Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Bent u ingeënt tegen covid19?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 14:09

Obamot schreef:Luister naar mijn oude ABCnounet, dat heb ik niet gezegd, ik heb je nog een laatste kans gegeven om je fantasievolle beschuldigingen aan ons te bewijzen, we hebben ze niet => CQFD ... (Niet direct "tes"Beschuldigingen eh... die ons door de autoriteiten worden voorgeschoteld). Dus speel niet zelf “Mme Soleil” door jezelf in haar situatie te verplaatsen!

Ik ben niet "de autoriteiten" en ik hoef geen dingen te bewijzen die ik niet heb gezegd, ik heb al genoeg moeite om aan autistische mensen uit te leggen wat ik werkelijk heb gezegd...

omdat je aan de andere drie grappige mensen moet uitleggen dat de “besmetten” een immuunsysteem hebben dat reageerde...

wie ontkende dat?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28751
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5550

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Obamot » 20/08/21, 14:16

Jij en op veel manieren. Door geïnfecteerde VS besmet lange tijd verward te hebben... Daar ontkende je het volledig, aangezien voor jou al degenen die getest waren “geïnfecteerde” (we gaan dit debat niet voor de zoveelste keer herhalen, hè... je hebt ons nooit verteld hoe je ze hebt onderscheiden, nu gebruik je gewoon de juiste term... het zij zo!)

En jij bent nog steeds degene die het meest de tirade van de mainstream oppakt (zie: de overheid)

Dus ofwel is je mening aan het veranderen, en ik zal bravo zeggen zonder het je kwalijk te nemen, of verander je sluw van gedachten?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 14:58

Obamot schreef:Jij en op veel manieren. Door geïnfecteerde VS besmet lange tijd verward te hebben... Daar ontkende je het volledig, aangezien voor jou al degenen die getest waren “geïnfecteerde” (we gaan dit debat niet voor de zoveelste keer herhalen, hè... je hebt ons nooit verteld hoe je ze hebt onderscheiden, nu gebruik je gewoon de juiste term... het zij zo!)

Nou ja, en ik begreep niet welk verschil je maakte. Wat heeft dit met de vorige opmerking te maken?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28751
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5550

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Obamot » 20/08/21, 17:40

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Jij en op veel manieren. Door geïnfecteerde VS besmet lange tijd verward te hebben... Daar ontkende je het volledig, aangezien voor jou al degenen die getest waren “geïnfecteerde” (we gaan dit debat niet voor de zoveelste keer herhalen, hè... je hebt ons nooit verteld hoe je ze hebt onderscheiden, nu gebruik je gewoon de juiste term... het zij zo!)

Nou ja, en ik begreep niet welk verschil je maakte. Wat heeft dit met de vorige opmerking te maken?
Je hebt het heel goed begrepen, aangezien je nu de juiste term faux-derche gebruikt. : Twisted:

Het rapport luidt dat u wederom zojuist een maas in de wet hebt gebruikt om te voorkomen dat u inhoudelijk reageert, aldus “de ABC-methode'.

Nou ja, je hebt geen antwoord hè, dat vermoeden we aangezien jouw “antwoorden” gekopieerd/geplakt zijn uit de officiële toespraak...
En het is al meer dan een jaar geleden ABCnounet. Moefbon! Berdalor...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 17:45

okeej..... :schok: :schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 15050
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4404

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par GuyGadeboisTheBack » 20/08/21, 18:47

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Jij en op veel manieren. Door geïnfecteerde VS besmet lange tijd verward te hebben... Daar ontkende je het volledig, aangezien voor jou al degenen die getest waren “geïnfecteerde” (we gaan dit debat niet voor de zoveelste keer herhalen, hè... je hebt ons nooit verteld hoe je ze hebt onderscheiden, nu gebruik je gewoon de juiste term... het zij zo!)

Nou ja, en ik begreep niet welk verschil je maakte. Wat heeft dit met de vorige opmerking te maken?

LOOOOOOOOOOOOL! Nee, maar met dit niveau van kwade trouw valt er eigenlijk niets meer te hopen van de huisnar... het is surrealistisch. :schok:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 18:50

GuyGadeboisLeRetour schreef:LOOOOOOOOOOOOL! Nee, maar met dit niveau van kwade trouw valt er eigenlijk niets meer te hopen van de huisnar... het is surrealistisch. :schok:

maar je gaat natuurlijk niet de moeite nemen om ons het verschil uit te leggen tussen geïnfecteerd en besmet. Het is zo duidelijk, toch, Guignoldebois?

ben ik goed?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28751
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5550

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Obamot » 20/08/21, 18:56

Maar het antwoord ligt impliciet! Het is te laat...

Het probleem is dat je betrapt wordt op JE EIGEN SPEL!

Omdat je jezelf in verwarring had begraven, vanwege de leugens van de media, had je het verschil niet gerealiseerd, dat juist werd onthuld door de fouten van de media in hun onwaarheden...

Onwaarheden waaraan je jezelf bent blijven lenen...

Ik denk dat het verschil voor zichzelf spreekt en al is gezegd. Deze is al beantwoord...

Er blijft de bodem, die je voortdurend ontwijkt....
VISVERDRINKER!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 15050
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4404

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par GuyGadeboisTheBack » 20/08/21, 18:59

Obamot schreef:Het probleem is dat je betrapt wordt op JE EIGEN SPEL!
Arme Bozo...
Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 19:04

Nou, ik heb gewonnen, het antwoord is dat het zo voor de hand liggend is dat het niet eens de moeite waard is om uit te leggen, hè!

Ik zie jullie in schets, de twee cabaretiers...


"kun je dat zeggen?"

“Ja, dat kan ik zeggen!”

“hij kan het zeggen, wij juichen hem toe!!”

0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten