Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 20:54

Remundo schreef:[color=#FF0040]we hebben jullie tweeën (Bardal en Sicétésimple) al besproken met Christophe in februari 2018,


Ah, het is geweldig om te weten dat we het voorwerp van zoveel aandacht zijn! En wat concludeerde de Stasi?
Dernière édition par sicetaitsimple de 23 / 06 / 19, 21: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 21:01

Christophe schreef:Voor de vorm kun je hetzelfde zeggen zonder beledigend te zijn...


Ik was beledigend? Of dat voordat iemand die bij het debat betrokken is zich toestaat een van mijn berichten te verwijderen? En ook daarna? Ga daarheen, zoek...
0 x
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Bardal » 23/06/19, 21:04

Ja, ik ben verrast te horen dat ik beledigend was... Weet je het zeker?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 21:39

Remundo schreef:nee, je bent niet in de problemen gekomen door een opeenstapeling van beschimpingen en opeenvolgende uitdagingen tegen mij,

Dus "opeenvolgende beschimpingen en uitdagingen" (hypothese die gerechtvaardigd zou moeten zijn, want in wezen blijft bullshit bullshit) tegenover een moderator die bij een debat betrokken is, zou rechtvaardigen dat diezelfde moderator de posts van zijn tegenstanders kan verwijderen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Remundo » 23/06/19, 21:44

sicetaitsimple schreef:
Remundo schreef: met als doel me eruit te laten zien als een idioot om met de Gauloise te praten.


Ik ga er volledig van uit dat het bouwen van een "zwaartekrachtwiel" met een diameter van 4 m om op zijn best 10 W te herstellen, echt een volkomen stom idee is.

je hebt waarschijnlijk gelijk,

maar het is veel beter dan er een tuinslang in te steken met een Chinees gadget dat denkt dat het gaat draaien...
0 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 21:55

Remundo schreef:maar het is veel beter dan er een tuinslang in te steken met een Chinees gadget dat denkt dat het gaat draaien...


Juist daar ontbreekt het je totaal aan gevoel voor humor door niet te hebben begrepen dat het maar bullshit was, als reactie op je "Met andere woorden dat we de minimale kosten moeten maken...".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Remundo » 23/06/19, 22:03

Ah ja, maar wat houden we voor de gek!

Gesigneerd: De Stasi onder leiding van Stalin.
0 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 22:11

Remundo schreef:Gesigneerd: De Stasi onder leiding van Stalin.


Ik ben het niet die schrijft: "het blijkt dat we jullie tweeën (Bardal en Sicétésimple) al in februari 2018 met Christophe hebben besproken,"
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Ahmed » 23/06/19, 22:21

Het is vaak moeilijk om de taalnuances in het verkorte formaat van een bericht over te brengen forum. Smileys zijn een poging om het gebrek aan intonatie en lichaamstaal te compenseren dat gewoonlijk onze directe communicatie aanvult en hun schijnbare betekenis sterk kan veranderen. Ik heb er meermaals spijt van gehad dat mijn gesprekspartners gekwetst waren door mijn opmerkingen, die soms een beetje te laconiek waren om niet tot verkeerde interpretaties te leiden.
Ik hoop van harte dat beide partijen een stap naar de ander zetten en dat dit verschil tussen twee kwaliteitsdeelnemers verdwijnt. Ik merk op dat wat het versterkte ligt in de dubbele rol van hoofdrolspeler en moderator van een van de partijen en, zonder op enigerlei wijze over de verdiensten te oordelen, denk ik dat als er een waarschuwing zou zijn, het beroep op een neutrale derde partij had moeten gebeuren veel bijgedragen aan de sereniteit van het debat.
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Remundo » 23/06/19, 22:41

sicetaitsimple schreef:
Remundo schreef:Gesigneerd: De Stasi onder leiding van Stalin.


Ik ben het niet die schrijft: "het blijkt dat we jullie tweeën (Bardal en Sicétésimple) al in februari 2018 met Christophe hebben besproken,"

sicetaitsimple schreef:
Remundo schreef:[color=#FF0040]we hebben jullie tweeën (Bardal en Sicétésimple) al besproken met Christophe in februari 2018,


Ah, het is geweldig om te weten dat we het voorwerp van zoveel aandacht zijn! En wat concludeerde de Stasi?

omdat praten over jullie twee tussen moderators ons automatisch gelijkstelt aan Stalin of de Stasi? Trouwens, heb je deze twee woorden niet geschreven in je kleine repetitieve trots? Wie denkt u wel dat u bent, meneer?
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten