Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Obamot » 28/08/21, 11:55

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Natuurlijk niet, je herkende euromomo niet altijd als relevant, en tegelijkertijd ging je door met je roes...
Nepnieuws => naar de vuilcontainer!

Ik heb nooit iets anders gezegd dan wat ik daar heb gezegd, ik heb zelfs meerdere malen Euromomo geciteerd om te zeggen dat de vaccins geen waarneembare oversterfte vertoonden, het is goed dat ik het relevant vind!

Ik zei net dat de curven niet de ABSOLUTE oversterfte lieten zien, dat is alles, en het is waar.
Dus je moet voor me buigen, aangezien ik euromomo al meer dan een jaar gebruik...

Dus fuck you**************************************** : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Obamot » 28/08/21, 12:58

Meerdere opdrachten in Frankrijk tegen de indirecte verplichting
van illegale inentingen van zogenaamde "vaccins"


Opdrachten tegen de ANSM, de Orde van Artsen, de Orde van Apothekers en de Vidal


7D1BD26B-D43A-4D5C-A360-665B0F93D975.jpeg
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Christophe » 28/08/21, 13:08

Ik "steek" je (herinnering...) maar ik twijfel over de 86 leden en 000 sympathisanten (tenzij het de demonstranten zijn...)

Minder dan 8 volgers op hun account: https://twitter.com/Reaction19fr
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Christophe » 28/08/21, 13:14

En grafeen nu:





:onheil: :onheil: :onheil:

Nou, dit onderwerp overlapt met gezondheid-vervuiling-preventie/begrijp-vaccins-en-wetenschappelijke-opinies-doelstellingen-t16933.html

Welke houden we vrienden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Obamot » 28/08/21, 14:10

HIER...!

Of een nieuw onderwerp over transhumanisme?

Omdat dr. Astrid Stuckelberger nogal bezorgd is over dit grafeen in pseudo-vaccins (en andere...)
Ze zegt wel dat ze het zelf niet heeft getest, maar verwijst naar hoogvliegende wetenschappelijke collega's.

Waarom is het zo problematisch om te detecteren? Nou, omdat een grafeenmolecuul maar één atoom dik is! Je hebt dus speciale apparaten nodig om dat te detecteren...

Het goede nieuws is dat sinds Pfizer de marketingovereenkomst voor zijn vaccin heeft verkregen, alle vertrouwelijkheidsclausules zouden moeten vervallen, aangezien Pfizer 14 dagen de tijd heeft om alles te onthullen wat zijn vaccins bevatten, en alles wat zo is geredigeerd dat het niet kan worden gelezen, zal het worden gemaakt openbaar!

Dus het kan onwaar zijn, het kan waar zijn, zaken om te volgen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Janic » 28/08/21, 14:27

obamot
Het goede nieuws is dat sinds Pfizer de marketingovereenkomst voor zijn vaccin heeft verkregen, alle vertrouwelijkheidsclausules zouden moeten vervallen, aangezien Pfizer 14 dagen de tijd heeft om alles te onthullen wat zijn vaccins bevatten, en alles wat zo is geredigeerd dat het niet kan worden gelezen, zal het worden gemaakt openbaar!
hopeloos! het feit dat het gepatenteerd is, beschermt (wanneer men over enorme financiële middelen beschikt) fabricagegeheimen, anders zou het octrooi vroegtijdig in het publieke domein vallen. Niet gek, ze zijn gewend aan zaken, met veel advocaten die heel, heel duur worden betaald!
Toen ze de vrome wens deden om geen octrooi aan te vragen, wist iedereen bij voorbaat dat het om financiële zelfmoord ging. Welke naïeve mensen kunnen dat geloven?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Obamot » 28/08/21, 19:17

Janic: de perverse subtiliteiten van hun wereld worden meer en meer 'verfijnd' (de doden onder het tapijt verstoppen... een hele 'kunst' die in normale tijden al deze maffioso's voor het leven achter de tralies zou moeten sturen...) dat snap ik verloren, niets verbaast me meer...

En op een deuntje van Django Reinart, profiteer ik van de laatste momenten van de zoete maand augustus, de tranen die zachtjes over mijn wangen stromen, denkend aan de slachtoffers, die de "grappige" negeren, zo trots op hun pirouettes en kleine mensen...
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par GuyGadeboisTheBack » 28/08/21, 19:22

Tranen, ja, maar tranen van woede bij zoveel cynisme, corruptie en incompetentie!!! :onheil:
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Janic » 28/08/21, 19:33

Ik heb zojuist geluisterd, dat wil zeggen met Patrice Peloux die Peronne en Raoult bijna voor onwetend in de geneeskunde hield. Opgeblazen voor een kleine dokter die zichzelf voor een cador houdt! Ondanks alle dwangmaatregelen wordt er aan de oren getrokken bij de rest van de Fransen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par GuyGadeboisTheBack » 28/08/21, 19:35

Janic schreef:Ik heb zojuist geluisterd, dat wil zeggen met Patrice Peloux die Peronne en Raoult bijna voor onwetend in de geneeskunde hield. Opgeblazen voor een kleine dokter die zichzelf voor een cador houdt! Ondanks alle dwangmaatregelen wordt er aan de oren getrokken bij de rest van de Fransen!

Deze man is een klootzak die Philippe Val streelde, de doodgraver van Charlie-Hebdo. Pelloux is lange tijd niet geloofwaardig geweest, Charlie, idem.
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 200-gasten