Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Obamot » 06/01/24, 12:15

gfgh64 schreef:voor jasomkering
…dus daar, tussen de "Grappig" je zult de keuze hebben...
Aan de andere kant daag ik je uit om een ​​enkele post te vinden waarin ik mijn jas omdraaide. Ik ben toevallig van mening veranderd door te zeggen dat ik ongelijk had, maar zelden (aangezien ik mijn jas niet omdraai), want dat is beter, ga snuffelen in de berichten van 'Tophe als je de moed hebt, of Guy als je dat niet doet) LooooooooooooooooOL

Ah, en gezien jouw reactie ruik ik het capilo-achtige verhaal van de sympatoche* ex-Humus, heb ik gelijk? (Omdat je dankzij je hockeykick het beantwoorden van deze vraag (destijds al ontweken...) zorgvuldig hebt vermeden...)

Kortom, altijd verveling...


*) af en toe
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 06/01/24, 13:41

Obamot schreef:
gfgh64 schreef:voor jasomkering
…dus daar, tussen de "Grappig" je zult de keuze hebben...
Aan de andere kant daag ik je uit om een ​​enkele post te vinden waarin ik mijn jas omdraaide. Ik ben toevallig van mening veranderd door te zeggen dat ik ongelijk had, maar zelden (aangezien ik mijn jas niet omdraai), want dat is beter, ga snuffelen in de berichten van 'Tophe als je de moed hebt, of Guy als je dat niet doet) LooooooooooooooooOL

Ah, en gezien jouw reactie ruik ik het capilo-achtige verhaal van de sympatoche* ex-Humus, heb ik gelijk? (Omdat je dankzij je hockeykick het beantwoorden van deze vraag (destijds al ontweken...) zorgvuldig hebt vermeden...)

Kortom, altijd verveling...


*) af en toe


ja ja natuurlijk valse neus, tartufe en vele anderen, in mijn vorige leven heb ik veel verdovende middelen misbruikt, ik weet niet wat je neemt, maar het lijkt krachtig

Kortom, altijd verveling... dat is het, ik begin het te begrijpen, deze behoefte om te bestaan, koste wat het kost, geen vrienden, alleen op de wereld, niemand die je begrijpt, dus ik begin er verdrietig van te worden Jij, ga je gang en laat los, als je je er goed bij voelt
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 06/01/24, 16:18

Ik denk dat je het niet begrijpt. Hij is "de goede metgezel", "de vriend die je het beste wenst", "de opgewekte kerel", "de ideale kameraad", ongeïnteresseerd, altruïstisch, genereus, meelevend, minzaam, relevant, (zeer) begaafd, gracieus, zachtaardig, warm, liefdadig, eerlijk, heterocentrisch, gevoelig, hoffelijk en vooral "overlopend van empathie"... maar wij, de pestkoppen, de klootzakken, de perverse manipulatoren, nou... we zien het niet! :(
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Obamot » 06/01/24, 18:57

Perfect samengevat, gezicht van kéké, ik mis alleen de geur zoals Chirac zou hebben gezegd...

sante-pollution-prevention / le-fil-sans-injures-t16974-470.html # p546156

Trouwens, wat doe je hierin forum “extreemrechts” Het lijkt erop dat je je hebt aangepast, hoe is je nieuwe leven? Waar ben je eraan gewend geraakt, is het verslavend? Ik zei niet dat je je jas omdraaide, maar het is net alsof...

Wat saai.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 06/01/24, 19:23

1 x
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par DrBombay » 06/01/24, 19:26

Obamot schreef:
Wat saai.

Het is waar!
Laten we de verveling en de ruzies wegnemen, er blijft niet veel meer over forum.
Het verleden leek productiever.
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par phil59 » 06/01/24, 19:52

DrBombay schreef:
Laten we de verveling en de ruzies wegnemen, er blijft niet veel meer over forum.
Het verleden leek productiever.


Kom op, dokter, zorg voor Sam, Tabata en Andora...

Ben je nog niet klaar?

Laten we een debat beginnen over de slechte verkoop van tandenstokers in de 13e eeuw, of over de invloed van tandenstokersmasturbatie op de overstroming van de Nijl...
Het is constructiever!
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 30/01/24, 11:12

Janic is weg...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Obamot » 30/01/24, 13:49

Totaal onterecht verbod, ik volgde dit al van verre, maar de arme man werd herhaaldelijk aangevallen (in principe altijd door dezelfde, raad eens wie?) terwijl hij probeerde concreet te reageren en daarbij een bepaalde koers aan te houden!
Zijn “aanvallers”? Het gaat uitstekend met ze, dank je wel… Ga verder, er is niets te zien…,
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 30/01/24, 14:06

Je hebt gelijk!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 173 gasten