Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van varianten te bevorderen?)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par Obamot » 19/12/21, 13:44

Christophe schreef:Hier zijn we, bron WHO, maar bij de WHO zijn het "zeker neonazistische antisemieten"...

Benefits_vaccines_WHO.jpg



Hier is de link https://www.who.int/fr/news/item/03-12- ... in-2020-21

Ik moet mezelf hebben geknepen, ik dacht zo erg dat het nep was! Welnee :schok: :onheil:
En dit terwijl de WHO absoluut vrij zou moeten zijn van al deze handelsoverwegingen (althans in zijn "com" ...) : Oops:

Ik haatte vooral het gebruik van het woord "eerlijk"

91E4EB2C-0DC3-4489-A7D8-144AD9887453.jpeg
91E4EB2C-0DC3-4489-A7D8-144AD9887453.jpeg (337.8 Kio) Consulté 30246 fois
Dernière édition par Obamot de 19 / 12 / 21, 13: 55, 1 keer bewerkt.
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par Janic » 19/12/21, 13:51

slechts 446 miljard voor 10 landen ... volgens de autoriteiten of 100 keer meer voor alle bevolkingsgroepen van de 324 landen op aarde?
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par Obamot » 19/12/21, 16:58

Super weekend SCUD!

 ! Bericht van: Obamot
Een internationaal, onafhankelijk team doet een opvallende ontdekking:
Variabiliteit tussen batches, van vaccineffecten = 1%!
Vaccin evaluatie fiasco (na PCR's)


Kunt u iets niet verifiëren? Fase III opnieuw te doen!

Wetenschappers vergeleken de variabiliteit tussen partijen griepvaccins en de variabiliteit tussen partijen Covid-vaccin. Ze waren geschokt toen ze een EXCESSIEVE en ZEER ONGEBRUIKELIJKE mate van variatie tussen verschillende partijen Covid-vaccin zagen.

Toen 22 partijen griepvaccin werden onderzocht, veroorzaakten ze bijna allemaal 000 of minder ernstige bijwerkingen per partij. Slechts 5 percelen overschreden dit cijfer (2 ESV en 22 ESV).

Toen hetzelfde aantal Covid-vaccins werd vergeleken, was er een enorme variatie - met veel partijen die 5 of minder ernstige bijwerkingen veroorzaakten, maar veel meer die 1000 tot 5000 ernstige bijwerkingen veroorzaakten.

De variatiecoëfficiënt van Covid-vaccins is daarom 1000%, terwijl die van griepvaccins 99% is.

Met andere woorden, Covid-vaccins variëren 10 keer meer dan griepprikken.

Een dergelijke grote variatie tussen verschillende partijen en tussen verschillende fabrikanten, volgens de FDA-voorschriften, betekent dat de medicijnen VERSLAGEN zijn, wat resulteert in aanzienlijke juridische straffen.

Een dergelijke wijziging kan ook de EUA-autorisatie ongeldig maken, die alleen wordt verleend op basis van productconsistentie.
https://www.bitchute.com/video/4HlIyBmOEJeY/

De studie: https://covid19up.org/wp-content/upload ... _share.pdf

Ik twijfel er geen moment aan dat sommigen zullen proberen te ontkennen, feitencontroles vinden (worden betaald) of andere ... :(
Zonder interesse zijn de feiten er en de geneesmiddelenbewaking spreekt voor zich...
3 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par Christophe » 20/12/21, 00:05

Oba, denk je dat ik nepnieuws doorgeef? : Cheesy:
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par izentrop » 20/12/21, 01:01

Christophe schreef:Oba, denk je dat ik nepnieuws doorgeef? : Cheesy:
https://covid19up.org/ivermectin/ Hier is een leuke antivaxx-zwendel : Roll: : Twisted:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par GuyGadeboisTheBack » 20/12/21, 01:11

Bedankt voor het geven van een betrouwbare bron, Zombizy, het is een verandering ten opzichte van je gebruikelijke kleine poep. : Wink: : Twisted:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par Obamot » 20/12/21, 01:54

: Mrgreen:

Jullie zijn in goede vorm, jongens!
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par dede2002 » 20/12/21, 11:21

ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Behalve dat de overgrote meerderheid van Afrika geen cluster is en dat de mensen heel goed leven omdat de epidemie anekdotisch is, ondanks en vooral dankzij het feit dat ze niet gevaccineerd zijn.

het is vooral te danken aan het feit dat ze veel minder oude mensen hebben dan in het Westen, want die zijn al lang dood, idioot. En ook minder zwaarlijvigheid en diabetes, omdat ze niet rijk genoeg zijn om junkfood te eten - maar ze sterven aan iets anders.


Hallo,
Ik zou in aanmerking komen: er zijn veel meer jongeren ... En er zijn ook honderdjarigen!
Ze sterven inderdaad aan iets anders, vooral de jongeren! En de weinigen die sterven aan covid zijn degenen die in de Europese ...
Je tweede zin is redelijk eerlijk.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par Christophe » 20/12/21, 11:59

izentrop schreef:
Christophe schreef:Oba, denk je dat ik nepnieuws doorgeef? : Cheesy:
https://covid19up.org/ivermectin/ Hier is een leuke antivaxx-zwendel : Roll: : Twisted:


Waar heb ik deze site vandaan gehaald? Ik citeerde de WHO, jij grote psychopaat!

Dus ga je neuken Siegvax Mengele!

Voor de onderkant van de IVM en de studies pro PB corrupt tot in de kern dat je verdedigt, zal je ook € ncul € r een tweede keer !!
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Wereldwijde covid-vaccinatie van de bevolking is nutteloos tegen de dood (behalve om het creëren van een variant te bevorderen




par izentrop » 20/12/21, 13:05

Christophe schreef:
izentrop schreef:
Christophe schreef:Oba, denk je dat ik nepnieuws doorgeef? : Cheesy:
https://covid19up.org/ivermectin/ Hier is een leuke antivaxx-zwendel : Roll: : Twisted:


Waar heb ik deze site vandaan gehaald? Ik citeerde de WHO, jij grote psychopaat!

Dus ga je neuken Siegvax Mengele!

Voor de onderkant van de IVM en de studies pro PB corrupt tot in de kern dat je verdedigt, zal je ook € ncul € r een tweede keer !!
Nee, maar ik bevestig dat hij zijn tijd besteedt aan het verspreiden van onzin... en jij, jij gaat de torens op voor niet veel. Probeer de zaken in perspectief te plaatsen. : Wink:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Robob en 231 gasten