Waarom heb ik last van thermische auto's....

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Waarom heb ik last van thermische auto's....




par phil59 » 06/08/22, 14:04

Gisteren, bij terugkomst van "de oude mensen", reden er 2 thermische auto's tussen hen in....

Jongens onbewust, klaar voor alles, zoals verdubbelen zonder echt hun vermogen, ononderbroken witte lijn, en wanneer je echt kunt verdubbelen, staan ​​​​ze voor je, en je verdubbelt niet, omdat hun versnelling niet aan staat top ... je kunt volgen zonder pb, en ze grotendeels overschrijden als er drie rijstroken waren, maar deze thermiek blokkeert me, met inachtneming van de wegcode ....

PROVOC-MODUS UIT : Lol:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par dede2002 » 06/08/22, 15:01

Hallo,

Het is logisch gezien het aandeel thermische auto's, dat er meer zijn die de dwazen maken. maar gezien de versnellingen die in de catalogus van EV's worden weergegeven, zou het me verbazen als er niemand was die het probeerde... stilletjes.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par sicetaitsimple » 06/08/22, 15:29

dede2002 schreef:Het is logisch gezien het aandeel thermische auto's, dat er meer zijn die de dwazen maken. maar gezien de versnellingen die in de catalogus van EV's worden weergegeven, zou het me verbazen als er niemand was die het probeerde... stilletjes.


Redelijk ok, klootzakken die op de openbare weg racen, heeft volgens mij altijd bestaan, en ik zie niet echt in waarom de geleidelijke omschakeling naar elektrisch daar iets aan zou veranderen.
Tenzij de EV de klootzakken slimmer of in ieder geval minder dom maakt? Daar zou het echt een opmerkelijke vooruitgang zijn om op zijn naam te schrijven!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Janic » 06/08/22, 16:20

Tenzij de EV de klootzakken slimmer of in ieder geval minder dom maakt? Daar zou het echt een opmerkelijke vooruitgang zijn om op zijn naam te schrijven!
Het is niet voor morgen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par phil59 » 06/08/22, 16:28

dede2002 schreef:Hallo,

Het is logisch gezien het aandeel thermische auto's, dat er meer zijn die de dwazen maken. maar gezien de versnellingen die in de catalogus van EV's worden weergegeven, zou het me verbazen als er niemand was die het probeerde... stilletjes.


Dit is helemaal niet de betekenis die ik aan dit bericht wilde geven.

En dit fenomeen zal worden geaccentueerd wanneer de "kékés" het versnellingspotentieel van een VE zullen realiseren.
Erger nog, wanneer ze erin slagen de elektronica te hacken, om de mogelijke kracht te ontketenen, in weerwil van de lange levensduur van de batterijen.

Als je op een EV zit en je volgt een tractor om in te halen, heb je meteen het maximale vermogen, en in feite duurt het niet lang om in te halen, en als je niet oppast, ga je van 50 tot 120 heel snel... maar tegelijkertijd verdubbelt bij 80 km/u, en je hebt een man die aan de lage kant begint zonder van voren te hebben gekeken, je stapt supersnel uit om terug te vallen... het gebeurde me een keer met de kona, meer dan 43 km, en je gaat van 000 naar 80, supersnel, iets wat niet haalbaar is in thermiek, waar je de rem verplettert en toetert als een gek... (auto met aanhanger rijdt amper 150 kilometer per uur).
Allemaal in "eco"-modus, zelfs niet normaal, zelfs niet in sport .... Er zijn er genoeg in eco-modus ...

Dit bericht is zoals ik al zei provocerend voor pure en harde antiVE....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Janic » 06/08/22, 16:35

Als je op een EV zit en je volgt een tractor om in te halen, heb je meteen het maximale vermogen, en in feite duurt het niet lang om in te halen, en als je niet oppast, ga je van 50 tot 120 heel snel... maar tegelijkertijd verdubbelt bij 80 km/u, en je hebt een man die aan de lage kant begint zonder van voren te hebben gekeken, je stapt supersnel uit om terug te vallen... het gebeurde me een keer met de kona, meer dan 43 km, en je gaat van 000 naar 80, supersnel, iets wat niet haalbaar is in thermiek, waar je de rem verplettert en toetert als een gek... (auto met aanhanger rijdt amper 150 kilometer per uur).
VE of thermisch is hetzelfde, het hangt allemaal af van het beschikbare vermogen, aangezien de versnellingsbakken zijn geënsceneerd om dit te doen!
phil
Dit bericht is zoals ik al zei provocerend voor pure en harde antiVE....
er is niet meer anti VE dan er antivaxx is, het is in beide gevallen inderdaad een provocatie!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par phil59 » 06/08/22, 16:46

Echt niet ....

Ik heb een 6S V24, 194 pk, en ik kan je vertellen dat het bij het accelereren een kattenpis is, vergeleken met een VE, die het maximale koppel heeft vanaf de eerste omwenteling per minuut.

Mijn ion, die 65 pk is, verschijnt gemakkelijk ook meer dan 100 ...

Dus stel je voor, met meer dan 200 pk elektrisch is het een beetje alsof het niet ver van 400 pk zou zijn, over een paar seconden, vergeleken met een VT.

Ik heb een collega die een mustang heeft, zo'n 450 pk, en ook nog een e-niro rijdt.

Voor hem is de acceleratie praktisch hetzelfde, maar met een snellere "start" van de VE, maar snel ingehaald door de mustang...

E-niro en kona identiek in platform. Kona, goede auto, maar ook geen racebeest, de 0 tot 100, is rond de 6.5-7s....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par sicetaitsimple » 06/08/22, 17:02

Janic schreef:]VE of thermisch, het is hetzelfde, het hangt allemaal af van het beschikbare vermogen, aangezien de versnellingsbakken zijn geënsceneerd om dit te doen!

Dus waarom elektrische voertuigen bouwen en dan "kyenhadpasyacentans"?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par Janic » 06/08/22, 17:35

phil
Ik heb een 6S V24, 194 pk, en ik kan je vertellen dat het bij het accelereren een kattenpis is, vergeleken met een VE, die het maximale koppel heeft vanaf de eerste omwenteling per minuut.
dit alles om een ​​tractor in te halen die met 50 km/u rijdt? Dit is niet om bepaalde voordelen van elektrisch te ontkennen, maar situaties die een aanzienlijke acceleratie vereisen, zijn niet de meest voorkomende, het is ook noodzakelijk om rekening te houden met alle specifieke parameters van elke motor.
onnozele
Dus waarom elektrische voertuigen bouwen en dan "kyenhadpasyacentans"?
stelt de vraag aan politici, meer dan aan de bouwers die eraan onderworpen zijn "kyenayantyacentans"? De eerste voertuigen, ook honderd jaar geleden, werden verlaten vanwege dezelfde nadelen als vandaag, aangezien ze afhankelijk waren van elektriciteitsproductie en batterijen, ten gunste van volledig olie tegen lage kosten en in volledige onverschilligheid voor de gevolgen voor het milieu. milieu en de volksgezondheid. Een andere keer, andere problemen!.
De eerste prototypes van elektrische auto's werden uitgevonden tussen 1834, de datum van het eerste elektrische voertuig (schaalmodeltrein) en 1881. In 1880 produceerden verschillende ingenieurs elektrische auto's en in 1881 presenteerde de Fransman Gustave Trouvé er een op de Exposition Electricity International.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Waarom heb ik last van thermische auto's....




par sicetaitsimple » 06/08/22, 17:58

Janic schreef:Dus waarom elektrische voertuigen bouwen en dan "kyenhadpasyacentans"? stelt de vraag aan politici, meer dan aan de fabrikanten die eraan onderworpen zijn


Persoonlijk heb ik er geen probleem mee dat de politiek sterk ingrijpt op dit soort terreinen, integendeel.
Fabrikanten passen zich aan, bovendien doen ze dat, sommigen slepend met hun voeten.
Maar het is noch Peugeot (Stellantis) noch Renault om te beslissen hoe het Franse wagenpark er over 20 jaar uit zou kunnen zien (gemiddelde duur van een auto van marketing tot sloop, ongevallen buiten beschouwing gelaten). Het is hun taak om te bouwen volgens de algemene richtlijnen die zijn vastgesteld.

Anders "onfaitcommeyacentans".
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten