Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par Christophe » 01/12/20, 18:55

Janic schreef:alles zoals gewoonlijk! Wat een kennis en ervaring persoonlijk heb je er een? Ouel is uw ervaring om dergelijke uitspraken te doen.


Kom je tot rust? Ik verdedig je (verwijzend naar de methoden van een anti-H) en jij valt mij aan... dat is te gek!

Welke persoonlijke ervaring dat we niet alles spontaan genezen? Uh dood bijvoorbeeld... Hoewel ik me niet kan herinneren wanneer ik daar voor het laatst ben geweest! : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par ABC2019 » 01/12/20, 18:55

Janic schreef:
behalve dat het OOK een kwestie van efficiëntie is voor elektrische voertuigen, banaan! : Lol:
weer een onderwerp waar je niets van af weet... raap!
als mensen het niet kopen, is dat omdat het minder efficiënt is voor dezelfde prijs, of duurder voor dezelfde prestaties. Mensen zijn niet zo dom als je lijkt te denken.
als mensen het niet kopen, is dat alleen omdat elke vroege technologie veel duurder is dan andere veelgebruikte technologieën waarvan de terugverdientijd al is gemaakt.
Hoe meer er wordt gekocht, hoe lager de prijzen, dus het gaat niet om prestaties maar alleen om techniek. Tesla's breken records op het gebied van prestaties, betrouwbaarheid, maar ook productiekosten omdat ze in kleinere series dan thermische voertuigen belangrijker zijn, tegen lagere kosten, maar met uiteindelijk een veel hoger totaalrendement. De EV's volgen dus ook deze logica, die tijd nodig heeft om te implementeren.


hoe is wat jij zegt in tegenspraak met wat ik zeg? Ik zeg dat mensen ze niet kopen omdat ze vinden dat de verhouding tussen prestaties en kosten inferieur is, dat is alles.

en degenen die geen H nemen, om dezelfde reden, omdat ze denken dat de verhouding prijs/effectiviteit slechter is dan die van standaardgeneesmiddelen (meestal denken ze dat het eigenlijk nul is).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par ENERC » 01/12/20, 19:25

Verzet u niet tegen homeopathie en "traditionele" geneeskunde: ze zijn complementair.
H werkt goed bij hormonale onevenwichtigheden, acne, opvliegers ... eigenlijk alles wat te maken heeft met de balans van ons lichaam.
Aan de andere kant is het nul op een ernstige bacteriële infectie.

Complementair maar niet competitief.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par Janic » 01/12/20, 19:51

Christophe "01/12/20, 19:55
Welke persoonlijke ervaring dat we niet alles spontaan genezen?
Uh dood bijvoorbeeld... Hoewel ik me niet kan herinneren wanneer ik daar voor het laatst ben geweest!
Weet je zeker dat je reageert op iets wat ik zei? 8)
Voor de rest is het inderdaad niet zo, maar geen H zou zulke onzin zeggen, het zijn allemaal gediplomeerde dokters na hun 9 jaar conventionele universitaire studies.
De persoonlijke ervaring betreft dus het innemen van medicijn A of H. , of ZONDER DIT TE NEMEN wie kan weten of het geneest of niet geneest? anders gebruiken.
Dus spontane genezingen bestaan ​​​​ook sinds het begin der tijden en in het bijzonder kinderziekten. Bijvoorbeeld mazelen, roodvonk, enz....

abc
degenen die geen H nemen, het is dezelfde reden, omdat ze denken dat de efficiëntie/prijsverhouding minder goed is dan die van standaardgeneesmiddelen (meestal ize denken dat het echt klote is)
welke criteria vinden ze? Wat zeggen we over tv-media, marketingadvertenties?

ENERC
H werkt goed bij hormonale onevenwichtigheden, acne, opvliegers ... eigenlijk alles wat te maken heeft met de balans van ons lichaam.
Aan de andere kant is het nul op een ernstige bacteriële infectie.
alweer een verkeerde aanname! Wat zegt je H.?
Wat zijn de belangrijkste bacteriële ziekten?
Veel infecties worden veroorzaakt door bacteriesoorten die bij de meeste mensen aanwezig zijn zonder ziekte te veroorzaken.
Veel infecties worden veroorzaakt door bacteriesoorten die bij de meeste mensen aanwezig zijn zonder ziekte te veroorzaken. Vaak worden deze bacteriën pathogeen wanneer ze zich op een plaats in het lichaam bevinden waar ze niet aanwezig zouden moeten zijn, of in abnormaal hoge aantallen tijdens een daling van de immuunafweer. Of wanneer het een subtype (stam) van bacteriën is die systematisch ziekte veroorzaakt (bv. enterohemorragische stammen van de bacterie Escherichia coli).

NB: een ernstige bacteriële infectie.
Over het algemeen zijn bacteriële infecties bij aanvang niet ernstig en daarom gemakkelijk te genezen bij H! maar ondanks hun talrijke toepassingen garandeert geen enkele medische praktijk een gegarandeerd resultaat.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par ABC2019 » 01/12/20, 20:36

Janic schreef:abc
degenen die geen H nemen, het is dezelfde reden, omdat ze denken dat de efficiëntie/prijsverhouding minder goed is dan die van standaardgeneesmiddelen (meestal ize denken dat het echt klote is)
welke criteria vinden ze? Wat zeggen we over tv-media, marketingadvertenties?

je moet het ze vragen... maar misschien is het ontbreken van de vereiste van voorbereidende studies die hun doeltreffendheid hebben bewezen voordat ze op de markt worden gebracht? het lijkt een toelaatbare reden om te denken dat het geen bewezen effect heeft, toch?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par ABC2019 » 01/12/20, 20:39

Janic schreef:Over het algemeen zijn bacteriële infecties bij aanvang niet ernstig en daarom gemakkelijk te genezen bij H! maar ondanks hun talrijke toepassingen garandeert geen enkele medische praktijk een gegarandeerd resultaat.

Serieus Janic, als je cholera of de pest hebt opgelopen en je de keuze hebt tussen H. en antibiotica A., wat zou u nemen? eerlijk ?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par Janic » 02/12/20, 07:37

Serieus Janic, als je cholera of de pest hebt opgelopen en je de keuze hebt tussen H. en antibiotica A., wat zou u nemen? eerlijk ?
Ik zou de meest effectieve methode kiezen! : Cheesy:
je moet het ze vragen... maar misschien is het ontbreken van de vereiste van voorbereidende studies die hun doeltreffendheid hebben bewezen voordat ze op de markt worden gebracht?
Als je het onderwerp had bestudeerd in plaats van je te verschuilen achter je onwetendheid, zou je het weten!
het lijkt een toelaatbare reden om te denken dat het geen bewezen effect heeft, toch?
zoals is bewezen dat schepen niet vliegen? en dat vliegtuigen niet varen?
wat maakt het verschil tussen ik denk (dus ik weet het niet) en ik breng het in de praktijk; het is de praktijk in het veld; in echte situatie.
Ervaring, unieke bron van waarheid zei Auguste Lumière
vandaar de onbeantwoorde vraag: heb je het zelf geprobeerd?
Dernière édition par Janic de 02 / 12 / 20, 07: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par ABC2019 » 02/12/20, 07:40

Janic schreef:
Serieus Janic, als je cholera of de pest hebt opgelopen en je de keuze hebt tussen H. en antibiotica A., wat zou u nemen? eerlijk ?
Ik zou de meest effectieve methode kiezen! : Cheesy:

En waarop baseert u uw oordeel over effectiviteit? als je zo'n teef vangt, heb je maar een paar uur om te beslissen, dus wat kies je?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par Janic » 02/12/20, 07:53

En waarop baseert u uw oordeel over effectiviteit?
op dezelfde basis als elke therapeut. Hoe beslist een arts welke methode, welk product effectief zal zijn?
als je zo'n teef vangt, heb je maar een paar uur om te beslissen, dus wat kies je?
Als het eens in de miljard gebeurt en ik weet niet wat ik moet doen (wat ik niet weet) doe ik net als iedereen, ik schijt in mijn broek, ik schreeuw mama, ik bid een goede god die niet bestaat en Ik huil alle tranen van mijn lichaam! Of ik breng in praktijk wat ik weet omdat ik het al heb meegemaakt, zonder dat te denken.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Waarom maakt homeopathie de grote farma bang?

par ABC2019 » 02/12/20, 07:59

Janic schreef:
En waarop baseert u uw oordeel over effectiviteit?
op dezelfde basis als elke therapeut. Hoe beslist een arts welke methode, welk product effectief zal zijn?

door gecontroleerde tests te doen, of door te kijken naar de resultaten van reeds uitgevoerde tests, maar in deze situatie heb je duidelijk geen tijd om ze te doen, het zijn gewoon de gevolgen van je opgebouwde kennis in je leven die zullen kiezen. Dus als je dat snapt, heb je geen tijd meer om na te denken, je moet beslissen met je HUIDIGE kennis.
als je zo'n teef vangt, heb je maar een paar uur om te beslissen, dus wat kies je?
Als het eens in de miljard gebeurt en ik weet niet wat ik moet doen (wat ik niet weet) doe ik net als iedereen, ik schijt in mijn broek, ik schreeuw mama, ik bid een goede god die niet bestaat en Ik huil alle tranen van mijn lichaam! Of ik breng in praktijk wat ik weet omdat ik het al heb meegemaakt, zonder dat te denken.

als je niets neemt, ga je vrijwel zeker dood, dus het kan nooit een goede beslissing zijn. Het is beter om iets te nemen, de vraag is: wat neem je?

Als je op zoek bent naar een antwoord op de vraag: waarom geloven zoveel mensen niet in H. , ik denk dat je er net een hebt gegeven: het is omdat zelfs hun trouwste supporters weigeren te zeggen dat ze het zouden nemen in geval van ernstige ziekte : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: .
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten