Gebruikt Duitsland Plaquenil (Chloroquine) (al) tegen Covid-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Christophe » 30/03/20, 17:58



We kunnen stellen dat Yohan Piquard, (35, uit Neuvillers), machinist bij de NMBS, geluk had, ook al werd hij besmet met Covid-19.
"Na een dikke week op de eerste hulp te hebben doorgebracht, kon ik eindelijk naar huis waar ik nog steeds opgesloten zit. Maar het is beter. Gezien mijn achtergrond en mijn leeftijd dacht ik niet dat het mij zou kunnen overkomen. Je moet het leven om het te geloven ", vertelt hij ons.

Hij zegt dat zijn leven daardoor is veranderd tussen 12 en 16 maart. De eerste symptomen verschenen plotseling. Aanhoudende koorts, gewrichtspijn, moeite met ademhalen, alles ging crescendo... een algemene toestand die hem dwong om voor het eerst naar de spoedeisende hulp van Libramont te gaan.

"Die dag zal de dienstdoende arts me eindelijk vrijlaten en me pijnstillers en keelspray geven. Dat was duidelijk niet genoeg", vervolgt hij. Inderdaad, omdat de symptomen aanhouden en drie dagen later gaat Yohan weer naar de spoedeisende hulp. Deze keer wordt zijn zaak beter onderzocht, het land is in staat van paraatheid. "Vergeleken met de eerste keer heb ik verschillende onderzoeken ondergaan: bloedonderzoek, elektrocardiogram, Covid-19-test... Ik begreep dat het ernstiger was dan verwacht toen mij werd gevraagd een "patiëntenhemd" aan te trekken. Ik was vertrokken om een ​​tijdje op de spoedeisende hulp te blijven.

In dergelijke omstandigheden nemen angst en het onbekende de overhand. "Twee keer dacht ik echt dat ik er niet meer uit zou komen. De eerste keer was ik bang om in slaap te vallen en te stikken in mijn slaap, omdat ik niet wist hoe ik goed moest ademen. Dus ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. De tweede keer was het onder de douche. Ik was buiten adem. Het duurde minuten voordat ik weer normaal kon ademen. Ik hield mezelf voor dat als ik zo'n probleem had, ze me hier sneller konden helpen dan thuis. Ook kreeg ik paracetamol, chloroquine en hydroxychloroquine voorgeschreven. Ik werd goed gevolgd en bekeken. Werkt het als medicatie? Moeilijk te zeggen of het dankzij deze medicijnen is of dat mijn lichaam de ziekte heeft overwonnen. De doktoren blijven ontwijkend over dit onderwerp”, geeft hij aan.

Yohan zag het ook de door het ziekenhuis aangebrachte strategiewijziging. Maatregelen genomen door de federale overheid en vervolgens toegepast door alle spoedartsen in het land. “We begrijpen dat het geen grap is als we zien dat we slagbomen plaatsen bij de ingang, om de zieken te filteren. Dat we een extra vleugel openen om patiënten te ontvangen, enz.Kortom, ik heb deze veranderingen van binnenuit gezien, in een paar dagen tijd, en petje af voor het personeel! Al deze mensen waren geweldig en ze gaven nooit de indruk bang te zijn. Een pluim voor hen. En blijf vooral thuis”, besluit hij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 18:48

Did67 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Daar was Christophe Prudhomme, de woordvoerder van de AMUF de Association of Emergency Doctors of France (: oh la la, we waren al een paar dagen niet gewend om een ​​man vol te horen aan de gezondheidsautoriteiten en autoriteiten...
http://amuf.fr/

In de onrust van het moment zijn er duidelijk "afrekeningen" - met ongetwijfeld politieke wortels erachter. Dat is gewoon mijn mening. Maar dat is mijn mening.

Want tot slot is er niet alleen in het Oosten een gebrek aan beademingsapparaten. Er is ook een gebrek aan plaatsen. En we kunnen niet iedereen het ziekenhuis uitschoppen. Hartaanvallen houden niet op. De complicaties van de operatie hebben eerder plaatsgevonden. En het is onderbezet. Bovenal: de golf is nog niet voorbij! En er zijn al mensen in de gangen...

Zouden de Duitsers met helikopters en Airbus 400 M zijn gekomen om onze minister van Volksgezondheid een plezier te doen? Ik betwijfel. Ik betwijfel het ten zeerste.

Daarom ben ik niet sereen bij donderende verklaringen van welke aard dan ook. Laat de hulpverleners zenuwachtig zijn. Het is duidelijk. Ze waren eerder. We hebben niet naar ze geluisterd. Dat ze een hond sturen van hun teefje, dat is humaan. Is dit het woord van het evangelie?

Hier stel ik mezelf gewoon de vraag. Ik ben een twijfelaar. Ik heb het al geschreven.

Ik was aanvankelijk ook verrast dat we in de TGV's geen tijd vonden om de stoelen te verwijderen. Daarvoor hoorde ik in één (van de vele) meldingen een medische staf zeggen dat het toch veel comfortabeler was dan... in een helikopter!

Is het je opgevallen dat in de fantastische Airbus die voor het leven is gemedicaliseerd door het Franse leger, de bedden... hoog zijn!

Ik wil de regering niet verdedigen. De minister ook niet. Omdat ik nog maar één keer in mijn leven het bezoek van een minister aan Namibië in zoveel rust heb moeten afhandelen, een kliniek komen inwijden (!!!), stel ik me de waanzin voor achter het gordijn en achter de beslissingen van tegenwoordig... Ik schiet niet op een ambulance. Een principekwestie.

Ik vind het best fijn dat er saamhorigheid is. tussen regio's. En zelfs tussen Elzassers en Duitsers... Ik ben heel blij! Ik kan natuurlijk niet beoordelen of de patiënten vervoerbaar waren. Ik hoop het.

Het is duidelijk dat al deze afbeeldingen zijn gemaakt om "gerust te stellen". Dat er achter elk een "communicator" zit... Elke regering voert een show op. Zolang we degene kiezen die de beste show neerzet - ook al had hij het in het begin moeilijk, Macron!

Een beetje psychorige protestant, zeg ik: voorlopig werken we. En we vereffenen de rekeningen daarna - dan is het legitiem.


Zijn tussenkomst van vandaag lijkt me meer verklarend dan degene die ik (intussen) in deze video heb gezet en die alles een beetje door elkaar haalt.

Maar de middag is nu beschikbaar...
op 6 minuten begint het op de hoeden van wielen op de transfers.
om 11:15 na een melding zet hij de puntjes op de i.

https://www.france.tv/france-2/journal- ... 13h00.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 19:12

Christophe schreef:Laten we eens uitrekenen wat de huidige lockdown wereldwijd elk uur kost...

Volgens INSEE is er een vertraging van 35% in de activiteit in Frankrijk sinds het begin van de quarantaine...

Frankrijk heeft 2500 miljard BBP...

Frankrijk heeft al 35% van 2 weken BBP verloren, d.w.z. 2500 * 2/52 * 0.35 = 34 miljard!

Frankrijk verliest dus ongeveer 17 miljoen aan BBP per week, 000 miljoen per dag...dat is iets meer dan 2500 miljoen per uur!

Het verbieden van chloroquine (of welke andere behandeling dan ook) waarmee we zo snel mogelijk uit de crisis kunnen komen, heeft economisch geen zin! Politici denken echter ALLEEN aan de economie: de economie moet zo snel mogelijk weer aantrekken!

Vanaf daar houdt de hypothese dat ze zouden willen dat ze hun deel van de paar mogelijke miljarden van een andere, duurdere oplossing dan chloroquine beschermen, niet op!

Ga uit van dezelfde 35% reductie wereldwijd en je hebt wat de wereld momenteel verliest!

Het wereldwijde BBP is ongeveer 75 miljard €... de wereld heeft al meer dan 000 miljard "verloren" in 1000 weken van opsluiting...



Ja, dat zei ik iets eerder.
Paradoxaal genoeg is het het kapitalisme (in brede zin) dat ons in dit gat heeft gegooid.
Maar het is waarschijnlijk (misschien) het kapitalisme dat ons zal helpen hier sneller uit te komen.

Het is de lente van werknemers die niet vrezen voor hun loon misschien...
Maar overal elders is het een ramp.

En zelfs als je een werknemer bent van een bedrijf met solide ruggen, als je 2 cent verstand hebt, weet je heel goed dat het een "gek deeg" zal kosten.

We kunnen dus hopen dat de bijdragers het einde van de grap zullen fluiten naar degene die ze hebben ingehuurd.
Zeg hem dat zijn ruzie met Raoult ze niets kan schelen
En dat het weer snel moet beginnen.

Vooral voor iets dat minder lijkt te doden dan de griep waar iedereen elk jaar mee worstelt.
Iets waarvoor we misschien geen behandeling hebben die meevalt (zelfs als het niet gevalideerd is en patali en patala en als het immuunsysteem van een bepaald percentage van de genezen al het werk heeft gedaan, laten we niet vergeten dat coro slechts in 2% van de gevallen ernstig is, maar verdomme wat drinken we voor 2%)

De video van Pascal Malochet belicht deze onderbreking op speelplaatsniveau.
De verbijstering van de hospik, zoals spoedarts Bonhomme zegt, het gaat nog 5 minuten duren.
Maar hoe langer de dagen verstrijken, hoe meer sterfgevallen zich opstapelen en hoe meer bedrijven failliet gaan.

Laten we het signaal geven om te beginnen bij Sanofi, laat hem ons miljoenen dozen van zijn ding neerleggen
Dat volgen we en bloc
Die we voortijdig behandelen, ook in preventie met stadsdoktoren
Allemaal onder toezicht van medici en vooruit
Laten we allemaal een masker opzetten zolang het nodig is: er zijn toch landen die er niet slechter aan toe zijn?
Laten we proberen de barrièregebaren tijdens de griepepidemie van deze winter en in het vooruitzicht niet te vergeten.

Maar om deze nieuwe generatie managers bij te wonen, is het ergste voor hen om terug te gaan.
Het is daar verschrikkelijk.
Ze hebben altijd gelijk, ook al betekent dat liegen, drogredenen en dergelijke.
Niets te maken met de Amerikaanse mentaliteit waar het deeg alle trots wegveegt, voor een geloof door geluk.
Ze zijn minder dom dan wij.

Ondanks de tekortkomingen van de eerste resultaten van Raoult, staat hun ministerie van Volksgezondheid chloor in hosto toe.
Wat gek is, is dat de hallo, of het groene licht zoals je wilt, het risico loopt (wees voorzichtig, het is nog niet zeker of chloor zo veel werkt) om uit de VS te komen voor een Franse ontdekking.

Daarnaast zijn ze slim, want ze nemen geen gezondheidsrisico om het te proberen (vooral in het ziekenhuis) en bovendien, of het nu werkt of niet, het is een uitstekende politieke coup omdat het Amerikanen laat zien dat Trump er alles aan doet om zijn volk te behandelen.
Win-win, zelfs als het niet zo goed werkt: wat wil je nog meer (en wat doen de adviseurs van onze president als ze ooit naar hen luisteren?)
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 30 / 03 / 20, 19: 32, 1 keer bewerkt.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 19:22

Hier begint het met de dokters die klagen omdat hun kasten leeg zijn.... en ze verdienen NIKS meer.

Ik zei je dat het paradoxaal genoeg het 'geld' is dat ons uit de sleur zal halen : Mrgreen:

We weten dat sommige artsenvakbonden al vragen om chloor voor te mogen schrijven.
Video gepost Ik weet niet waar.

Je realiseert je wat een jackpot dat voor hen zou zijn.

Zullen ze in staat zijn om genoeg druk uit te oefenen op hun leeftijdsgenoten in de hogere echelons?

Maar je zult zien dat hoe langer het aansleept, hoe meer de economische druk toeneemt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par thibr » 30/03/20, 21:26

om te proberen het nut van klinische proeven en hun analyses te begrijpen

het stelt je in staat om een ​​stap terug te doen : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16180
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Remundo » 30/03/20, 22:46

getuigenis van een dame die herstelde van het coronavirus terwijl ze werd behandeld door de heer Raoult

0 x
Beeld
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par VetusLignum » 30/03/20, 23:08

Uit privébronnen kan ik zeggen dat ze in Ierland behandelen met hydroxychloroquine en azithromycine; maar ook met de vereniging
lopinavir-ritonavir en interferon bèta; dit alles op ziekenhuisniveau. Ze geven geen hydroxychloroquine aan alle positieven wegens gebrek aan voorraad. Ze doen wat ze kunnen met wat ze hebben. Meer details heb ik niet.

bevestiging:
https://www.irishtimes.com/news/health/ ... -1.4215289
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 23:23

Thibr schreef:om te proberen het nut van klinische proeven en hun analyses te begrijpen

het stelt je in staat om een ​​stap terug te doen : Wink:



We zeggen dit al dagen en dagen....

Ja, het ding van Obélix, we weten er NIETS of weinig van af
Maar er sterven elke dag mensen.
Chloor is een bekend medicijn
We weten dus al eeuwen van de bijwerkingen, alle huisartsen weten het en blijven erop hameren.

Het is niet alsof je een nieuw molecuul ontdekt.

Het probleem is altijd hetzelfde

Sommigen halen zichzelf uit hun verband, zoals onze jonge vriend
En anderen die zichzelf in de context plaatsen zoals Raoult en consorten

Alles wat hij zegt is statistisch of wiskundig uitstekend.
Hij vergeet alleen 2 contexten, 1 factor en hun consequenties

In een rustige context kan het 3 jaar duren om een ​​medicijn te ontwikkelen
In de huidige gezondheids- en nu economische context moeten we stoppen met trappen in griesmeel

Daarnaast houdt hij zichzelf voor de gek want het IS GEEN chloroquine MAAR chloroquine PLUS azitromycine (zou dat impliceren dat de Europese test dit protocol niet respecteert?) wanneer het een van de 4 geteste behandelingen vermeldt

De demo van de pilkleur die kristalhelder en eerlijk is, laat daarom de eerste TWEE factoren weg contexten

1e contexten is dat zijn moeder de corona heeft.
En laat hem degene zijn die moet kiezen tussen de rode pil, waarvan bekend is dat hij min of meer effectief is, en de blauwe pil, die (voorwaardelijk) 0.01 effectiever zou kunnen zijn dan de rode pil.
Tenzij je een fan bent van Las Vegas en riskante weddenschappen, moet hij op rood wedden.

De eerste context is 1 doden per dag.

De tweede verband het is dat zijn moeder voor zijn bedrijf de financiële capaciteit heeft om 2 maanden mee te gaan, maar daarna zal het het faillissement van het werk van een leven lang werken zijn.
En zijn moeder moet kiezen
- tussen beginnen we onmiddellijk om mensen te behandelen met een rode pil die min of meer effectief is en we hervatten de activiteit in 15 dagen/3 weken, of zelfs we stoppen er niet eens mee en tot ziens faillissement.
- tussen een blauwe pil die (voorwaardelijk) 0.01 effectiever zou kunnen zijn dan de rode pil maar waarvoor we 3 maanden testen nodig hebben om misschien 0.01 mensen meer te redden maar met een faillissement tot gevolg.

De tweede context is X sterfgevallen van bedrijven plus de opsluiting gaat door.

Dat is wat een context is en niet een redenering in een bubbel zoals de leraar Ik weet niet hoe die naar France Inter ging Beeld

Zoals hij het zo goed zegt: rekening houden met dit alles vereist nog meer nauwkeurigheid en reflectie
Op theoretisch vlak heeft hij volkomen gelijk.

Maar ook daar wordt hij losgekoppeld van de werkelijkheid door een immense factor te vergeten: tijd
Het is een beetje alsof de jongens van de Titanic begonnen waren met het berekenen van de drempel van staalweerstand, drijfvermogen van het ding volgens de voor- en achterbelasting, enzovoort, en het beste terwijl het schip aan het zinken was in plaats van roeiboten in zee te zetten

Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten Beeld

1. achtergrond - 300 doden mensen dag
2. context - x sterfgevallenentreprise hoe langer het duurt
3. factor - de temps hoe langer het duurt zonder oplossing, hoe meer het sterft in beide contexten
4. factor dat het nutteloos is om te ontwikkelen omdat niemand het kan weten dit zijn de gevolgen van dit alles en vooral economisch omdat een bedrijfsfaillissement zoveel mensen op de werkvloer betekent... enz enz enz

Dus de BESLUITVORMING of met andere woorden de KEUZE wat deze dappere jongen zou moeten doen als hij een besluitvormer was, kan niet alleen op wiskunde of basiswetenschap vertrouwen.

Besluitvorming vindt plaats tussen objectieve parameters en subjectieve parameters.
Bovendien, als hij een beetje slimmer was geweest, de jongen, of als hij geen oogkleppen had gehad...

Hij zou deze video zeker over statistieken hebben gemaakt
MEER
Hij zou het verrijkt hebben met een tweede deel kansrekening
En daar zou hij het hele probleem van KEUZE of besluitvorming omarmd hebben.

Ja, statistisch gezien, als we 3 jaar wachten, hebben we meer kans om een ​​supereffectief medicijn te krijgen zonder merkbare bijwerkingen dan wanneer we meteen beginnen met iets dat effectief lijkt en zonder merkbare bijwerkingen.
Maar het is (meer dan) waarschijnlijk dat als ik de wereld 3 jaar opsluit voordat ik besluit welk medicijn het beste is, mijn statistische studie na anderhalf jaar zal stoppen wegens gebrek aan kredieten en de helft van de planeet zal worden gedood, zelfs elkaar vermoord...


Op 17 juni 1940 vloog generaal de Gaulle ALLEEN (zonder ENIGE andere Franse soldaat bij zich behalve zijn aide-de-camp) naar Londen en zelfs zonder zijn vrouw en kinderen.
Hij had dus, statistisch gezien, GEEN KANS om te ontsnappen tegen de Duitsers en de Franse soldaten, die zich die dag niet bij hem hadden gevoegd en die zouden capituleren.
En toch is de kleine kans dat hij zal slagen ontkiemd als een klein wortelzaadje onder 10 cm hooi

Aangemoedigd door deze zin van Georges Mandel, die hem, zoals hij zelf toevertrouwde, zijn hele reis zal dragen, zal hij tot het einde van zijn strijd gaan
“We staan ​​pas aan het begin van de wereldoorlog. U zult grote taken moeten uitvoeren, generaal! Maar met het voordeel dat we, onder ons allemaal, een intacte man zijn. Denk alleen aan wat er voor Frankrijk moet gebeuren en denk dat uw huidige positie, indien nodig, het u gemakkelijker kan maken. »


Nou dat gezegd hebbende 2000 patiënten behandeld om een ​​betrouwbaar resultaat te hebben (zoals de jongere zegt), met 1291 komt Raoult dichterbij.
Maar ik weet zeker dat het voor zijn tegenstanders onvoldoende zal zijn Beeld
En laten we niet vergeten dat het ook een flop kan worden
Statistisch gezien is hij fout of onvolledig
Alleen zijn geruststellende woorden als wereldvermaard arts doen de kans op succes kantelen.

Wordt vervolgd

PS: bij de postbodes was ik het verre westen vergeten, dat is de wetenschappelijke en medische omgeving waar alles op scherp staat en waar machtsspelletjes en financiële belangen veel van de resultaten van zogenaamde officiële en Europese klinische tests kunnen verdraaien... enz.
Deze factor nemen we mee in het deel van de kansen niet
:? : Mrgreen:
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 30 / 03 / 20, 23: 42, 4 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 23:25

VetusLignum schreef:Uit privébronnen kan ik zeggen dat ze in Ierland behandelen met hydroxychloroquine en azithromycine; maar ook met de vereniging
lopinavir-ritonavir en interferon bèta; dit alles op ziekenhuisniveau. Ze geven geen hydroxychloroquine aan alle positieven wegens gebrek aan voorraad. Ze doen wat ze kunnen met wat ze hebben. Meer details heb ik niet.

bevestiging:
https://www.irishtimes.com/news/health/ ... -1.4215289


Dit zijn de protocollen van de Europese test.

Hopelijk gebeurt dat met de nodige strengheid.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 23:34

Remundo schreef:getuigenis van een dame die herstelde van het coronavirus terwijl ze werd behandeld door de heer Raoult



Dus daar BRAVO voor deze vondst....Beeld

Mijn vrouw vertelde me dat als we een symptoom hadden, we rechtstreeks naar Marseille naar de IHU zouden gaan.

We zullen vermoeidheid en stress besparen als Dr. Chalvet in Digne les Bains, niet ver van huis, het Raoult-protocol voorschrijft.

Dat zal een last van hem nemen... mijn vrouw. Beeld


Bovendien vind ik deze observatie van haar Facebook vóór haar genezing erg helder (tegen Corinne, die van de video)

Ik heb net het hele journaal van 20 uur bekeken... niets over de toestemming van de overheid voor de levering van Dr. Raoult's behandeling...
Ze brachten alleen naar voren dat de overheid voor meer testen zou gaan zorgen.
Super!
En daarna?
Als je eenmaal zeker weet dat je thuis moet blijven tot je stikt, is dat het dan?!
Een andere politieke strategie om indruk te maken en de spanningen bij de bevolking te verminderen.
in werkelijkheid
Laat je testen en ga naar huis.
Als u een beademingsapparaat nodig heeft, zullen we er zijn... of niet... afhankelijk van uw leeftijd en gezondheidstoestand... omdat er niet genoeg beademingsapparaten zijn!



Dit is waar het probleem van KEUZE hierboven vermeld .... ontstaat voor ieder van ons
- Ik gok liever op iets dat misschien werkt, maar misschien ook niet, maar dat in ieder geval geen nadelige effecten op mijn gezondheid zal hebben.
OU
- Thuis blijven zolang ik niet stik?


Het is beslist de hoogste tijd om zijn “weddenschap” van Pascal te herzien.
Wikipedia
De weddenschap van Pascal is een filosofisch argument ontwikkeld door Blaise Pascal, een XNUMXe-eeuwse Franse filosoof, wiskundige en natuurkundige.
Het argument probeert te bewijzen dat een rationeel persoon er alle belang bij heeft om in God te geloven, of God nu bestaat of niet.
Inderdaad, als God niet bestaat, verliezen de gelovige en de ongelovige niets of bijna.
Aan de andere kant, als God bestaat, wint de gelovige het paradijs, terwijl de ongelovige voor eeuwig in de hel wordt opgesloten.
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 30 / 03 / 20, 23: 58, 5 keer bewerkt.
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 193 gasten