden het tegelijkertijd te laten verdampen, wat een grappig idee! Draai een uitlaat 90 °. Verklein de diameter van een uitlaat (klemmend zoals uw journalist zegt). De bubbler is 1 m van de reactor !!!!!!!! de reactor is ongeveer 80 cm van de uitlaat van de motor verwijderd !!!!!! de reactor niet geïsoleerd !!!!! en ik ben er zeker enkele aan het vergeten, aangezien ik maar een redneck ben.

Ik stel voor dat u contact opneemt met meer bekwame mensen om dit artikel te herschrijven en vooral om uw informatie serieuzer te verifiëren. Hiervoor zijn er mensen die competenter zijn dan ik:

Christophe Martz ingenieur ensais (minder goed dan de mijnschool) econologie-site

Bernadette en Jean Soares, de heer David site quanthomme

Jean Louis Naudin-site jlnlabs.org



of Antoine Gillier maar wie is hij, een ingenieur of een redneck?


U zult deze brief niet publiceren of mij antwoorden, of een nieuw artikel schrijven aangezien u duidelijk de leiding heeft over de verschillende lobby's: Total, Lagardère enzovoort.

Van harte.


Raymond flacon
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/12/07, 22:17

Dag

Wees niet boos, Raymond, het is uitstekend voor resultaten als je de 30% inwrijft met motoren die bekend staan ​​als zuinig, het is al een goede zaak, sommige komen snel tot andere resultaten na een lange reis, In het begin was dat niet zo gaf goede cijfers, maar door te corrigeren en aan te passen kwamen we uiteindelijk aan, hoewel we nooit tevreden waren

Het zou interessant zijn om te weten of u voor een bubbler of GV of andere heeft gekozen ter vergelijking met onze assemblages
en voor hoeveel km je hebt gereden met een waterdoping
het grootste deel van het werk is om het te laten werken bij het dagelijks rijden van kleine reizen zoals meneer iedereen ..

Andre
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 06/12/07, 11:50

Andre

Waarom word je niet boos? Ik heb altijd twijfels gehad over de informatie die op het net werd gevonden. Hoewel ik geen monteur ben, heb ik zelf geverifieerd dat de waterdoping werkte. Ik controleerde en het was lang en moeizaam voor mij. Deze incompetente journalisten op bevel van de verschillende lobby's verachten ons, waarom worden we niet boos?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 06/12/07, 12:00

Hallo Raymond en welkom hier (het lijkt mij dat we elkaar in 2002 in het echt in Avignon hebben ontmoet, nietwaar?).

ik adviseer jou om er vanaf het begin alles over te lezen, kwam de verslaggever langs en legde zijn standpunt uit, dat verdedigbaar is. Juist omdat er veel rotzooi op het net ligt, behandelde hij het onderwerp zo. Het verdedigt zichzelf niet?

Maar we waren ook behoorlijk pissig bij het lezen van het artikel in kwestie ... maar het antwoord in het laatste forum van de lezers is niet al slecht, toch? Zien: https://www.econologie.com/le-site-econo ... -3549.html

Je moet schoppen om dingen te laten gebeuren, maar geweld (zowel verbaal als fysiek) is zelden iets dat dingen echt voor elkaar krijgt ... maar het heeft vaak een katalytische functie.
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 06/12/07, 18:13

camel1 schreef:Kortom, een nerdy band waarmee hij is niet zelfs nuttig te willen debatteren, want voor hen is de Mis al bekend.
Overigens behoort Science et Vie nu tot de Britse groep East Midlands Allied Press, een pers / radio / tv / pub consortium (bron wikipedia)


Ik ben al 30 jaar geabonneerd op sciences et vie en als er iets is dat we hen niet kwalijk kunnen nemen, is het een gebrek aan objectiviteit: voor hen gaat het om de feiten, wat de 'we kunnen wetenschappelijk bewijzen, wat kan worden gemeten en gereproduceerd ... we herinneren ons de grap van de "herinnering aan water" die een onuitsprekelijke hoax was ...
En we moeten erkennen dat niemand de daadwerkelijke effectiviteit van het panton, volgens de cijfers van Paul Pantone, anders dan door eenvoudig dopen met water dat niet revolutionair is, al kan experimenteren en reproduceerbaar aantonen. er is 70ans zie meer ...
Het is ook bekend dat het erg moeilijk is om het pantonsysteem correct te gebruiken vanwege de reactievertraging van de reactor (~ 15 minuten) en aanpassingsmoeilijkheden bij een motor die niet in een stabiele toestand en in totaal werkt. wanneer er een verlies van kracht is ...
Vraag onzin, ik had al aangegeven dat de beroemde "pantonized" helikopter eigenlijk volkomen normaal van constructie was, helemaal niets toegevoegd, bovendien had hij een gecertificeerde registratie die elke tussenkomst strikt verbiedt behalve die van een gecertificeerde werkplaats , zelfs om een ​​gloeilamp te vervangen ... En stel je een systeem voor dat water in een vliegtuig gebruikt ... water lijkt te bevriezen ... : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 95-gasten