Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 20/07/20, 16:12

Dat de levensduur gekoppeld is aan inkomen is voor niemand nieuw!
Wat er volgens uw vorige grafiek wel is, is het verband met de oversterfte door Covid 19.

Dus ik zou graag de exacte bron willen hebben van uw EERSTE GRAFISCHE...afbeelding die niet eens een onderschrift heeft?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de nadelen van Coronavirus




par Obamot » 20/07/20, 16:17

Daar gleed het onderwerp uit :) Ik gaf alleen een scenario... om dat te beantwoorden:

Of beter gezegd...Betaal Moeder Natuur haar bijdrage bestaande uit senioren en kwetsbare mensen....


...en het feit dat ongelijkheid meetelt: maar heb ik nooit de sluiproute bewandeld die jij blootlegt? Oussa?

Behalve voor kinderen (meerdere keren eerder... maar niet in verhouding tot inkomen, ook al is het impliciet)
Ik heb de 2 links over UNICEF hierboven gezet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: de nadelen van Coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 23/07/20, 01:28

Hoe?

Kun je je gezicht verbergen op een openbare plaats?

Nee, het is verboden om je gezicht te verbergen of volledig te bedekken op een openbare plaats: openbare wegen en plaatsen die open zijn voor het publiek of gebruikt worden voor een openbare dienst. De wet voorziet in sancties voor dit misdrijf.

Mogelijke straffen:

Boete tot € 150,-
En/of een inburgeringscursus op eigen kosten
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de nadelen van Coronavirus




par GuyGadebois » 23/07/20, 01:29

Transparante maskers. Ga ervoor, er valt geld te verdienen!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 23/07/20, 11:35

Adrien (ex-nico239) schreef:Hoe?

Kun je je gezicht verbergen op een openbare plaats?

Nee, het is verboden om je gezicht te verbergen of volledig te bedekken op een openbare plaats: openbare wegen en plaatsen die open zijn voor het publiek of gebruikt worden voor een openbare dienst. De wet voorziet in sancties voor dit misdrijf.

Mogelijke straffen:

Boete tot € 150,-
En/of een inburgeringscursus op eigen kosten


Ah ah ah goede grap...maar je maakt een grapje, toch?

En welke minimale boete? Want bij 150 versus 135 is de financiële berekening snel klaar!

Welnu, de situatie is toch uitzonderlijk, merk op dat deze wet normaal gesproken niet van toepassing is op islamitische sluiers...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de nadelen van Coronavirus




par ABC2019 » 23/07/20, 11:45

Christophe schreef:Ah ah ah goede grap...maar je maakt een grapje, toch?

hij vergat gewoon de laatste zin... : Mrgreen:
De wet voorziet in sancties voor dit misdrijf. De straffen zijn zwaarder voor iedereen die een ander dwingt zijn gezicht te verbergen. Maar er zijn uitzonderingen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 23/07/20, 13:33

Ja, de culturele uitzondering? 30 jaar lang aangevraagd? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de nadelen van Coronavirus




par Obamot » 23/07/20, 13:58

ABC2019 schreef:[
De wet voorziet in sancties voor dit misdrijf. De straffen zijn zwaarder voor iedereen die een ander dwingt zijn gezicht te verbergen. Maar er zijn uitzonderingen.


Draag jij de islamitische sluier of ben je gewoon quinofoob? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: de nadelen van Coronavirus




par Macro » 23/07/20, 14:02

Obamot schreef:Daar gleed het onderwerp uit :) Ik gaf alleen een scenario... om dat te beantwoorden:

Of beter gezegd...Betaal Moeder Natuur haar bijdrage bestaande uit senioren en kwetsbare mensen....


...en het feit dat ongelijkheid meetelt: maar heb ik nooit de sluiproute bewandeld die jij blootlegt? Oussa?

Behalve voor kinderen (meerdere keren eerder... maar niet in verhouding tot inkomen, ook al is het impliciet)
Ik heb de 2 links over UNICEF hierboven gezet.


Inderdaad... Nogmaals, ik heb me alleen maar beziggehouden met wat ik in mijn directe omgeving zie en hoor. Ik ben niet gaan kijken wat er in India of Afrika gebeurt. Om één reden heb ik noch de verlangen noch de middelen om te gaan kijken...Aan de andere kant, de statistieken van verenigingsjournalisten...Zijn altijd in de richting van hun politieke of financiële oriëntatie...Dus ik geloof meer....

Als alcoholist: 17% van de verkeersongevallen wordt veroorzaakt door mannen die alcohol hebben gedronken... dus 83% van de ongelukken wordt veroorzaakt door mannen die aan het vasten zijn... Wie zijn er gevaarlijker????

Hoe je het risico kunt verkleinen dat je een bom in je vliegtuig hebt... door je eigen bom mee te nemen... nou ja... Er is een kans van één op een miljoen dat je een bom in een vliegtuig hebt. ... en van de orde van 1 op 10 miljard kans op 2 : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 23/07/20, 14:18

Ik kan het niet geloven... er ligt echt overal menselijk afval...

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten