Covid-19-vaccin: wat als we het nooit als HIV-aids hebben gevonden?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 13/07/20, 23:00

En hopla ... nog een info die ongeldig maakt of zelfs torpedeer het vaccinspoor: https://www.leparisien.fr/societe/sante ... 352195.php

We wisten het al via andere onderzoeken ... is dit weer een bevestiging?

Covid-19: immuniteit kan binnen enkele maanden verdwijnen

Deze King's College London-studie ondermijnt het beleid van collectieve immuniteit, dat iedereen zou moeten beschermen.

Net als bij een koude, op antilichamen gebaseerde immuniteit, verkregen na het genezen van Covid-19, zou deze volgens een nieuwe studie meestal binnen enkele maanden verdwijnen. Een resultaat dat de ontwikkeling van een effectief vaccin op lange termijn kan bemoeilijken.

"Dit werk bevestigt dat de respons van beschermende antilichamen bij mensen die besmet zijn met SARS-CoV-2 [...] snel lijkt af te nemen", zei dr. Stephen Griffin van de Universiteit van Leeds (Verenigd Koninkrijk) maandag.

(...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Adrien (voormalig nico239) » 14/07/20, 00:11

Christophe schreef:En hopla ... nog een info die ongeldig maakt of zelfs torpedeer het vaccinspoor: https://www.leparisien.fr/societe/sante ... 352195.php

We wisten het al via andere onderzoeken ... is dit weer een bevestiging?

Covid-19: immuniteit kan binnen enkele maanden verdwijnen

Deze King's College London-studie ondermijnt het beleid van collectieve immuniteit, dat iedereen zou moeten beschermen.

Net als bij een koude, op antilichamen gebaseerde immuniteit, verkregen na het genezen van Covid-19, zou deze volgens een nieuwe studie meestal binnen enkele maanden verdwijnen. Een resultaat dat de ontwikkeling van een effectief vaccin op lange termijn kan bemoeilijken.

"Dit werk bevestigt dat de respons van beschermende antilichamen bij mensen die besmet zijn met SARS-CoV-2 [...] snel lijkt af te nemen", zei dr. Stephen Griffin van de Universiteit van Leeds (Verenigd Koninkrijk) maandag.

(...)


Je verbaast me dat je niet gelooft dat Astra Zeneca / Gilead tevreden zal zijn met een "one shot" terwijl ze de gans vasthouden die de gouden eieren legt.

Een vaccin en veel herinneringen elk jaar een beetje zoals de griep, maar verspreid over de hele planeet en het is de jackpot die gegarandeerd is voor de eeuwigheid.

Ik heb het gevoel dat we de herberg niet hebben verlaten met dit ding en allerlei verkeerde informatie ...

Er gaat een nieuw tijdperk in, waarin de patiënt meer dan ooit moet proberen te voorkomen dat hij wordt vermoord door laboratoria en artsen.

Bovendien wetende dat in al deze zaken zowel goed als verrot zal zijn: behandelingen, artsen en vaccins.

Een echt levensgroot videospel waarin de patiënt medicijnen, behandelingen en rotte vaccins zal moeten vermijden in een poging om de juiste artsen, de juiste vaccins en de juiste behandelingen te vinden ... goedemorgen.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Grelinette » 14/07/20, 12:23

Adrien (ex-nico239) schreef:Een echt levensgroot videospel waarin de patiënt medicijnen, behandelingen en rotte vaccins zal moeten vermijden in een poging om de juiste artsen, de juiste vaccins en de juiste behandelingen te vinden ... goedemorgen.

Naar mijn mening zullen we met al deze charlatans van geneeskunde vluchten uit de medische wereld (zoals het geval is met de politieke wereld), en de enige uitweg is om terug te keren naar de goede oude medicijnen van onze grootmoeders: een goede infusie van knoflook in een grote kom melk met citroen en salie, dan in bed met een kruik op het hoofd, en je staat binnen 2 dagen op de been!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 14/07/20, 14:24

Zonder 3 glazen Byrrh per dag vanaf 18 jaar te vergeten ... : Mrgreen:

1 voor kinderen na 5 jaar!

:pijl: vervuiling-preventie-gezondheid / de-vooruitgang-in-de-strijd-tegen-coronavis-t16395-80.html # p404853
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Adrien (voormalig nico239) » 14/07/20, 14:35

Christophe schreef:Zonder 3 glazen Byrrh per dag vanaf 18 jaar te vergeten ... : Mrgreen:

1 voor kinderen na 5 jaar!

:pijl: vervuiling-preventie-gezondheid / de-vooruitgang-in-de-strijd-tegen-coronavis-t16395-80.html # p404853


In het genre heb je ook Vulcani ... niet slechter dan redemsivir


0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par izentrop » 16/07/20, 02:04

COVID-1273 mRNA-19-vaccin: bemoedigende voorlopige resultaten van een fase I-studie bij 45 deelnemers https://quoidansmonassiette.fr/vaccin-c ... -phase-i-1
De hoeveelheid IgG-antilichamen (ImmunoGlobulin G) nam snel toe na de eerste vaccinatie met seroconversie bij alle deelnemers aan D1. Er is een dosis-respons effect.

Concluderend was het mRNA-1273-vaccin immunogeen en veroorzaakte het antilichaam- en lymfocytenreacties. De duurzaamheid van de immuunrespons is niet beoordeeld. In deze publicatie was de follow-up 57 dagen (de follow-up duurt 1 jaar na de 2e vaccinatie).
Er moet echter rekening mee worden gehouden dat dit geen fase III klinische proef is waarbij deelnemers in reële omstandigheden worden geconfronteerd met SARS-CoV-2.

Er loopt een fase 2-onderzoek met mRNA-1273 bij 600 gezonde volwassenen, waarbij doses van 50 μg en 100 μg worden geëvalueerd (NCT04405076). Een fase 3-werkzaamheidsonderzoek moet een dosis van 100 μg evalueren en zou in de zomer van 2020 moeten beginnen. De Amerikaanse NIH (American National Institutes of Health) ondersteunt dit klinische onderzoek.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 16/07/20, 03:04

izentrop schreef:COVID-1273 mRNA-19-vaccin: bemoedigende voorlopige resultaten van een fase I-studie bij 45 deelnemers https://quoidansmonassiette.fr/vaccin-c ... -phase-i-1
De hoeveelheid IgG-antilichamen (ImmunoGlobulin G) nam snel toe na de eerste vaccinatie met seroconversie bij alle deelnemers aan D1. Er is een dosis-respons effect.

Concluderend was het mRNA-1273-vaccin immunogeen en veroorzaakte het antilichaam- en lymfocytenreacties. De duurzaamheid van de immuunrespons is niet beoordeeld. In deze publicatie was de follow-up 57 dagen (de follow-up duurt 1 jaar na de 2e vaccinatie).
Er moet echter rekening mee worden gehouden dat dit geen fase III klinische proef is waarbij deelnemers in reële omstandigheden worden geconfronteerd met SARS-CoV-2.

Er loopt een fase 2-onderzoek met mRNA-1273 bij 600 gezonde volwassenen, waarbij doses van 50 μg en 100 μg worden geëvalueerd (NCT04405076). Een fase 3-werkzaamheidsonderzoek moet een dosis van 100 μg evalueren en zou in de zomer van 2020 moeten beginnen. De Amerikaanse NIH (American National Institutes of Health) ondersteunt dit klinische onderzoek.


De "voor":
- detectie via IgG-antilichamen (ImmunoGlobulin G), dat is wat we zeker moeten doen!
- de test is snel gestart.

Tegen de"
- 45 patiënten is grotendeels onvoldoende! (he-he-he ...)
- Als een dubbelblinde gerandomiseerde studie met 2 verschillende concentraties, dan maakt elke groep 11 mensen (ik heb plezier!)
- Zo niet, dan lach ik nog meer : Mrgreen:
- Niets bewijst mij dat immuniteit over 4 tot 6 maanden nog steeds zal werken: "duurzaamheid van immuunrespons" (rere-eh-eh-eh ...)
- de jongens hebben een bestelling gekregen voor een vaccin ter waarde van 8 miljard euro, maar ze testen slechts 45 cavia's! Reusachtig ! Beeld
Beeld

(ha woué, mag niet teveel getest worden als het virus een flop is, toch?)

_______________
PS: ["Lourdingue" -modus: UIT] bah woué, we kunnen ook ... en het is niet eens overdreven : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par ABC2019 » 16/07/20, 06:33

GuyGadebois schreef:Ik begrijp niet waarom ik hun gif zou injecteren als niets zegt dat de covid niet zal verdwijnen en dat ik in geval van infectie HCQ, AZ, zink heb en dat na 10 dagen is het geregeld. Laat ze ze en hun vaccins gaan halen.


als we een vaccin ontdekken dat effectief genoeg is, wil ik met je mee naar een covid-feestje, ik gevaccineerd, en jij met je HCQ + AZT bij de hand, mijn Guitounet : Mrgreen:

Chiche?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par GuyGadebois » 16/07/20, 12:04

ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:Ik begrijp niet waarom ik hun gif zou injecteren als niets zegt dat de covid niet zal verdwijnen en dat ik in geval van infectie HCQ, AZ, zink heb en dat na 10 dagen is het geregeld. Laat ze ze en hun vaccins gaan halen.


als we een vaccin ontdekken dat effectief genoeg is, wil ik met je mee naar een covid-feestje, ik gevaccineerd, en jij met je HCQ + AZT bij de hand, mijn Guitounet : Mrgreen:

Chiche?

Begrijp eerst wat ik schreef voordat ik onzin beantwoordde.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par ABC2019 » 16/07/20, 12:07

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:Ik begrijp niet waarom ik hun gif zou injecteren als niets zegt dat de covid niet zal verdwijnen en dat ik in geval van infectie HCQ, AZ, zink heb en dat na 10 dagen is het geregeld. Laat ze ze en hun vaccins gaan halen.


als we een vaccin ontdekken dat effectief genoeg is, wil ik met je mee naar een covid-feestje, ik gevaccineerd, en jij met je HCQ + AZT bij de hand, mijn Guitounet : Mrgreen:

Chiche?

Begrijp eerst wat ik schreef voordat ik onzin beantwoordde.


nou ja je schreef dat "in geval van infectie, ik HCQ, AZ, zink heb en na 10 dagen is het opgelost." dus je vindt het niet erg om naar een niet-gevaccineerd covid-feestje te gaan, toch? bovendien wint de eerste die ziek wordt de pot als ik het principe goed heb begrepen, dus je hebt een kans om een ​​winnaar te worden!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten