Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wie moet blijven?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 17/03/24, 19:44

GuyGadeboisLeRetour schreef:Dus dubbele hysterische klootzak, ga je jezelf een waarschuwing geven? Ga weg, kleine onderdrukte homo... : Wink: : Mrgreen:

GuyGadeboisLeRetour schreef:En jij, maak jij grapjes met de “waakzame buren”? Tegen vrouwen (die klootzakken....) natuurlijk, als je je ballen kwijt bent... : Mrgreen:

Oh kijk, de zelfvoldane jongen probeert te praten over misplaatste geslachtsklieren en geweld tegen vrouwen met betrekking tot mij.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par GuyGadeboisTheBack » 17/03/24, 20:10

:schok: Verdomd, het lijkt op een kloon van de Ander. Het is dus echt besmettelijk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 17/03/24, 21:31

Jij smerige trut, LFIste shit, hou je mond, klootzak!
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 17/03/24, 21:34

Guy Gnôle des bois is niets anders dan een oud schraapsel uit een eeuwenlang geschraapt bidet dat stinkt naar de fermentatie van bastaardhuidschilfers van generatie op generatie door alle openingen van de stinkende leidingen.

Wees voorzichtig, ik ben de burgerwacht, ik ben niet tolerant en ik vecht tegen alle fascisme!
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 17/03/24, 21:38

Ahmed schreef:Stop met dat one-upmanschap, ook al herken ik jullie respectievelijke gaven! Ik moedig jullie beiden aan tot (veel) meer Met mate... : Roll:

Ce forum vuile extreemrechtse verraders, putinofielen, ik neem het op mij om het op te ruimen van het hoogtepunt van mijn progressieve waarden en mijn briljante uitbarstingen. Dus ik verleen mezelf het goddelijke en eeuwige recht om iedereen kwaad te maken, in hun kont te pissen en als ik dat wil met mijn pas gevormde drollen in mijn toilet te pronken.

Dan vraag ik vanuit het toppunt van mijn elegantie met het prestige dat zo goed bij mij past, om de hoofden van al diegenen die mij irriteren en die ik aan de verkeerde kant van het handvat vind volgens mijn waanvoorstellingen en mijn beledigingen!

Ahmed als linkse degrowthist zou ik er goed aan doen om jou als mijn rechterarm te hebben om deze beerput op te ruimen, ook al ben ik niet in staat je zinnen te begrijpen omdat ik me beperk tot een felle strijder tegen de onvolmaakte conjunctief van DC, in ieder geval minder contrasteert jouw obscure en intellectuele stijl met mijn lage beledigingen, maar onze doelen komen samen en zijn nobel!

Verdomd, ik heb nu dorst, snel een DC (dubbele calvados), en glu en glu.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par GuyGadeboisTheBack » 18/03/24, 01:19

DC is net zo gek geworden als de Crazy Other!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 18/03/24, 07:50

Hou je mond, klootzak!
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 18/03/24, 08:00

Ik bevestig: alleen de titel van het onderwerp heeft dit onderwerp bedorven... :schok:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 18/03/24, 08:46

GuyGadeboisLeRetour schreef:DC is net zo gek geworden als de Crazy Other!

Ik ben slechts de spiegel van jouw waanzin, ik ben DC, dubbele klootzak, dubbel irritant, stom, dubbele shit, dubbele kuit, dubbele hoed, dubbele gek!!...

Dus jij psychopaat, begin je te begrijpen dat je een totaal respectloze en onhoorbare gek bent?

Hoe wonderbaarlijk is het dat Christophe je het hier nog steeds laat openen?

Dat je beter je mond kunt houden vanwege het algemene gezond verstand hiervan forum ?

Of heb je het gevoel dat je je op veroverd terrein bevindt sinds enkele tientallen onbewuste mensen op je hebben gestemd om hier te blijven en je zuur-base-braaksel uitspugen dat je immense wijsheid en je zuiverheid van ziel zou moeten tonen?

Zal er een middenweg zijn, waarbij je stopt met je onzin en eindelijk je gesprekspartners respecteert?

Huh, jij stomme linkse boer met een roodbruin shirt?
2 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 18/03/24, 09:45

Dus we hebben het antwoord, de twee moeten eruit... 8) 8) 8)

Shit, dus het is een extreem fascistische beslissing? Eindelijk een beetje samenhang in dit ‘vieze’ forum die stinkt naar bruine stront" (terwijl het eigenlijk precies het tegenovergestelde is)! Ga voor een beetje 49.3 versie 2.0! De macron-handlangers zouden het moeten waarderen!

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten