Waarom heb ik last van thermische auto's....

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Macro » 08/08/22, 11:05

We zijn vroem vroem of we zijn het niet... Herprogrammeren ja maar alle anti-vervuilingssystemen actief houden (egr fap)...Een winkelwagentje is het ding om te winkelen

Bovendien regende het die dag...

Mais on voit bien que la C zero a du mal a s'arracher sur le 0 a 15...Aprés jusqu'a 60 ca va pour se galmer a 80 ... mais le caddymazout est déja....Loin.. .Voor... : Twisted:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Janic » 08/08/22, 12:07

We zijn vroem vroem of we zijn het niet...
huidige versie van de haas en de schildpad : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par gildas » 08/08/22, 13:42

Een boer rijdt met zijn kleine tractor en zijn kar, wanneer een rode Porsche verschijnt en naar hem toetert. De chauffeur roept:
-Ga verder ! Duw jezelf met je kar, ik heb 200 paarden onder de motorkap opa! 200 pk, hoor je?
De boer stopt en laat hem passeren. Een paar kilometer verder, in een bocht, ziet de boer de grote rode auto in de rivier, de chauffeur doorweekt en natuurlijk woedend. Dan toetert de opa op zijn tractor hem beurtelings en zegt tegen hem:
- Dus we geven onze dieren water?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Macro » 08/08/22, 14:30

Gildas schreef:
Een boer rijdt met zijn kleine tractor en zijn kar, wanneer een rode Porsche verschijnt en naar hem toetert. De chauffeur roept:
-Ga verder ! Duw jezelf met je kar, ik heb 200 paarden onder de motorkap opa! 200 pk, hoor je?
De boer stopt en laat hem passeren. Een paar kilometer verder, in een bocht, ziet de boer de grote rode auto in de rivier, de chauffeur doorweekt en natuurlijk woedend. Dan toetert de opa op zijn tractor hem beurtelings en zegt tegen hem:
- Dus we geven onze dieren water?


Ik moet er des te meer om lachen omdat... Raad eens met welke ik onlangs in een sloot belandde bij het ontwijken van een zware vrachtauto die vooraan kwam... Zodra ze van de trede 3 cm bitumen afstapte en op de lage kant liet zijn high-tech ophanging en zijn scherpe besturing me toe ... Om hem mooi te parkeren : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
MmsCamera_2022-07-21-16-45-03.jpg


Nog steeds blij dat ik die dag in marathonmodus was...ik moest 80km doen zonder te kunnen opladen, dus ik reed op 60....Anders zou ik op deze plek minstens 75 km zijn geweest.... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Maar maak je geen zorgen... De dieselsleepwagen arriveerde snel... En in de tussentijd kwam een ​​groep jonge en mooie meisjesscooters me hun hulp aanbieden : Mrgreen:
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par gildas » 08/08/22, 20:50

:schok: Het is echter smal een C-nul!
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Ahmed » 08/08/22, 20:58

Verdorie! Door deze sleepwagen faalden de scouts voor hun BA! :( :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par gildas » 08/08/22, 21:11

Scoot = waarschijnlijk jongeren op scooters? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Macro » 08/08/22, 22:44

Ahmed schreef:Verdorie! Door deze sleepwagen faalden de scouts voor hun BA! :( :P


Ik wilde ze aanbieden om een ​​touw te weven met hun overhemden : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Macro » 09/08/22, 10:23

Gildas schreef::shock: Het is wel een C-zero!


Ja, maar de weg is niet breed en is in theorie verboden voor vrachtwagens van meer dan 7.5T... stop niet... Ter info, een paar jaar geleden had ik bijna geen brandstof meer met "de sleepwagen" mijn 44x4 (4t1) bijna op dezelfde plek, ik had hem geparkeerd aan de rand van de sloot, het was tijd om brandstof te gaan halen, de schouder zakte onder de wielen en ik vond hem in dezelfde positie als de C zero... Behalve dat hij uitstapte van het in zijn eentje... Het meest ingewikkelde was om 7 liter kokos opnieuw te injecteren (brandstofluik rechtsachter)
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Macro » 09/08/22, 11:23

0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten