Kleine roddels van diverse feiten in Frankrijk of elders...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par DrBombay » 03/12/23, 17:43

gfgh64 schreef:Persoonlijk, als ik de muziek hoor over dit vreselijke verhaal dat ze hebben meegemaakt, zeg ik tegen mezelf dat dit het herstel van lage verhalen zou kunnen zijn
Terwijl ik iedereen van deze gruwelijke misdaad negeer, vraag ik me af wat zemzem ons wil vertellen
laten we eens kijken wat er in mijn hoofdje met drie neuronen opkomt.......(dat het een popje is dat iedereen ook de macht kan geven??) nannn het moet subtieler zijn dan dat !!

Iedereen heeft zijn eigen mening, maar voor mij is het meer rustgevende muziek, een vorm van contemplatie en respect voor rouw.

Als het om herstel gaat, vind je dan niet alleen maar 'geïsoleerde' gevallen zonder enig verband met wat dan ook. Begint dat er veel toe te doen?
En hoeveel links zijn er te vinden.
Is het onderwerp volgens u politiek behandelen in plaats van het te ontkennen?
Moeten we het onderwerp ontkennen of bagatelliseren?
Is het verkeerd om dit probleem op te willen lossen?
Zijn wij gedoemd te lijden?
1 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gfgh64 » 03/12/23, 20:52

DrBombay schreef:Iedereen heeft zijn eigen mening, maar voor mij is het meer rustgevende muziek, een vorm van contemplatie en respect voor rouw.

Als het om herstel gaat, vind je dan niet alleen maar 'geïsoleerde' gevallen zonder enig verband met wat dan ook. Begint dat er veel toe te doen?
En hoeveel links zijn er te vinden.
Is het onderwerp volgens u politiek behandelen in plaats van het te ontkennen?
Moeten we het onderwerp ontkennen of bagatelliseren?
Is het verkeerd om dit probleem op te willen lossen?
Zijn wij gedoemd te lijden?


ok "iedereen heeft zijn mening" over de muziek, dus ik heb de mijne niet gegeven!!?
wie ontkent het onderwerp?? Mij ​​? Jongen? die ?

Persoonlijk vind ik het weerzinwekkend om een ​​zo verschrikkelijk onderwerp als deze misdaad ter sprake te brengen alleen al vanwege de geringe propaganda

Persoonlijk zie ik niet in hoe hij werkelijk van plan is het probleem op te lossen, zelfs als hij zijn immigratie en al zijn rotzooi overgeeft...

Persoonlijk word ik ziek van alle onderdelen, alleen de NPA is voor mij nog een beetje verteerbaar, Poutu gaf me echt een goed gevoel
Nou met zijn "Ik ontbind mezelf" zou ik proberen het interview met verschillende presidentskandidaten te vinden

en om hem te laten volhouden, nou eerlijk gezegd, als je (jij) met deze zigoto op de bevrijding wacht, koop dan poppers en vaseline : Cheesy: : Cheesy:

Persoonlijk spookt er een deuntje door mijn hoofd, afkomstig van een post van Christophe, "maar verdomd, waar heb ik mijn..... : Cheesy:
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gegyx » 03/12/23, 22:15

gfgh64 schreef:Persoonlijk vind ik het weerzinwekkend om een ​​zo verschrikkelijk onderwerp als deze misdaad ter sprake te brengen alleen al vanwege de geringe propaganda

We mogen de deal niet terugdraaien! : Roll:

Was u op de hoogte van dit nieuwsbericht???

In Frankrijk doe ik dat niet, en zeker niet veel.

Juist de gesprekspartner (wiens schoonzus op gruwelijke wijze is vermoord) komt haar favoriete kandidaat vragen daar wat ophef over te maken, want elders is het omerta.
1 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gfgh64 » 03/12/23, 23:46

Dat ik zo'n gruwel openbaar wil maken kan ik wel begrijpen, maar "persoonlijk" vind ik dat je een zee moet zijn.... smerig om daar muziek aan te durven toevoegen, en er een herstel mee te maken
nu kan ik ook begrijpen dat anderen het normaal vinden
Bovendien heb ik ook niets tegen scatofielen, ieder heeft zijn eigen ding.
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gfgh64 » 03/12/23, 23:48

gfgh64 schreef:niet noodzakelijkerwijs, het is gewoon jouw interpretatie van "zijn vorm"
Persoonlijk, als ik de muziek hoor over dit vreselijke verhaal dat ze hebben meegemaakt, zeg ik tegen mezelf dat dit het herstel van lage verhalen zou kunnen zijn
zich niet bewust van deze gruwelijke misdaad, Ik vraag me af wat zemzem ons wil vertellen
laten we eens kijken wat er in mijn hoofdje met drie neuronen opkomt.......(dat het een popje is dat iedereen ook de macht kan geven??) nannn het moet subtieler zijn dan dat !!



Ik citeer mezelf alleen maar om je te antwoorden
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gegyx » 04/12/23, 01:29

Stel je voor wat we al twee dagen op alle nieuwsradio's horen over een Duitse toerist die wordt doodgestoken. NU,

Denk je dat ze op dezelfde manier zouden beschrijven wat er met de 70-jarige dame is gebeurd?

Nee, ze laten het achterwege

Dus ? Twee gewichten, twee maten?

Dit staat veel meer open voor kritiek dan de keuze voor begeleiding met achtergrondmuziek.

Macron vreest dat het gewapende conflict in Gaza ons in Frankrijk zal bereiken.
Maar hij vreest nog meer de onthulling van dit soort gruwelijke aanvallen, die zijn baltringue-beleid zouden ondermijnen en grote opstanden van woedende menigten zouden riskeren.
1 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gfgh64 » 04/12/23, 02:40

https://www.bvoltaire.fr/lille-apres-le ... -revoltes/
https://www.lavoixdunord.fr/1386984/art ... n-domicile
https://www.valeursactuelles.com/faits- ... e-de-letat
https://www.20minutes.fr/faits_divers/f ... neur-isole
https://www.femmeactuelle.fr/actu/news- ... te-2164510
https://www.bfmtv.com/grand-lille/femme ... 10228.html

nu is het zeker dat deze zaak, vergeleken met andere misdaden, niet door de nieuwskanalen werd doorgegeven

"Dit staat veel meer open voor kritiek dan de keuze van de achtergrondmuziek."
Ik denk niet dat het een keuzeprobleem is, maar ik weet niet meer hoe ik het moet zeggen, het is juist het idee van muziek op de achtergrond dat me stoort

""Dus ? Twee gewichten, twee maten ?""
Nou ja, helaas, en op zoveel andere gebieden

"" en zou aanzienlijke opstanden van boze menigten riskeren. ""
Nou, dan heeft hij misschien geen ongelijk

"wat zijn baltringue-beleid zou ondermijnen"
Ik weet niet zeker of dit het ergste van zijn beleid is (wat sowieso niet echt van hem is)
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Remundo » 16/02/24, 16:05

flamboyant Frankrijk!



verdomd, de medewerkers zijn echt dom... ze raken in paniek en rennen weg als lafaards in plaats van een brandblusser te gaan halen... of gewoon het vuur te bedekken!
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Christophe » 16/02/24, 16:17

Ja, Remundo... maar de brandtraining was geen prioriteit voor bankfiliaalmanagers...

Het is de Fronce de Bouffon 2 die... alleen idioten (idioot+ omdat ze nog steeds bankmedewerkers zijn...) die maar rondgaan in hun stomme hersenen...

"Zij is het,
Zij is het,
Zij is het,
Zij is het,
Zij is het,
Zij is het,
Zij is het,
Zij is het,
"
Wacht, de show is nog niet voorbij... het is slechts het voorspel...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Christophe » 16/02/24, 16:29

Ik zet deze hier terug...omdat het het juiste onderwerp is...en het is zijn gewicht in pinda's waard!! : Mrgreen:

1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten