Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wie moet blijven?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9841
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par sicetaitsimple » 19/03/24, 17:55

Christophe schreef:Ik koester nog steeds een beetje wrok tegen Did67, die beledigd was door bepaalde opmerkingen die te veel waren voor zijn "estremdrouate" smaak... hij vergat dat gewoon zonder dit forum, had de moestuin van de luie man (en zijn boeken daarmee) misschien nooit het daglicht gezien. Ik koester geen wrok, maar toch... het was niet erg slim gedrag...

Omgekeerd heeft de aanwezigheid van Didier in de rode draad, de 'moestuin voor luie mensen', en de veelheid aan 'satelliet'-draden gewijd aan de moestuin in het algemeen, al jarenlang verkeer aangetrokken dat volgens mij aanzienlijk is op Econologie.
Een bal overal in het midden?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 19/03/24, 18:56

Als jij het zegt... ik weet niet zeker of de weegschaal eerlijk is!

Die op tv kwam en dankzij dit, althans indirect, de eerste plaats op Amazon behaalde in de boekverkoop forum ?

Nou ja, jammer voor hem, blijkbaar zijn nieuwe forum "groente"...
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9841
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par sicetaitsimple » 19/03/24, 20:17

Christophe schreef:Nou ja, jammer voor hem, blijkbaar zijn nieuwe forum "groente"...

Ik kijk er af en toe naar, het blijft tenminste gefocust op het onderwerp en we hebben er geen ruzie over... Zoals eerder op Econologie.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten