Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par GuyGadebois » 25/07/19, 12:48

nikolaj schreef:
GuyGadebois schreef:
nikolaj schreef:Hallo GUY, goed gedaan als u tevreden bent met het eco-watersysteem, vertel ons dan hoeveel water dit systeem zuigt (op uw voertuig) op de 100 km en op de 1000-terminals? en wat zijn uw brandstofbesparingen? Dus, als je sceptisch bent, is het omdat je nog niet zelf hebt gemerkt wat de vortexen of cyclonen produceren die horen bij de waterdampgeneratoren ... en als je voorbijgaat door pican 35120 naar 1 te bellen rue des masses, welkom om ten minste 1 economische aerodynamische luchtcycloon te zien en te proberen ... Ik ben klaar om je er gratis een te bieden, zodat je een technologie kunt ontdekken die nog niet is geprobeerd ... .Met vriendelijke groeten :pijl: : Arrowd: : Arrowl: : Arrowu:
Bedankt voor uw aanbod. Anders zijn hier de antwoorden op uw vragen:
armaturen-injectiewater / systeem-doping-ie ecologische water- t16071.html-# p363180
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 25/07/19, 22:43

GuyGadebois schreef:
nikolaj schreef:
GuyGadebois schreef:
Bedankt voor uw aanbod. Anders zijn hier de antwoorden op uw vragen:
armaturen-injectiewater / systeem-doping-ie ecologische water- t16071.html-# p363180

goedenavond KEREL, ik houd het aanbod van een cycloon voor uw voertuig, als u ver van Bretagne bent, geef me de diameter van de slang, waar u een cycloon (vortex) wilt plaatsen en ik stuur het u door plaatsen ... als in MP of op mijn e-mail ( nikolaj.palahniuk@yahoo.fr) of op facebook vind je mijn contactgegevens ..
cordialement.
toebehoren
cyclonen diameter 75 mm en 80 mm voortzetting (10) .jpg
cyclonen diameter 75 mm en 80 mm voortzetting (9) .jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par GuyGadebois » 26/07/19, 12:49

nikolaj schreef:
GuyGadebois schreef:
nikolaj schreef:
Bedankt voor uw aanbod. Anders zijn hier de antwoorden op uw vragen:
armaturen-injectiewater / systeem-doping-ie ecologische water- t16071.html-# p363180

goedenavond KEREL, ik houd het aanbod van een cycloon voor uw voertuig, als u ver van Bretagne bent, geef me de diameter van de slang, waar u een cycloon (vortex) wilt plaatsen en ik stuur het u door plaatsen ... als in MP of op mijn e-mail ( nikolaj.palahniuk@yahoo.fr) of op facebook vind je mijn contactgegevens ..
cordialement.

Super leuk, ik zal het zien. Dankjewel.
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 02/02/20, 10:10

hallo allemaal, ik had veel beroepen ... en vooral veel ecologische economische aerodynamische luchtcyclonen om te produceren ...
hier zijn enkele foto's en video's ...

https://www.facebook.com/pg/palahniuk.n ... e_internal

https://www.facebook.com/pg/palahniuk.n ... e_internal

veel geluk voor iedereen ...
Met vriendelijke groeten...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par wirbelwind262 » 01/04/20, 20:37

Bonsoir
één met op 304
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 01/04/20, 20:50

hallo, leuke video, ik heb het ook opgenomen ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 17/08/20, 21:47

wirbelwind262 schreef:Bonsoir
één met op 304


goedenavond, op andere hostingsites kunnen we deze video vinden ...?
julie andrieu en haar legendarische 304 ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 14/01/21, 19:15

hallo tegen iedereen 2021 staat open voor ons, en in 2020 had ik veel beroepen ... maar hier is mijn laatste werk over ecologische economische aerodynamische luchtcyclonen ...
https://www.facebook.com/palahniuk.nikolaj/videos
1 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par gildas » 17/01/21, 12:06

Hallo,

Het is ook mogelijk dat de wervelingen een depressie creëren zoals het inlaatrooster op het vlak van André

consumeren-less-auto / engine-input-honeycomb-t12446.html

Andre schreef:Dag
Aumicron schreef:En sindsdien?

Heeft u een eerste aanslag?

Merci.


In mijn geval heb ik net 3 uur gevlogen en aangezien ik een probleem heb met een cilinder (een vrij lage differentiële drukmeting.)
de eerste observaties motor loopt soepeler minder trillingen, gebruik bij lage snelheid zonder trillingen, geen vermogensverlies, geen nauwkeurige verbruikstests (ik ga deze cilinder verwijderen, vervangen, zuigersegmentkleppen en rigoureuze tests opnieuw uitvoeren. )
mijn metgezel op een nieuwe motor van 180 pk, uitgerust met veel meetinstrumenten, hij merkte een toename in vermogen, een lichte daling van het verbruik, moet over een langere periode worden gecontroleerd, een meer gebalanceerde temperatuur op de EGT (uitlaat) van 4 cilinders, cilinderkop temperatuur redelijk gelijk op de 4 cilinders Hij is een nieuwe piloot dus het weer is niet beter dan in Europa, het vergt een betere conditie voor een piloot die niet veel uren heeft opgebouwd.

...

Andre


Dus Charly heeft misschien geprobeerd zijn vortex stroomopwaarts van de turbo op zijn Toyota te plaatsen ...

Zeer goede resultaten op de Juke :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 15/04/21, 09:14

nikolaj schreef:hallo tegen iedereen 2021 staat open voor ons, en in 2020 had ik veel beroepen ... maar hier is mijn laatste werk over ecologische economische aerodynamische luchtcyclonen ...
https://www.facebook.com/palahniuk.nikolaj/videos


recente follow-up van onze verwezenlijkingen :::

0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten