De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Tuinman » 25/07/21, 18:32

Sinds het begin van de epidemie is covid bang om de metro te nemen.

Te veel mensen .
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par gegyx » 25/07/21, 18:41

Janic schreef:
En we zien de brandweermannen aan komen rennen, want het is hun missie om mensen te redden.
tenminste om mensen niet in het gezicht te slaan, dat is alles! Terwijl de politie, of je het nu leuk vindt of niet, betaald wordt om bevelen op te volgen, zelfs als ze er niet op voorbereid zijn!
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Het is glashelder.
Ik zie een brandweerman die zegt "nee, ik kom niet terug" en die een directe aardappel als droog beschouwt.
Ik denk niet dat het gewelddadige karakter wordt betaald om zich zo te gedragen, in ontkenning van zijn plichten voor zijn ambt.
Ik zie anderen die niet aarzelen om direct te slaan en de grond te verdringen. Zijn het de bevelen?
Als ze worden betaald om te gehoorzamen, wie gehoorzamen ze dan? Om de directe punch te doen? Of beter gezegd het is nog steeds uitschot, wie zou er nog staren als hij een lbd had.
Ik zie geen brandweerlieden boksen in het gezicht van de politie.

Nu komen de brandweerlieden aanrennen, normaal, ze zien dat een van hen mishandeld is. Het is dan niet het algemene gevecht...
Gewoon een terugkeer naar rust. Normaal, de gele waren in overvloed. : Mrgreen:

Ik specificeer dat brandweerlieden het verplichte vaccin en de fantasieën van Macron niet willen. De politie blijft gehoorzamen, omdat ze verhogingen hebben gehad, een niet-bestaande pensioenhervorming (zoals parlementariërs) en niet verplicht zullen zijn om te vaccineren.
Maar om het eerste gewelddadige contact te creëren, daar zijn ze sterk!

**
macron, volg zijn verenigende route, als je naar hem luistert, zal hij je nog steeds betoveren met zijn flutiau... En gedurende deze tijd is het overal een puinhoop.
Macron is zeker een voorbeeld om te volgen!
Ze respecteerden nooit barrièregebaren (-1), speelden met iedereen (-2) en toerden door Frankrijk met fans voor een gratis verkiezingscampagne (-3).
Hij vangt daarom de covid op, plakt hem aan de bejaarde die ermee samenwoont (-4)
Vervolgens stelt hij zichzelf in het openbaar uit met vaccineren hoewel hij de ministers daartoe aanmoedigt (-5) / hij brak de carrière van Mbappé, die hij blijkbaar persoonlijk onder handen nam. :D
We leren dat hij zou zijn ingeënt? Alleen sukkels geloven erin(-5)
Hij maakt een (algemene) rondreis door Afrikaanse landen (-6). Hij neemt honderd vrienden mee in zijn airbus (-7). Bij hun terugkeer worden de vrienden verplicht in quarantaine geplaatst. maar hij niet (-8). Daar gaat hij naar Japan voor de spelen (-9), met Blanquer die daar niets te doen heeft...
Nou ik stop ermee, want met een terugblik zou ik uitkomen op 666.
Dus de knappe merel, flutiau-speler... We kunnen je lied niet meer uitstaan. :x
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Janic » 25/07/21, 19:36

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Het is glashelder.
dus ik zal proberen duidelijker te zijn
Ik zie een brandweerman die zegt "nee, ik kom niet terug" en die een directe aardappel als droog beschouwt.
wettelijk gezien heeft een agent niet het recht om te staken zonder zelf aangevallen te zijn, anders loopt hij het risico door de rechtbank te worden veroordeeld; als het bewezen is!
Ik denk niet dat het gewelddadige karakter wordt betaald om zich zo te gedragen, in ontkenning van zijn plichten voor zijn ambt.
dat klopt, wat niet betekent dat alle agenten hetzelfde doen, ook weer in context!
Ik zie anderen die niet aarzelen om direct te slaan en de grond te verdringen. Zijn het de bevelen?
Ik heb het filmpje ook gezien, het is een beetje vaag. Maar als een demonstrant bijvoorbeeld wordt opgedragen zich terug te trekken, neemt hij een risico door dat niet te doen. Het is het gevestigde systeem dat dat wil!
Als ze worden betaald om te gehoorzamen, wie gehoorzamen ze dan?
normaal gesproken naar hun hiërarchie zoals alle werknemers van een systeem zoals jij in jouw baan![*]
Om de directe punch te doen? Of beter gezegd het is nog steeds uitschot, wie zou er nog naar buiten staren als hij een lbd had
de staat vraagt ​​om orde om te regeren.
Ik zie geen brandweerlieden boksen in het gezicht van de politie.
ze weten dat dit hen rechtstreeks naar de gevangenis zou leiden en daar zijn ze hier niet voor! Maar meestal werken politie en brandweerlieden samen op de grond; daar duwt de context die de geest verwarmt aan beide kanten tot ongewoon gedrag.

[*] wie herinnert zich een van de eerste gele hesjes-demonstraties waar een demonstrant aan de CRS vroeg waarom ze niet de misdadigers aanvielen in plaats van hen en de agent een teken naar de lucht had gemaakt!
NB! in de VS heeft de politie een camera die constant de gearresteerde mensen filmt, terwijl in Frankrijk ook iedereen wordt gearresteerd, zullen er veel minder van deze excessen zijn als elke partij weet dat ze worden gefilmd.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Christophe » 25/07/21, 20:31

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Christophe » 25/07/21, 21:36

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Obamot » 25/07/21, 21:41

Het is duidelijk, Macron houdt zich doof, hij wilde niet begrijpen dat mensen het verleden niet willen!

NOG ERGER
HET BEWEERT WETENSCHAP

MAAR MACRON LUISTERT NIET NAAR WETENSCHAPPERS!

EN HIJ MAAKT COM RISIBEL, MET EEN ACHTERGROND VAN PERSONEEL IN WITTE JASSEN MET EEN MASKER
HIJ MANIPULEERT DE FRANS, HET MASKER, MENSEN HEBBEN ER EEN OMDAT HET VERPLICHT IS,
MAAR NIEMAND GELOOFT ER MEER IN, NIEMAND IS BANG VOOR DIT VIRUS

Macron beweert eenheid te willen, Ella's gewiekste opmerking op Twitter:

- "Macron die de kloof in de Franse samenleving creëert, de segregatie tussen vax en non-vax en hij heeft het lef om te zeggen dat hij op zoek is naar eenheid?? »
Dernière édition par Obamot de 25 / 07 / 21, 21: 46, 1 keer bewerkt.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par ABC2019 » 25/07/21, 21:44

Obamot schreef:MAAR NIEMAND GELOOFT ER MEER IN, NIEMAND IS BANG VOOR DIT VIRUS


tot ze toch op de intensive care belanden...

https://www.rfi.fr/fr/amériques/2021072 ... nge-d-avis
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par GuyGadeboisTheBack » 25/07/21, 21:45

(Heilige Bozo, hij blijft ons aan het lachen maken, tegen alle verwachtingen in!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Obamot » 25/07/21, 22:01

Bozo is nog steeds bang voor het virus terwijl het vaccin meer doodt dan het virus :P

En we wisten niet dat Macron president van de VS was : Cheesy:
Of de gastheer uit Tennessee moest bij de demonstratie in Toulon zijn :? : Cheesy: :D : Cheesy:

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:MAAR NIEMAND GELOOFT ER MEER IN, NIEMAND IS BANG VOOR DIT VIRUS


tot ze toch op de intensive care belanden...
Deze man is bijna 70 jaar oud.... Hij heeft overgewicht, heb je zijn biocheck? te oordelen naar de foto's en de roodachtige huidskleur op zijn gezicht, heeft hij blijkbaar niet alleen covid, hij is een beetje een drinker of hij heeft beginnende psoriasis (of beide). Hij heeft dus minimaal 2 comorbiditeiten (nog meer diabetes zoals veel Amerikanen van zijn leeftijd). Het is dan ook niet verwonderlijk.

71515AB1-C88E-4649-854E-7CC9D2C4084D.jpeg
71515AB1-C88E-4649-854E-7CC9D2C4084D.jpeg (14.76 Kio) Consulté 23590 fois

Of heeft voor jou het feit dat hij radiopresentator is voorrang op zijn gezondheidstoestand VOOR zijn infectie?
Omdat iedereen weet wat Amerikanen eten... Zelfs het leger heeft moeite om te rekruteren, er zijn zoveel comorbiden ONDER JONGEREN...!
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par pedrodelavega » 25/07/21, 22:32

Janic schreef:pedoabcon
Hij is sowieso nog steeds een man van het nationale front...
bron? nog iemand die aan de waterkant zijn verwart met in het water zijn! Maar het is allemaal pedro! : Roll:

Je hoefde alleen maar op zijn naam in Christophe's link te klikken...
https://twitter.com/Stephane_Ravier?s=09
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 194 gasten