Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 09/03/21, 13:20

In dit geval...

1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 09/03/21, 13:20

Niet huilen, ik maak een grapje!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 13:23

Christophe schreef:Niet huilen, ik maak een grapje!

Je hebt me veel pijn gedaan, Christophe. Veel... : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 09/03/21, 13:27

Roooooh....

Nee kan niet, het duurt 8 minuten je had geen tijd om het te bekijken!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 13:29

Christophe schreef:Roooooh....

Nee kan niet, het duurt 8 minuten je had geen tijd om het te bekijken!!

ik kende haar... : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par izentrop » 11/03/21, 02:58

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:- Of dat de RCA geen probleem is waarvoor u zich er zorgen over zou moeten maken.
pech, geen van deze voorstellen is wetenschappelijk onderbouwd, of je moet me vertellen door wie en hoe.
: Roll: Klimaatverandering: de wetenschappelijke grondslagen
Waarschuwingen over klimaatverandering zijn onder andere afkomstig van het IPCC, UN Environment, FAO en de World Meteorological Organization.

Het eerste rapport van het IPCC dat in 1990 werd gepubliceerd, diende als basis voor de onderhandelingen over het Raamverdrag van de Verenigde Naties inzake klimaatverandering in 1992. Na zes jaar werk, uitgevoerd door een netwerk van 2 wetenschappers, stelde het IPCC de menselijke verantwoordelijkheid in de wereld vast. opwarming in het eerste deel van de editie 500 van het rapport (nieuw venster) getiteld "Klimaatverandering 2007: de fysische wetenschappelijke basis", waarvan Météo-France een samenvatting geeft.

IPCC-experts bevestigden de rol van de uitstoot van broeikasgassen en de ernst van de lopende veranderingen:

vooruitzicht op een gemiddelde stijging van 1,8°C tot 4°C en een zeespiegelstijging van bijna 60 cm tegen het einde van de XNUMXe eeuw;
veralgemening van hittegolven en periodes van hevige neerslag.
25 jaar na de oproep gelanceerd ter gelegenheid van de Earth Summit in Rio de Janeiro (Brazilië), door 1 wetenschappers, ondertekenden 700 wetenschappers op 15 november 364 een manifest in het tijdschrift "BioScience", weergegeven in "Le Monde", getiteld: “Binnenkort is het te laat”. Wetenschappers wijzen erop dat het huidige traject van "potentieel catastrofale" klimaatverandering "bijzonder verontrustend" is. De snelheid van CO13 in de atmosfeer van de aarde is nog nooit zo hoog geweest gedurende ten minste 2017 jaar en bedraagt ​​nu meer dan 2 delen per miljoen (ppm), vergeleken met 800 vóór het industriële tijdperk...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 11/03/21, 07:22

izentrop schreef:
ABC2019 schreef:
eclectron schreef:- Of dat de RCA geen probleem is waarvoor u zich er zorgen over zou moeten maken.
pech, geen van deze voorstellen is wetenschappelijk onderbouwd, of je moet me vertellen door wie en hoe.
: Roll: Klimaatverandering: de wetenschappelijke grondslagen
Waarschuwingen over klimaatverandering zijn onder andere afkomstig van het IPCC, UN Environment, FAO en de World Meteorological Organization.

Het eerste rapport van het IPCC dat in 1990 werd gepubliceerd, diende als basis voor de onderhandelingen over het Raamverdrag van de Verenigde Naties inzake klimaatverandering in 1992. Na zes jaar werk, uitgevoerd door een netwerk van 2 wetenschappers, stelde het IPCC de menselijke verantwoordelijkheid in de wereld vast. opwarming in het eerste deel van de editie 500 van het rapport (nieuw venster) getiteld "Klimaatverandering 2007: de fysische wetenschappelijke basis", waarvan Météo-France een samenvatting geeft.

IPCC-experts bevestigden de rol van de uitstoot van broeikasgassen en de ernst van de lopende veranderingen:

vooruitzicht op een gemiddelde stijging van 1,8°C tot 4°C en een zeespiegelstijging van bijna 60 cm tegen het einde van de XNUMXe eeuw;
veralgemening van hittegolven en periodes van hevige neerslag.
25 jaar na de oproep gelanceerd ter gelegenheid van de Earth Summit in Rio de Janeiro (Brazilië), door 1 wetenschappers, ondertekenden 700 wetenschappers op 15 november 364 een manifest in het tijdschrift "BioScience", weergegeven in "Le Monde", getiteld: “Binnenkort is het te laat”. Wetenschappers wijzen erop dat het huidige traject van "potentieel catastrofale" klimaatverandering "bijzonder verontrustend" is. De snelheid van CO13 in de atmosfeer van de aarde is nog nooit zo hoog geweest gedurende ten minste 2017 jaar en bedraagt ​​nu meer dan 2 delen per miljoen (ppm), vergeleken met 800 vóór het industriële tijdperk...


Ik denk niet dat je denkt dat je me iets leert door me eraan te herinneren dat er een IPCC is en veel mensen zeggen dat CD heel serieus is, dus wat verwacht je precies door me te herinneren aan iets dat ik al perfect weet Denk je dat ik daardoor van gedachten zal veranderen?
je zult me ​​hoe dan ook moeten vertellen wat je daar een "wetenschappelijk bewijs" noemt. Voor mij wordt wetenschappelijk bewijs geleverd door gekwantificeerde experimenten die tegengestelde hypothesen elimineren. Je weet hoe je een molecuul dubbelblind moet testen met statistisch duidelijke resultaten, in plaats van keer op keer op video's te herhalen dat het waar is dat het werkt en dat we gezien de urgentie van de situatie niet kunnen wachten met handelen en dat het moet onmiddellijk worden toegediend, zelfs zonder zekerheden. Om wetenschap te doen in plaats van inx te maken, wat.


Neem bijvoorbeeld:
"
Wetenschappers wijzen erop dat het huidige traject van "potentieel catastrofale" klimaatverandering "bijzonder verontrustend" is.

Kunt u mij uitleggen wat "het huidige traject" wordt genoemd? voor mij, wanneer je een ruimtesonde of een granaat lanceert, hebben ze alleen een voorspeld "traject" omdat er bekende deterministische wetten zijn die hun toekomstige evolutie kunnen voorspellen, afhankelijk van de beginvoorwaarden (positie en snelheid op tijdstip t). Ik ken geen van deze wetten voor onze toekomst, dus ik zou graag willen weten wat "het huidige traject" wordt genoemd, wetenschappelijk gesproken.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 11/03/21, 07:25

Ik ken geen van deze wetten voor onze toekomst, dus ik zou graag willen weten wat "het initiële traject" wordt genoemd, wetenschappelijk gesproken.
alles in het universum gehoorzaamt wetten en we moeten onwetendheid niet verwarren met niet-bestaan.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 11/03/21, 07:42

Janic schreef:
Ik ken geen van deze wetten voor onze toekomst, dus ik zou graag willen weten wat "het initiële traject" wordt genoemd, wetenschappelijk gesproken.
alles in het universum gehoorzaamt wetten en we moeten onwetendheid niet verwarren met niet-bestaan.

oh ja dat zal het zeker zijn, het huidige traject, het moet door wichelroedelopen tot stand komen, je hebt gelijk... wetenschappelijk aangetoond dus : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 11/03/21, 07:48

oh ja dat zal het zeker zijn, het huidige traject, het moet door wichelroedelopen tot stand komen, je hebt gelijk... wetenschappelijk aangetoond dus : Lol:
volgens de wetten die op u van toepassing zijn; eens een dwaas, altijd een dwaas! Je ziet dat we de toekomst kunnen voorspellen!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten