Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 05/01/24, 14:21

Sommigen van hen zijn niet alleen in hun hoofd...
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 05/01/24, 14:38

Christophe schreef:Sommigen van hen zijn niet alleen in hun hoofd...

Nee, maar in hun leven, ja... compenseert dat?
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 05/01/24, 14:56

Hoe hard ik ook probeer, ik kan het niet volgen, hoe hard ik Oba's berichten ook herlees, op geen enkele manier.
Ik pretendeer niet te weten of hij gelijk of ongelijk heeft, ik begrijp er niets van, en persoonlijk is het voor mij enorm om iets of iemand niet te kunnen begrijpen
Ik was het bijvoorbeeld niet echt eens met de enquête over Janic, maar ik kon de aanpak wel begrijpen
Ik heb niet de vaardigheden om er een te maken, maar ik zou graag de mening ervan willen weten forum voor Obama
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 05/01/24, 14:58

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:Sommigen van hen zijn niet alleen in hun hoofd...

Nee, maar in hun leven, ja... compenseert dat?
wij zouden nee zeggen!!! :D :D
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 05/01/24, 15:15

gfgh64 schreef:maar ik ben benieuwd naar de mening van forum voor Obama


MOUAF!!!

Het is 10 jaar geleden dat de diagnose werd gesteld: bistro / what is it-how-to-obamot-t12250.html

Maar de therapie lijkt niet te werken en veroorzaakt schade: bistro/deletion-account-econology-t16696.html (Onder andere)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Obamot » 05/01/24, 18:52

Het voordeel dat je hebt is dat je dit type scud zonder enig risico kunt lanceren, maar dit blijven minder dan geweldige methoden. Toen je zei “dat mensen niet veranderen” moest je aan jezelf denken? Omdat je de kwaliteit van degenen die veranderen niet herkent (en ik geloof dat je pathologische jaloezie je ertoe aanzet om veel erger te doen)

gfgh64 schreef:Hoe hard ik ook probeer, ik kan het niet volgen, hoe vaak ik de berichten ook herlees, bla-bla-bla
Je hebt het ons al aangedaan.”van de man die cool lijkt en onmiddellijk daarna “wie geeft zijn jas terug”

Nu herinner ik me weer. Je zit helemaal in de trend en het is niet glorieus. meer botox-verveling : Mrgreen:
Maar jij hebt er niets mee te maken, leidt het gedrag van lekke banden niet tot het gedrag van andere lekke banden?
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 05/01/24, 19:40

Obamot schreef:Het voordeel dat je hebt is dat je dit type scud zonder enig risico kunt lanceren, maar dit blijven minder dan geweldige methoden. Toen je zei “dat mensen niet veranderen” moest je aan jezelf denken? Omdat je de kwaliteit van degenen die veranderen niet herkent (en ik geloof dat je pathologische jaloezie je ertoe aanzet om veel erger te doen)

gfgh64 schreef:Hoe hard ik ook probeer, ik kan het niet volgen, hoe vaak ik de berichten ook herlees, bla-bla-bla
Je hebt het ons al aangedaan.”van de man die cool lijkt en onmiddellijk daarna “wie geeft zijn jas terug”

Nu herinner ik me weer. Je zit helemaal in de trend en het is niet glorieus. meer botox-verveling : Mrgreen:
Maar jij hebt er niets mee te maken, leidt het gedrag van lekke banden niet tot het gedrag van andere lekke banden?


begin met het zorgvuldig lezen van de berichten waarop u reageert,

voor de omkering van het jasje groet ik je expertise, want je zit zeker op een veel hoger niveau dan het mijne,

voor de "" jij nous heeft het al gedaan""....kleine speler, kom op, ik heb in je berichten je pogingen opgemerkt om steun te verzamelen...(remund, oh mijn remund kun je me niet horen piepen,!!! ?)

Ik reciteer zebda: "Ik hou van ideeën, ik hou niet van idioten" "dus ik heb geen jas nodig, noch om tot een roedel te behoren, en kan met veel mensen praten die mij helpen, anders zijn en dat Ik kan het begrijpen,


Leidt het gedrag van lekke banden niet tot het gedrag van andere lekke banden? in jouw wereld misschien, zeker niet in de mijne
gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel pompons heb je in je hoed?
3 x
Begrijpen betekent niet accepteren
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par phil59 » 05/01/24, 21:17

Obamot is niet slechter dan sommigen, maar wat betekent erger? Wat is de schaal?

Welkom terug.
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gfgh64 » 05/01/24, 21:37

en het is zeker niet beter!!! maar wat betekent waard? wat is de schaal?
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par phil59 » 05/01/24, 21:59

gfgh64 schreef:en het is zeker niet beter!!! maar wat betekent waard? wat is de schaal?


Hoog, heel hoog voor sommigen!
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten