Zwarte sporen onder de afvoerleiding van de pelletketel

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9841
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Zwarte vlekken onder de afvoerleiding van de pelletketel




par sicetaitsimple » 16/02/23, 19:13

Christophe schreef:Ik vraag me af of een stalinistische zuivering niet nodig zou zijn! : Mrgreen:

We zijn off-topic, maar ik ga verder...
Uw "stalinistische zuivering", het heeft al plaatsgevonden, door vergiftiging.
Zoals ik een paar dagen geleden schreef op Ik weet niet meer welke thread, er zijn eigenlijk niet meer dan een dozijn "guguses", inclusief de twee moderators en ik, die vrij regelmatig tussenbeide blijven komen op This forum.
Als je overtuigd wilt worden, ga dan door de lijst met ""leden" en vink degenen af ​​die je een jaar of twee niet hebt gezien. Je zult zien dat het veel meer is dan de uittocht van "tuiniers" die volgde op het vertrek van Didier.

Als het je als publiek uitkomt, prima... Als je hoopt dat het omhoog gaat, moet je eigenlijk niet de sprekers opruimen en zuiveren, maar hun nutteloze of aanstootgevende berichten, je hebt 4 specifieke voorbeelden van vanmorgen, in 1 /2u. Het tijdelijk verbod met daaropvolgend constateren van niet-recidive is daarbij zeker een goed hulpmiddel.
Want eerlijk gezegd, de man die Econologie toevallig tegenkomt en dit ziet, als hij een "normale" man is, sluit hij onmiddellijk....
Ik moet niet normaal zijn... maar ik zeg tegen mezelf dat misschien niet alles verloren is?
2 x
GEK
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 19/11/16, 09:40
Plaats: Holtzheim (67810)
x 28

Re: Zwarte vlekken onder de afvoerleiding van de pelletketel




par GEK » 17/02/23, 12:51

Deze exodus moet ook behoorlijk massaal zijn geweest, de threads op luie moestuinen waren zeer rijk aan informatie en leden. Ik ontdekte de forum hierdoor zoals vele anderen denk ik.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten