Kameraad Nostalgie: wie is het??? (geen bedrog, dank u)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/24, 00:19

Nostalgie (het onderwerp)....
Discjockey (op de radio)
Tegelijkertijd ontwikkelde het vak zich in de jaren vijftig op de radio, onder invloed van de Verenigde Staten: muziek nam steeds meer ruimte in de programmering in. De eerste piratenradiostations in het daaropvolgende decennium benadrukten de rol van de ‘discjockey-host’ tot op het punt dat hij de grote nationale radiostations beïnvloedde. Ze proberen niet de stukken samen op het ritme te volgen, ze kondigen aan en spreken tijdens de introductiefase van elk stuk1950, dwz. De eerste radiojingles worden gebruikt. Deze radiomannen hadden in de jaren zestig invloed op de tot nu toe stille platenwinkels van discotheken. In de jaren die volgden zouden er, afhankelijk van de locatie, twee soorten platenwinkels naast elkaar bestaan: de technische, die platen aan elkaar rijgde terwijl ze zelden in de microfoon sprak, en de tweede, die meer gericht was op animatie. Maar gaandeweg worden de eenvoudige titelreeksen een samenhangend geheel dat de dansers begeleidt.
(Ja wie)
"En we draaien de handdoeken... Dominique neukt, neukt..."...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par Obamot » 11/03/24, 00:26

Meer cheesy dan je kopiëren/plakken, waarbij we niet eens praten over het meest fundamentele ding: “toonhoogte'Het is inderdaad moeilijk om het slechter te doen!

“Fuck the guy, je legt het bewijs van zijn fouten/leugens, manipulaties onder zijn neus, en hij blijft kibbelen….
Ga je gang, stroom : Arrowd: Ik laat jou het laatste woord :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/24, 13:27

Obamot schreef:Het is nog steeds niet waar, Billy Idol werkte en schreef voor een gitaarvirtuoos genaamd Steve Stevens. Billy Idol verscheen tot ieders verbazing op het podium met Michael Jackson in Lausanne (ik was erbij). Hij deed een aantal solo hardrock-gitaarinterpretaties, op Michael's hardrocknummers, in Jimi Hendrix-stijl. Dat weten alle kenners.

Lie... (Ik was erbij... nee maar LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL). Als je erbij was, dan WEET je dat Billy Idol NOOIT op het podium stond met Michael Jackson (noch in 88, noch in 92, noch in 97)! Iedere kenner weet dit! Verslagen van deze grote gebeurtenis zijn ook op internet te vinden, u hoeft alleen maar uzelf te helpen*.... Bedankt voor het lachen! : Mrgreen:

* Getuigenis verzameld door Philippe Manoeuvre.
Billy Idool: "Ik kwam langs, ik zag een licht, dus ging ik het podium op met de gitaar die Jimi me had gegeven en waarvan ik de gitarist was, en Michael liet me het publiek in vuur en vlam zetten met mijn Hendrix-stijl hardrocksolo's op zijn eigen titels Heilige Michaël, hij was niet bang dat iemand de schijnwerpers zou stelen.'
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/24, 14:06

Wat Nijl Rodgers betreft....


Op de dag van het Lausanne-concert (ook bekend als "Ik was daar") vergat DJ Radio Cité Genève andere verrassingsgasten "op het podium" te vermelden. De foto spreekt voor zich:
Beeld
: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/24, 23:54

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par Obamot » 12/03/24, 10:40

GuyGadeboisLeRetour schreef: (ook bekend als “Ik was daar”) DJ Radio Stad Genève
wat is deze uitvinding? Het kan niet van mij zijn, haal de link eruit waar ik dat zou hebben geschreven, je zult weer zeuren, anders zou ik de gematigdheid vragen om u te waarschuwen, nu al omdat u niet het recht heeft zich in de levens van mensen te verdiepen met als doel hen in diskrediet te brengen en te vervolgen. 8)

De man vertelt ons dingen uit de context van dertien jaar geleden… (Billy Idol >>> ga ik dingen vinden over Billy Idol die dertien jaar geleden op internet zijn geplaatst...? Ik kon me dit bericht niet meer herinneren LOOOOL) dit betekent dat hij met zijn fixatie hele dagen besteedt aan het onderzoeken van de forum om te proberen luizen in het stro te vinden wat mij betreft, en... hij... vond... niets...! Nu is het bewijs geleverd wie de rommel gaat maken... Ik blijf niet alleen volhouden dat het vervolging is, aangezien het overal voorkomt, maar bovenal zijn dit vervalsingen. De man weet niets van showbusiness, en hij blijft denken dat hij het “Ministerie van Waarheid” is, maar dit gaat te ver... en het ergste is dat hij niet weet hoe het werkt (weinig mensen weten het). Zelfs als je hem onder zijn neus op zijn excessen wijst, gaat hij door.

Begrijpt iedereen dat deze man gek is?

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: Aan de andere kant, als we zijn huidige logorrhea controleren : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:

GuyGadeboisLeRetour schreef:wat betreft Nile Rodgers ....
Oh ja, want ik praat OOK over en post werken van deze kunstenaar, so what? Haalt hij wat disco-shit tevoorschijn om hem/mij in diskrediet te brengen? Dus?

GuyGadeboisLeRetour schreef:
DCC0BA2A-2683-46FF-9DE8-596755AC900D.jpeg
DCC0BA2A-2683-46FF-9DE8-596755AC900D.jpeg (138.68 KiB) 247 keer bekeken


bistro / muziek-om-te-ontdekken-aandeel-t11137-550.html # p527856


: Arrowd: : Arrowu: :D :D :D : Arrowu: : Arrowd:

IMG_1519.jpeg
IMG_1519.jpeg (393.63 KIO) Toegang tot 247-tijden
…Dit alles waarvoor? Hij plaatst ook dingen over Nile Rogers, dus hij schiet zichzelf opnieuw in de voet zonder het zelfs maar te beseffen... Om te proberen het feit te verbergen dat deze klootzak... absoluut niets weet over deze business, en dat in Op dit punt alles hij post, komt meerdere keren per dag bij hem terug... (Huh naakt plasma?)

Beeld Beeld Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par Christophe » 12/03/24, 11:05

Maar wat een stelletje clowns zijn deze twee... zelfs als het gaat om een ​​onderwerp dat zo cool is als de showbusiness, slagen ze erin om te rommelen! :schok: :schok: :schok:

Het is gewoon gekmakend... en ontstellend! :schok:

Je hebt niets interessanters te doen met je leven dan je zorgen te maken over details, waar eerlijk gezegd iedereen hier behalve jij niets om geeft!!?? :schok: :schok: :schok:

ps: Obistrot en Guy-Gnôle, in theorie had het een goede match moeten zijn...vreemd... : Lol:
2 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par gegyx » 12/03/24, 11:44

Christophe schreef: in theorie had het een goede match moeten zijn... vreemd... : Lol:


piek
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par Remundo » 12/03/24, 11:55

Obamot en Guy zijn onverbeterlijk. : Roll:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)




par Christophe » 12/03/24, 11:57

Dit alles verbergt iets onduidelijks... Ik denk dat het zeker voormalige geliefden zijn... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
2 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten