Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Obamot » 06/02/24, 22:01

Nou verdomd, Guy kwam terug om zijn “pro-zionistische” drollen te verspreiden net voordat de opkomst weer begon...

Jullie zijn geen aardige mods, laten we het wat simplistischer houden (de laatste Stratpol had 629+554 = 1'183 likes voor 2 berichten) : Cheesy:
LooooooooooooooooooooooL

Ah, en voor het toppunt van inconsistentie, laten we dit toevoegen:
GuyGadeboisLeRetour schreef:De rotzooi is niet wat je denkt... [...] Over het nazisme... nee, alles is niet zwart-wit

Screenshot_20240207_042536.jpg

natural-human-disasters/about-Nazism-no-alles-is-niet-wit-of-zwart-t17279.html?hilit=Nazi's


(poef poef, wat vervelend)
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 07/02/24, 08:42

Obamot schreef:Nou verdomd, Guy kwam terug om zijn “pro-zionistische” drollen te verspreiden net voordat de opkomst weer begon...

Jullie zijn geen aardige mods, laten we het wat simplistischer houden (de laatste Stratpol had 629+554 = 1'183 likes voor 2 berichten) : Cheesy:
LooooooooooooooooooooooL

Ah, en voor het toppunt van inconsistentie, laten we dit toevoegen:
GuyGadeboisLeRetour schreef:De rotzooi is niet wat je denkt... [...] Over het nazisme... nee, alles is niet zwart-wit



(poef poef, Wat saai)


macron kreeg ook veel likes bij de laatste verkiezingen : Oops:

en waarom altijd je likes naar voren brengen? : Roll:

Ik blijf verbaasd dat je, begiftigd, zoals je lijkt te zijn, met grote intellectuele capaciteiten, in staat om "inhoud" te creëren, je kunt verlagen tot het posten van "NAVO" op Guy,
zelfs als ik weet dat mijn gebrek aan begrip zeer zeker verband houdt met mijn gebrek aan intelligentie en kennis, moet ik erkennen dat het lezen van jou mij niet toestaat om te veel te evolueren, ik ben misschien te c.
2 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16184
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Remundo » 07/02/24, 08:55

gfgh64 schreef:en waarom altijd meter stuur je likes door? : Roll:

We moeten inderdaad weten hoe we afstand kunnen nemen van dit alles, dat is heel waar. :P
2 x
Beeld
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 07/02/24, 09:10

ook qua spelling ben ik een bal!!!
maar eerlijk gezegd: respect, ze is geweldig
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 07/02/24, 11:38

Remundo schreef:
gfgh64 schreef:en waarom altijd meter stuur je likes door? : Roll:

We moeten inderdaad weten hoe we afstand kunnen nemen van dit alles, dat is heel waar. :P


Het is duidelijk dat sommige mensen dat niet kunnen... en ik blijf volhouden dat het vergoelijken of minimaliseren van staatsterrorisme (net zoals niet-statelijk terrorisme, maar staatsterrorisme nog erger is) uiterst ernstig gedrag is, als de auteurs zich daar niet van bewust zijn, omdat ze zijn verdraaide mensen die niets met a te maken hebben forum publiek.

De verdraaide man heeft duidelijk een gedachte over variabele geometrie sinds hij dit gisteren plaatste: samenleving-en-filosofie/l-ecofascism-t17621.html

Staatsterrorisme is een fascistische daad!

Welnu, ik ben het ermee eens dat sommige groene beleidsmaatregelen op dit moment misbruik en contraproductief zijn voor het milieu, zoals de ketterij van volledige zones 30 in steden (Brussel bijvoorbeeld)... maar dat is hier niet het debat en ik betwijfel of dit de inhoud is van de twee boeken die de boef citeert en die volgens mij alleen maar over politiek gaan...

Ten slotte hebben moderators het voorrecht om het charter van tijd tot tijd te kunnen negeren, vooral wanneer: forum wordt door enkelen bevolkt manipulatieve, lasterlijke en minachtende karakters (kijk af en toe naar jezelf...soms helpt het...).

Dus ja, we hebben het recht om verwerpelijke opmerkingen en hun auteurs te modereren en te censureren, ten behoeve van de rest van de discussie. En zonder aan wie dan ook verantwoording af te leggen, vooral niet bij de keuze van de sancties en de sancties die daaraan worden opgelegd. Dit is de regel in heel web 2.0 en ik geloof dat we eerlijker zijn dan 90% van de andere moderators: we maken publiekelijk de sancties bekend en het waarom...

En eerlijk gezegd zijn we hier erg flexibel...vergeleken met anderen. Een woord voor de wijzen, hallo!

1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 25/02/24, 16:51

Ik heb dat daar neergezet... Ik vraag me af waarom...

vermoeidheid.jpg
vermoeidheid.jpg (180.24 KB) 487 keer bekeken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 27/02/24, 22:48

zelfde

IMG_1418.jpeg
IMG_1418.jpeg (244.58 KIO) Toegang tot 420-tijden
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16184
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Remundo » 13/03/24, 15:07

Remundo schreef:Goede kerel en Obamot

Omdat je ons met je eindeloze conflicten over veel onderwerpen ernstig begint te verwarren,

Ik verbied je een bericht te publiceren waarin je je verveelt, op straffe van waarschuwing bij elk bericht.

Ik zal niet proberen uit te vinden wie fundamenteel gelijk of ongelijk heeft.


U heeft echter het recht om over elk onderwerp iets te publiceren. Maar elke scheldpartij, beschimping of scheet is verkeerd tussen jullie wordt onmiddellijk gestraft met een waarschuwing.

De situatie is niet langer houdbaar en de heerschappij begint nu.

Een woord voor de wijzen.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 13/03/24, 15:16

Ze geven niets om waarschuwingen! Wij zijn veel te laks!

Grote geesten ontmoeten elkaar of het is een gelukkig toeval, want ik schreef dit toen je deze Remundo plaatste: bistro/guy-vs-obamot-les-maillons-faibles-du-forum-wie-moet-blijven-t17640.html
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16184
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Remundo » 13/03/24, 15:20

Nou ja, we zullen iets moeten doen...

Ik zie maar 2 alternatieven
1) we ontslaan ze allebei
2) wij machtigen ze 1 voor 1 bij toerbeurt, bijvoorbeeld 1 maand Guy, XNUMX maand Obamot.

In termen van beleefdheid is Obamot veel respectvoller dan Guy. Maar hij wakkert voortdurend de controverses met hem aan, net als Guy.

Maar het is duidelijk dat ze hier niet samen kunnen leven.


Dit is wat we objectief kunnen zeggen.

zie hier het speciale Guy/Obamot-onderwerp: bistro/guy-vs-obamot-les-maillons-faibles-du-forum-wie-moet-blijven-t17640.html
1 x
Beeld

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 150 gasten