Kleine roddels van diverse feiten in Frankrijk of elders...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16266
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5282

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Remundo » 12/10/23, 16:16

De Palestijnen hebben (slecht) gehandeld en Israël geeft in ruil daarvoor een reactie (of een reactie als je wilt).

Het is bovendien dezelfde reactie die ze al zo'n 75 jaar geven op de 'Arabische' inboorlingen die ook aanspraak maken op een territorium en een staat, met het kleine verschil dat ze daar al waren vóór de komst van de kosmopolitische joden van na de tweede generatie.
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Janic » 12/10/23, 16:24

Antwoord...

Dus de Palestijnen hadden een vraag gesteld... Welke was dat?

Wat gaat u met ons doen als we uw volk massaal vermoorden en oude vrouwen en kinderen ontvoeren?
waarschijnlijk net als jij in dezelfde omstandigheden!
Altijd in dezelfde genderverwarring! De Palestijnen zijn geen terroristen, ook al zijn sommige Palestijnen onder hen dat wel, en het is op de hoofden van degenen die dat niet zijn dat de bommen zowel aan de Palestijnse als aan de Israëlische kant vallen.
geweld kent geen vooroordelen; het wordt door iedereen zonder onderscheid gebruikt.

Remundo »12-10-23, 16:16
De Palestijnen handelden (slecht)
hetzelfde wat de Palestijnen slecht deden, zoals de Israëli's hetzelfde deden. "hij die het zwaard pakt, zal door het zwaard omkomen"
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16266
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5282

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Remundo » 12/10/23, 16:36

Ja, ik ben het eens met deze verduidelijkingen.

Laten we zeggen dat ik mezelf wat algemener heb geplaatst omdat het gaat over de confrontatie tussen 2 tegengestelde menselijke groepen. Het is duidelijk dat ze niet monolithisch zijn. Dat gezegd hebbende, in Gaza is de tijd niet gekomen voor pacifisme en dat is al een hele tijd niet meer het geval, want het tegenovergestelde... het is hetzelfde...
0 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Janic » 12/10/23, 17:13

12/10/23, 16:36
remondo
Ja, ik ben het eens met deze verduidelijkingen.
Laten we zeggen dat ik mezelf wat algemener heb geplaatst omdat het gaat over de confrontatie tussen 2 tegengestelde menselijke groepen. Het is duidelijk dat ze niet monolithisch zijn. Dat gezegd hebbende, in Gaza is de tijd niet gekomen voor pacifisme en dat is al een hele tijd niet meer het geval, want het tegenovergestelde... het is hetzelfde...
Helemaal! Geweld roept geweld op, en historisch gezien bevinden we ons, gezien de talrijke oorlogen in ons land, in een slechte positie om tot anderen te prediken.
Dit geweld, zoals veel filosofen en humanisten hebben opgemerkt, begint met het doden van zowel mensen als dieren, omdat geweld zich in de geest bevindt VOORDAT het in de daden zit. : Cry:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 7008
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2933

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par gegyx » 12/10/23, 23:47

Ik wijs erop dat de neiging onder Israëlische militaristen en ultra’s om samen met de Palestijnen plezier te hebben in het konijnenschieten, en dat dit lange tijd

Daarnaast zijn er trendy t-shirts die zonder enig probleem gedragen kunnen worden...

http://www.lindipendente.eu/wp/en/2009/ ... two-kills/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6545
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1653

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Macro » 13/10/23, 08:09

Ik zou zeker een 1 shot two kills in vlagformaat bestellen om op het uiteinde van de antenne van mijn goldwing te plaatsen... Ik ben op zoek naar de online winkel...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79461
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Christophe » 13/10/23, 09:25

Ah ah ah Macro!

In het slechtste geval scheur je een T-shirt...en bovendien zal het er bloeddorstiger "piraat" uitzien! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6545
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1653

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Macro » 13/10/23, 10:46

Voor de piratenkant...Ik zou liever zoiets zien: dierenriem van migranten in de zoeker: één opname 60 getekende afbeeldingen : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16266
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5282

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par Remundo » 02/12/23, 15:53

ach, er zijn zoveel kleine roddels...

Op dit moment is het tijd voor de ‘Francocides’, d.w.z. blanke Fransen die worden aangevallen door ‘onevenwichtige’ mensen.

een gepensioneerde verpleegster die onlangs werd afgeslacht, in volledige stilte van de media.

2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 15063
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4405

Re: Kleine roddels over diverse feiten in Frankrijk of elders...




par GuyGadeboisTheBack » 02/12/23, 16:57

Waarom deze stomme muziek? "Je vraagt ​​je af...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten