HHO-kit en waterinjectie verboden bij de Technische Inspectie door de DREAL

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Janic » 20/01/20, 12:59

Dus ja, de EV-markt doet het ERG GOED in Frankrijk!
hetzelfde kan gezegd worden van de ‘luxe’ markt, het treft slechts een minderheid van individuen en het zal zich vestigen zoals de rest. En ik verdedig de thermische plant niet als een fossiel.
In absolute termen vertegenwoordigt 2% in Frankrijk in 2019 hoeveel auto's er zijn verkocht? Voor welke omzet (bij benadering)?
achteloos
We hebben het niet over de relevantie voor het milieu of niet van EV's ... alleen verkoop ...
het is precies de relevantie voor het milieu die ertoe doet op dezelfde manier dat voor de andere middelen geen rekening werd gehouden met de relevantie voor het milieu. Op dit moment is de relevantie voor het milieu batterijen worden gedaan op de rug van Aziaten die vervolgens worden bekritiseerd vanwege hun COXNUMX-voetafdruk, terwijl het grotendeels voor ons is dat ze HUN omgeving vervuilen (en niet alleen voor auto's!)
en hoe meer we elektrische auto's bouwen en verkopen in Frankrijk EN hoe meer het hun land zal vervuilen en waar we cocorico voor zullen zijn onze lage vervuiling voor ons. Het is hypocrisie wanneer vervuiling de hele aarde aangaat, niet zomaar een plek.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par sicetaitsimple » 20/01/20, 13:05

Janic schreef:De verschuiving naar elektrische mobiliteit is niet onschuldig en heeft niet specifiek betrekking op CO2 (er zijn andere verontreinigende stoffen die gevaar lopen) maar veel meer om de maximale productie in nucleair te handhaven ........


Ik heb net vernomen dat de Maginot-lijn niet langer operationeel zou zijn! Ons wordt niet alles verteld!

953px-Global_plug-in_car_sales_since_2011 (1) .png
953px-Global_plug-in_car_sales_since_2011 (1) .png (96.73 KB) 3516 keer bekeken
1 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par plasmanu » 20/01/20, 14:34

Ik stel voor om de 4 velgen van de auto van Janic te stelen en hem de reserve te laten. Zonder het lichaam te beschadigen.
Geen wielen (nou ja, geen) geen technische controle en nog minder vervuiling : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Janic » 20/01/20, 14:43

Ik stel voor om de 4 velgen van de auto van Janic te stelen en hem de reserve te laten. Zonder het lichaam te beschadigen.
Geen wielen (nou ja, geen) geen technische controle en nog minder vervuiling : Mrgreen:
! zou diefstal deel uitmaken van uw menselijke waarden? Door nadelen onzin ...? :|
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par plasmanu » 20/01/20, 14:55

Een beetje humor.
Op een motor zou ik niet ver zijn geweest met 4 velgen + banden.
Waarschijnlijk begraven in je eigen tuin onder je neus.
De meest voor de hand liggende plek om te kijken : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Janic » 20/01/20, 15:26

en dat neem je voor humor? U zult zich op dit gebied moeten inspannen. : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par plasmanu » 20/01/20, 17:42

Mijn Econokit-waterset, ik heb het verkocht voor de prijs die ik 200 € heb gekocht.
Met het geschenk van een converteerbare golf 2 met elektrische kap zonder registratiekaart die rond de kit met de gemodificeerde brandstof voor E85 door Bibi was aan mijn vriend Youssef, fan van golf 2.
Het is dat 4 plaatsen, het is niet praktisch : Mrgreen:
t0002222.jpg
t0002222.jpg (6.4 KB) 3462 keer bekeken

Wit met dezelfde 1,6l jonge Line bodykit. Italiaans merk.
Natuurlijk passeert ze de CT nu niet : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Christophe » 20/01/20, 17:56

Janic schreef:en dat neem je voor humor? U zult zich op dit gebied moeten inspannen. : Cheesy:


Serieus? Bin Manu Ik begrijp niet alles wat hij zegt, verre van dat : Mrgreen: maar daar begreep ik het! Ik glimlachte zelfs : Mrgreen: : Mrgreen:
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par izentrop » 20/01/20, 22:33

plasmanu schreef:Mijn Econokit-waterset, ik heb het verkocht voor de prijs die ik 200 € heb gekocht.
En dus deed u volledige tot volledige vergelijkende tests op hetzelfde type reis, hetzelfde rijden, niet op de flowmeter?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par GuyGadebois » 20/01/20, 22:45

izentrop schreef:
plasmanu schreef:Mijn Econokit-waterset, ik heb het verkocht voor de prijs die ik 200 € heb gekocht.
En dus deed u volledige tot volledige vergelijkende tests op hetzelfde type reis, hetzelfde rijden, niet op de flowmeter?

Waarom "niet bij de debietmeter"? Hoe een dergelijke kit de flowmeter minder nauwkeurig of meer verkeerd zou maken ( : Mrgreen: ) dat het origineel is? We hebben een hengst nodig, verder niets.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten