Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wie moet blijven?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 18/03/24, 09:49

Jawohl mein Führer! Beeld

Jetzt alles in Ordnung! : Twisted:
1 x
Beeld
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par gfgh64 » 18/03/24, 10:57

Christophe schreef:Dus we hebben het antwoord, de twee moeten eruit... 8) 8) 8)

Shit, dus het is een extreem fascistische beslissing? Eindelijk een beetje samenhang in dit ‘vieze’ forum die stinkt naar bruine stront" (terwijl het eigenlijk precies het tegenovergestelde is)! Ga voor een beetje 49.3 versie 2.0! De macron-handlangers zouden het moeten waarderen!

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:



Guy is misschien alles waar je hem van beschuldigde, maar in het geval van gisteren, sorry, maar Remundo werd gek, daarna is het menselijk, dat kan ik begrijpen

maar als sommige mensen zich vrij voelen om ideeën te uiten die anderen misschien extreem, zeer rechts enz. vinden en zij uiten dat zij het niet eens zijn met een dergelijke ideologie, is dit niet meer ontoelaatbaar dan hun beroemde ideeën.

vanaf het begin van de zoon heb je duidelijk gemaakt dat wat het resultaat je ook zou zijn, dus zonder je verplicht te voelen om met het resultaat rekening te houden, dit je recht is, : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

door Christophe ”13/03/24, 15:14

Guy en Obamot overdrijven hier steeds meer...

Feiten:

Ze verpesten bijna elk onderwerp...
Ze walgen van elke nieuwe deelnemer...
Ze breken de participatie in het algemeen...
Ze zijn chi...matiging...

Vooral sinds:

Ze hebben al tientallen cumulatieve waarschuwingen gehad in al die jaren...
Ze zijn allebei verschillende keren tijdelijk verboden...
Ze begrijpen het niet en elke keer, misschien na een kalme en hoffelijke periode na het verbod, beginnen ze opnieuw met hun rotzooi!

Wij zijn het zat...! We moeten nu krachtiger optreden!




Daarom stel ik dit onderzoek voor.

Wie moet (kan) overblijven van de 2? Als een van hen kan blijven... IK BEN HET NIET ZEKER!

Op basis van de resultaten zal er te zijner tijd een beslissing worden genomen...



, als Guy je zoveel problemen bezorgt, ontsla hem dan en punt uit

maar in het voorbeeld van gisteren is het niet mijn Guytou (de mooie : Mrgreen: : Mrgreen: ) die in een rotatie ging en van een maan- naar Jupiteriaanse baan ging (ref een macrounet)

dus mijn vraag is:
wanneer je zegt

Ik citeer je nogmaals

Christophe schreef:Dus we hebben het antwoord, de twee moeten eruit... 8) 8) 8)

Shit, dus het is een extreem fascistische beslissing? Eindelijk een beetje samenhang in dit ‘vieze’ forum die stinkt naar bruine stront" (terwijl het eigenlijk precies het tegenovergestelde is)! Ga voor een beetje 49.3 versie 2.0! De macron-handlangers zouden het moeten waarderen!

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


heb je het over Guy en Remundo? : Roll:

en terwijl we in de peilingen staan, was de uitslag van Guy ook behoorlijk grappig. Ik meen me te herinneren dat de twee "nee" ook iets meer dan 80% bedroegen, maar ik kan het niet meer vinden (ik vind het rot :( )

Goede dag voor jullie allemaal
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 18/03/24, 11:18

gfgh64 schreef:Guy is misschien alles waar je hem van beschuldigde, maar in het geval van gisteren, sorry, maar Remundo werd gek, daarna is het menselijk, dat kan ik begrijpen

Ik werd Guy.

Het is niet "gek worden", het is een gecontroleerde afdaling in verbale waanzin (en omkeerbaar!).

Ce forum Voor zover ik weet is het geen psychiatrisch ziekenhuis. Daar zijn professionals voor.
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 18/03/24, 11:28

Hé Remundo, het misbruik van hooch, zelfs gecontroleerd, vindt plaats op vrijdag- of zaterdagavond, niet op zondagavond!

Hoewel het voor een kampioen als Guy elke avond is... waarschijnlijk!

Alcohol is een medicijn... : Mrgreen:
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par gfgh64 » 18/03/24, 11:32

Remundo schreef:
gfgh64 schreef:Guy is misschien alles waar je hem van beschuldigde, maar in het geval van gisteren, sorry, maar Remundo werd gek, daarna is het menselijk, dat kan ik begrijpen

Ik werd Guy.

Het is niet "gek worden", het is een gecontroleerde afdaling in verbale waanzin (en omkeerbaar!).

Ce forum Voor zover ik weet is het geen psychiatrisch ziekenhuis. Daar zijn professionals voor.


Nou, ik feliciteer je Remundo, je bent echt een heel goede acteur, en om dat te zeggen, ik "geloofde" even dat het gewoon een provocatie was

plotseling komt er een andere vraag bij mij op, toen jij ook de verdediging op zich nam van Obamot die, zonder dat ik een deskundige was, minstens zo onevenwichtig was als Guy, wat was eigenlijk je echte motivatie, welke rol vervulde je?

nee, eerlijk gezegd, goed gedaan voor de kunstenaar, serieus, ik geloofde er echt in,
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 18/03/24, 11:33

Ik heb niets gedronken en geen illegale middelen gebruikt.

Stel je voor dat ik het deed! : Twisted:
0 x
Beeld
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par gfgh64 » 18/03/24, 11:34

Christophe schreef:Hé Remundo, het misbruik van hooch, zelfs gecontroleerd, vindt plaats op vrijdag- of zaterdagavond, niet op zondagavond!

Hoewel het voor een kampioen als Guy elke avond is... waarschijnlijk!

Alcohol is een medicijn... : Mrgreen:


Zelfs jij werd voor de gek gehouden!!!!
wat een remundo-acteur!!! : Cheesy:
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 18/03/24, 11:35

Remundo schreef:Stel je voor dat ik het deed! : Twisted:


Kuiken? Ik heb dat gezien!!! : Lol:

Trouwens, ik weet dat je bier drinkt, we hebben er al een samen gedronken! : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 18/03/24, 11:38

gfgh64 schreef:nou ik feliciteer je remundo, je bent echt een heel goede acteur, en om dat te zeggen, ik “geloofde” even dat het alleen maar een provocatie was

ach het is een baan hè... : Cheesy:
plotseling komt er een andere vraag bij mij op, toen jij ook de verdediging op zich nam van Obamot die, zonder dat ik een deskundige was, minstens zo onevenwichtig was als Guy, wat was eigenlijk je echte motivatie, welke rol vervulde je?

“de verdediging op zich nemen” is een groot woord, ik had problemen met Obamot, ik gaf mijn mening, ik kom er niet meer op terug.
nee, eerlijk gezegd, goed gedaan voor de kunstenaar, serieus, ik geloofde er echt in,

Hoe dan ook, vrienden, ik heb een paar ton gedaan, maar ik heb nog steeds beledigingen achter de hand voor Guy als het nodig is en zonder de noodzaak om te innoveren. Ik put alleen uit het enorme semantische veld dat hij al een aantal jaren op onze gezichten heeft gedumpt, publiekelijk en ook via privéberichten die als onderdeel van moderatie zijn verzonden.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 18/03/24, 12:32

Christophe schreef:
Remundo schreef:Stel je voor dat ik het deed! : Twisted:


Kuiken? Ik heb dat gezien!!! : Lol:


Het is waar! We moeten op gelijke voet strijden! : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten