Neuralink: Brain Machine Interface VS Handicaps, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par Christophe » 30/08/20, 13:06

ABC2019 schreef:Zolang de ideeën gebaseerd waren op fysieke fundamenten die redelijk goed begrepen werden, en er vogels en vliegende insecten bestonden, denk ik dat ik dacht dat het redelijk haalbaar was met technische vooruitgang.


Er zat niets in aerodynamica ... De eerste vleugels zijn geïnspireerd op muisverwarmers ... geen vogels, laat staan ​​insecten. Dit zijn de ervaringen die hebben geleid tot de bases die we vandaag kennen ...

En toch houdt het adagium van "meer dan de lucht niet kan vliegen" eeuwenlang stand ... velen "wisten dat vliegen onmogelijk was" ... moeten we geloven dat vogels op dat moment niet bestonden?

Hoe Elon is niet gebaseerd op fysieke bases die daar goed genoeg begrepen worden ??? :schok: :schok: :schok:

ABC2019 schreef:Ik denk bijvoorbeeld dat het mogelijk is om een ​​exoskelet met gedachten te besturen (dit hebben we al gedaan).
Aan de andere kant is er geen 'goed begrepen' basis van de hersenen die het mogelijk maakt om een ​​bewustzijn voor te stellen dat geassocieerd is met een machine, dat alleen gebaseerd is op de ontwikkeling van sciencefictionliteratuur en -film (Star Wars , blade runner, terminator, etc ...), en het is niet realistischer dan de tijdmachine of de anti-zwaartekracht van H G Wells, die goed waren ingebeeld maar nooit gerealiseerd, en met goede reden. ..


Ja, ik noemde het net ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par ABC2019 » 30/08/20, 13:09

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:hoe noem je "mens-machine-transbewustzijn", wat voor soort uitvinding zou je nodig hebben om te overwegen je weddenschap te hebben gewonnen?


De overdracht van een menselijk bewustzijn in een machine (omkeerbaar er ... indien mogelijk) ... alom al genoemd in SF duidelijk ...

In het begin zou het mentale controle zijn van de machine van het humanoïde soort (zoals avatar avatars ...) uiteraard in bi lateraal (terugkeer naar de zintuigen die nuttig zijn voor de situatie ...) ... daarom moet het menselijk lichaam doorgaan met wees erbij"...

het is weer heel anders. De besturing van een machine, we zijn er al, maar de machine denkt absoluut "niets", we zijn tevreden met het besturen van micromotoren met behulp van metingen van hersenactiviteit. Het is geenszins een 'tussenstap' naar een denkmachine, het geeft absoluut geen informatie of middelen over wat een machine nodig heeft om te denken (in feite verschilt het niet veel op de principe van autorijden, behalve dat u de mechanische actie op de hendels en knoppen door uw fysieke leden omzeilt).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par ABC2019 » 30/08/20, 13:16

Christophe schreef:Er zat niets in aerodynamica ... De eerste vleugels zijn geïnspireerd op muisverwarmers ... geen vogels, laat staan ​​insecten. Dit zijn de ervaringen die hebben geleid tot de bases die we vandaag kennen ...

De vloeistofmechanica begon in de 1707e eeuw ... een van de fundamentele vergelijkingen is de "Euler-vergelijking" (1783-XNUMX)!
zwaartekracht is in principe een kracht, dus een impulsoverdracht (als je valt neemt je neerwaartse impuls toe). Vliegen bestaat uit het overbrengen van de impuls naar de lucht door een neerwaartse luchtstroom te produceren die je in reactie brengt (dit is duidelijker voor helikopters, maar het bestaat ook voor vliegtuigen). Er is in principe niets ingewikkelds om te begrijpen, het probleem is eigenlijk om het juiste ontwerp te vinden dat het bereikt, maar niets "onmogelijk".
En toch houdt het adagium van "meer dan de lucht niet kan vliegen" eeuwenlang stand ... velen "wisten dat vliegen onmogelijk was" ... moeten we geloven dat vogels op dat moment niet bestonden?

het enige dat bewijst, is dat er altijd incompetente mensen zijn die iets zeggen, zelfs onder wetenschappers ... en weet je wat? het is nog steeds het geval !! : Mrgreen:

Hoe Elon is niet gebaseerd op fysieke bases die daar goed genoeg begrepen worden ??? :schok: :schok: :schok:

er is geen fysieke theorie over wat er nodig is om bewustzijn te produceren, voor zover ik weet, maar als je er een kent, ben ik eerlijk gezegd geïnteresseerd!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par Christophe » 30/08/20, 13:26

ABC2019 schreef:De besturing van een machine, we zijn er al.


Ja in uni lateraliteit met enkele basisbewegingen, zoals een tekening tekenen terwijl je aan iets denkt ... Ja en het dateert zelfs ...

Hier heb ik het met je over het besturen van de bewegingen van een mensachtige (of iets dergelijks) alleen met gedachte, ik denk dat ik mijn arm ga bewegen, hij beweegt zijn arm ... met bi lateraliteit van de info, dus ... terug bij aanraking, zicht ... direct in de hersenen ...

Sorry dat we er nog lang niet van zijn ...

ABC2019 schreef: maar de machine denkt absoluut "niets", we zijn tevreden met het besturen van micromotoren met behulp van metingen van hersenactiviteit. Het is geenszins een 'tussenstap' naar een denkmachine, het geeft absoluut geen informatie of middelen over wat een machine nodig heeft om te denken (in feite verschilt het niet veel op de principe van autorijden, behalve dat u de mechanische actie op de hendels en knoppen door uw fysieke leden omzeilt).


Ik heb het helemaal niet over kunstmatig bewustzijn ... het is een ander onderwerp (skynet, terminator ... enz. Enz ...) ... ik heb het over een machine die kan hosten (tijdelijk of permanent) een menselijk bewustzijn ... machine die het einde van de dood zal betekenen (zolang er sap is ... lol)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par Christophe » 30/08/20, 13:29

ABC2019 schreef:het enige dat bewijst, is dat er altijd incompetente mensen zijn die iets zeggen, zelfs onder wetenschappers ... en weet je wat? het is nog steeds het geval !! : Mrgreen:


Geen grapje? Je ziet dat we het soms eens zijn!

Ja, Axel Kahn heeft het zojuist vanmorgen laten zien door degenen die bedrog aan de kaak stellen, te behandelen als misdadigers! : Mrgreen:

ABC2019 schreef:er is geen fysieke theorie over wat er nodig is om bewustzijn te produceren, voor zover ik weet, maar als je er een kent, ben ik eerlijk gezegd geïnteresseerd!


Het is duidelijk dat het voor Neuralink nog lang niet is voltooid ... ik dacht aan zijn andere projecten eh ...

Ben je ooit geïnteresseerd geweest om het lichaam te verlaten? En vertel me niet in de eerste reactie dat het automatische suggestie is ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par ABC2019 » 30/08/20, 13:49

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:De besturing van een machine, we zijn er al.


Ja in uni lateraliteit met enkele basisbewegingen, zoals een tekening tekenen terwijl je aan iets denkt ... Ja en het dateert zelfs ...


Hier heb ik het met je over het besturen van de bewegingen van een mensachtige (of iets dergelijks) alleen met gedachte, ik denk dat ik mijn arm ga bewegen, hij beweegt zijn arm ... met bi lateraliteit van de info, dus ... terug bij aanraking, zicht ... direct in de hersenen ...

Sorry dat we er nog lang niet van zijn ...

nou nee, het is al gedaan, ook al is het zwaar en een beetje invasief ...

https://www.science-et-vie.com/question ... ible-50866

Ik heb het helemaal niet over kunstmatig bewustzijn ... het is een ander onderwerp (skynet, terminator ... enz. Enz ...) ... ik heb het over een machine die kan hosten (tijdelijk of permanent) een menselijk bewustzijn ... machine die het einde van de dood zal betekenen (zolang er sap is ... lol)

bah wat bedoel je met "het opslaan van menselijk bewustzijn"? een computer of een schijf, die alleen reeksen 0 en 1 opslaat, en als we het werk van Shakespeare of de Mona Lisa kunnen coderen door ze te coderen met nullen en enen (met Ascii-codes, jpeg, enz. ..), voor zover ik weet, weten we absoluut niet hoe we een menselijk bewustzijn op deze manier moeten "transcriberen", zelfs niet "theoretisch" !!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par Christophe » 30/08/20, 14:12

a) Dat is wat ik zeg, het is basic ... dus GEEN CA bestaat NIET in de specificaties die ik heb gegeven en dit zelfs in 'uni lateraliteit!

Kortom, we zijn verre van motorische mentale controle ...

S&V schrijft:Ja. Maar voor nu is de technologie te basic of te invasief


In wetenschapsmusea zijn er hersengolfsensoren die niet te invasief zijn (bèta-golven denk ik ???) waarmee je games kunt spelen ... op zijn best een rechte lijn trekken ... zo recht mogelijk. ..

Basis ...

b) Je hebt mijn vraag over het verlaten van het lichaam niet beantwoord of zelfs niet gereageerd ... BDE's, meditatie, drugs (yopo, dmt ...) ... al deze ervaringen zouden moeten worden gebruikt om de echte aard van bewustzijn ...

We hebben er hier een beetje over gesproken: media / enter-the-leegte-a-film-over-the-book-of-dead-Tibetaans-t10317.html

Interessante getuigenis over de yopo op libé: https://www.liberation.fr/planete/2015/ ... ie_1409519

Trouwens, ik raad je aan om het te zien ...

Er zijn ook de bekende 21 gram ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par ABC2019 » 30/08/20, 18:04

Christophe schreef:b) Je hebt mijn vraag over het verlaten van het lichaam niet beantwoord of zelfs niet gereageerd ... BDE's, meditatie, drugs (yopo, dmt ...) ... al deze ervaringen zouden moeten worden gebruikt om de echte aard van bewustzijn ...

We hebben er hier een beetje over gesproken: media / enter-the-leegte-a-film-over-the-book-of-dead-Tibetaans-t10317.html

Interessante getuigenis over de yopo op libé: https://www.liberation.fr/planete/2015/ ... ie_1409519

Trouwens, ik raad je aan om het te zien ...

Er zijn ook de bekende 21 gram ...


het hangt er van af. Als het een kwestie is van stoffen die het geweten veranderen, waarom niet, al doet een goede whisky het! Het is duidelijk dat er veel natuurlijke en door de mens gemaakte psychotrope stoffen zijn die uw mentale percepties duidelijk veranderen. Maar het schendt geen enkele fysieke wet.

Aan de andere kant de verschijnselen die in strijd zouden zijn met de fysische wetten door in de ruimte te reizen, in de tijd, door de gedachte over te brengen zonder materiële ondersteuning, enz. Enz. Nee, ik geloof er helemaal niet in. Om redenen die niet alleen verband houden met de natuurkunde, maar ook omdat, als zulke krachten mogelijk zouden zijn, ze zo'n superioriteit zouden geven dat ze zouden moeten worden bezeten door de wezens die de wereld domineren, hetzij een andere soort dan mensen of mensen. domineert de anderen ... terwijl het over het algemeen nogal verloren stammen en marginale dierentuinen zijn die beweren zich eraan over te geven.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par Christophe » 30/08/20, 19:55

ABC2019 schreef:Aan de andere kant de verschijnselen die in strijd zouden zijn met de fysische wetten door in de ruimte te reizen, in de tijd, door de gedachte over te brengen zonder materiële ondersteuning, enz. Enz. Nee, ik geloof er helemaal niet in. Om redenen die niet alleen verband houden met de natuurkunde, maar ook omdat, als zulke krachten mogelijk zouden zijn, ze zo'n superioriteit zouden geven dat ze zouden moeten worden bezeten door de wezens die de wereld domineren, hetzij een andere soort dan mensen of mensen. domineert de anderen ... terwijl het over het algemeen nogal verloren stammen en marginale dierentuinen zijn die beweren zich eraan over te geven.


a) Elke nacht als ik droom, verlaat ik de tijdruimte van ontwaakt bewustzijn ... Ik heb dromen gehad die 10 minuten duurden in het ontwaakte bewustzijn, waar ik het gevoel had dat ik er weken was ...Dus ben ik een verkrachter? : Mrgreen:

b) Wat betreft je opvatting van materialistische overheersing ben ik nogal stomverbaasd over je antwoord ... ik denk dat je een aflevering over het leven hebt gemist ... Niet iedereen denkt zoals jij in termen van de overheersing van zijn volgende ... (nou, dat is wat ons leert ... slagen in je materialistische leven is de ander domineren ...)

De stammen die zich wijden aan de yopo zijn erg gelukkig (als de "ontwikkelde" man niet komt om hen kwaad te maken ...) en hebben geen behoefte aan overheersing over anderen in tegenstelling tot "wij".

Ik geef je lage beledigingen van "verloren" en "marginaal" door ... maar het is moeilijk om meer te verwachten van een materialistische, vierkante en dominante geest als die van jou.

Kortom, leer wat meer over de mogelijkheden van het menselijk bewustzijn dat sommigen de ziel zouden noemen ...

Observeer sommige BDE's ... ze zijn gemaakt zonder medicijnen (behalve dat de hersenen op dit moment DMT ontwikkelen ...) noch door verloren, noch door dierentuinen ...

Er zijn tientallen documenten ...







0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neuralink: Brain Machine VS Handicaps Interface, (alweer) een (waanzinnig) project van Elon Musk!




par ABC2019 » 30/08/20, 20:18

Christophe schreef:
a) Elke nacht als ik droom, verlaat ik de tijdruimte van ontwaakt bewustzijn ... Ik heb dromen gehad die 10 minuten duurden in het ontwaakte bewustzijn, waar ik het gevoel had dat ik er weken was ...Dus ben ik een verkrachter? : Mrgreen:

uh ... ik begrijp je vraag niet ...

b) Wat betreft je opvatting van materialistische overheersing ben ik nogal stomverbaasd over je antwoord ... ik denk dat je een aflevering over het leven hebt gemist ... Niet iedereen denkt zoals jij in termen van de overheersing van zijn volgende ... (nou, dat is wat ons leert ... slagen in je materialistische leven is de ander domineren ...)

De stammen die zich wijden aan de yopo zijn erg gelukkig (als de "ontwikkelde" man niet komt om hen kwaad te maken ...) en hebben geen behoefte aan overheersing over anderen in tegenstelling tot "wij".

nog nooit gehoord van stammen die geen oorlog voerden tegen hun buren, heeft u referenties?

het is bovendien eerder wanneer men enkele stoffen heeft ingenomen die de remmingen wegnemen dat men in staat wordt om te vechten, er zijn meerdere voorbeelden, van de sekte van Hashashin met de harige van brandstof met de grote rode ... waarom denk je dat alcohol in stadions verboden is?

en in het geval van een gevecht, had het hebben van "supernormale" krachten hen onmiddellijke superioriteit moeten geven en iedereen moeten overtuigen om hun techniek logischerwijs over te nemen.

Ik geef je lage beledigingen van "verloren" en "marginaal" door ... maar het is moeilijk om meer te verwachten van een materialistische, vierkante en dominante geest als die van jou.

Kortom, leer wat meer over de mogelijkheden van het menselijk bewustzijn dat sommigen de ziel zouden noemen ...

Observeer sommige BDE's ... ze zijn gemaakt zonder medicijnen (behalve dat de hersenen op dit moment DMT ontwikkelen ...) noch door verloren, noch door dierentuinen ...

Er zijn tientallen documenten ...









geen youtube-video bewijst iets, ik kan morgen een video voor je maken waarin wordt uitgelegd hoe ik mezelf op Mars heb kunnen projecteren, het is niet moeilijk om te doen ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 133 gasten