Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Obamot » 30/01/24, 17:17

Christophe schreef:Je hebt gelijk!

Dus geef mij een beetje “ als" : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 30/01/24, 17:45

Je hebt gelijk!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 06/02/24, 19:48

En nog één vakantie voor exni, de arrogante lasteraar...
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par sicetaitsimple » 06/02/24, 20:02

Christophe schreef:En nog één vakantie voor exni, de arrogante lasteraar...


Dit is volkomen onterecht. Herlees rustig uw bericht over de algemene categorisering van Oekraïners en herlees vervolgens het "handvest" van forumAls je geen probleem ziet, heb je er een.
Idem voor Obamots laatste bericht over de Joden: als je dat accepteert zonder te reageren, komt dat inderdaad omdat je een klein probleempje hebt met de samenhang.
4 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 06/02/24, 20:08

Als dat zo is, heeft hij drie keer achter elkaar een smerig bericht opnieuw gepost dat ik had gemodereerd (wat mijn punt bevestigt, het is inderdaad onzin) en als je niet tevreden bent, kun je je bij hem aansluiten...

Voor de Oekraïners was het noodzakelijk om naar de dienaar van het volk te kijken...

Obamot kreeg een waarschuwing en ik heb zijn bericht gecorrigeerd opnieuw gepost...

Lucht, bedankt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 06/02/24, 20:22

Het afval is niet wat je denkt... (achteraf stelt hij mij de vraag waarom ik breek...) : Roll: ). Je moet daar gewoon blijven, met je drie/vier (Double Asshole heeft twee hoeden) nazificerende psychopaten (ja, tegenwoordig zijn we voorbij het simpelweg ‘fascistische’ probleem), of je beerput permanent sluiten die door ‘ons’ is gesloopt, deze VUILE Nadelen. 8)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 06/02/24, 20:25

Uiteindelijk heb ik je niet gemist... en altijd dezelfde lage argumenten van het front gebrabbel ("het zijn fascisten") stom voor de neuneus... heel gemakkelijk, heel zielig, heel betreurenswaardig, vooral als je dat niet doet Ik ken de bodem niet, want sorry, ik voel me doelgericht en dat is lelijk! Kent u veel fascisten die urenlang discussiëren en proberen anderen te instrueren en op te leiden?...

Goede TG nu, anders word ik verbannen! (verdomme, het is humor jongens, humor...)

Anders, je LFI-vrienden die officieel antisemitisch zijn, wat doet je dat denken? : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Mouahahah zo grappig! Extreem links is extreem rechts!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 06/02/24, 20:47

Ga je gang, jongen en doe eens gek... als je (eindelijk) had begrepen (we kunnen altijd dromen) dat ik geen "vrienden bij LFI" heb, zou je de grove domheid van je reactie op de domme kunnen beseffen. .
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gegyx » 06/02/24, 21:06

een vriendin ? Rachel?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 06/02/24, 21:42

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ga je gang, jongen en doe eens gek... als je (eindelijk) had begrepen (we kunnen altijd dromen) dat ik geen "vrienden bij LFI" heb, zou je de grove domheid van je reactie op de domme kunnen beseffen. .


Hé, ben ik niet langer een fascist? Er is vooruitgang...een beetje...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten