Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par GuyGadebois » 29/08/19, 21:48

Christophe schreef:Hier is een **SS* kut die het live en in de wind afbreekt! Wie is deze Zohra vol minachting?

Een bevoorrechte burgerij die vanaf de top van haar mediaplatform haar haat en minachting uitstort voor elk alternatief. Kortom, een p ... van het systeem. Zijn gezicht, zijn expressiviteit komen tot uiting in mijn beschrijving.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 29/08/19, 22:55

GuyGadebois schreef:Een bevoorrechte burgerij die vanaf de top van haar mediaplatform haar haat en minachting uitstort voor elk alternatief. Kortom, een p ... van het systeem. Zijn gezicht, zijn expressiviteit komen tot uiting in mijn beschrijving.


Ik denk dat dit het eerste bericht is dat je hebt geschreven waarin ik het 1% met je eens ben. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Bon bon bon, ik googelde de ontmaskerde wreker...

We begrijpen haar haat al gemakkelijk: ze is pas 55 jaar oud en ziet er 65 uit! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Als je slecht geneukt bent, ben je zeker agressiever... oeps... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Voor de rest is het geen zoli zoli maar oordeel zelf: https://www.google.com/search?client=fi ... ohra+bitan

Ze is een uitgesproken anti-PS islamofoob... ze heeft zelfs een boek geschreven...

(Nou, ik ben het met haar eens over het recente boerkini-debat: verboden op bepaalde plaatsen in de Maghreb maar toegestaan ​​in het seculiere Frankrijk...: Cheesy: ...)
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9838
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2675

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par sicetaitsimple » 29/08/19, 23:09

Christophe schreef:We begrijpen haar haat al gemakkelijk: ze is pas 55 jaar oud en ziet er 65 uit! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Als je slecht geneukt bent, ben je zeker agressiever... oeps... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Bolsanoro was sterk geweest, jij overtreft hem... De smileys veranderen niets.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 29/08/19, 23:17

Rooooooohhhh de slechterik!!! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Oh? Heeft hij zoiets gezegd? : Mrgreen: Ik volgde de controverse niet... pipolitiek interesseert me niet...

ps: je zult de semi-humoristische "oeps" opmerken, eh...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9838
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2675

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par sicetaitsimple » 29/08/19, 23:20

Christophe schreef:ps: je zult de semi-humoristische "oeps" opmerken, eh...


Nee, ik noteer het niet....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 30/08/19, 02:01

Nou, als we de aanvallers niet langer met humor* kunnen aanvallen, zelfs hier, nou, we zijn er slecht aan toe ... we hebben het recht om lelijk te zijn, maar niet lelijk en gemeen tegelijk! Bham combi! lol

Goed serieus? Wat gebeurd er? Ken je haar persoonlijk?

* een beetje zwaar geef ik toe maar er is hier al veel erger geweest... ga naar mijn laatste bericht over ogm en gezondheid : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 18/09/19, 17:13

Volgens Franche TV: http://franchetvinfo.fr/une-gilet-jaune ... ans-loeil/

Een geel hesje wordt verliefd op een CRS "Hij viel me op"

Het is een onconventioneel liefdesverhaal dat onlangs plaatsvond in Nantes, in volle demonstratie. Roger, 56, en Nathalie, 46, zagen elkaar voor het eerst tijdens act 12 van de gele hesjes in de straten van Nantes.

“Ik was vooral tegen Macron, niet daar om mensen te ontmoeten, zeker niet een CRS. Nathalie vertelde het ons, die we onlangs bij haar thuis hebben ontmoet. “Ik was de hele dag vergast, de hele dag beledigd en de hele dag gevochten voor het Franse volk. Ik had nooit kunnen geloven dat mijn ergste vijand, degene die die dag mijn linker netvlies brak, misschien wel mijn echtgenoot zou kunnen zijn. »

Het was toen Roger met groot respect toesloeg en niet de bedoeling had om te kwetsen of te kwetsen, dat Nathalie zijn gezicht door zijn beschermende masker heen zag. Hun ogen ontmoetten elkaar voor een seconde zoals in de films, en heel even waren hun zielen verenigd. Alsof al het andere niet meer belangrijk is.

(...)
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Ahmed » 18/09/19, 18:31

Dat in galante bewoordingen deze dingen worden gezegd:
...Roger sloeg met veel respect en niet van plan om te kwetsen of te kwetsen...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 18/09/19, 19:07

Wacht, heb je het vervolg gezien?

(...)

Mijn werk is mijn passie, de poes was erg goed, maar je moest slaan omdat ze een grote schat was die zeker op UPR stemde.
Roger


Roger herinnert zich nog goed hun eerste ontmoeting, hun eerste blik. 'Ja, nou, ik heb haar met de teef geslagen, ik geef toe dat ze niet al te lelijk was, dus heb ik haar geadopteerd, maar mijn superieuren mogen het niet weten, anders word ik genaaid. De baan vooral, als ik mijn CRS-baan kwijtraak, moet ik me aanmelden voor een boks- en kogelstootschool en ik geef toe dat ik lui ben. Nee, maar verder ja, ik vind het leuk hè, serieus. »

Pas getrouwd, geniet Nathalie nu van een bevredigend leven met deze man die haar veel respecteert als huisvrouw.

"We hopen dat de romance lang zal duren, ik weet niet wat mijn man je vertelde in het interview, maar ik heb het gevoel dat hij zoveel van me houdt en me zo respecteert, dat ik er zeker van ben dat niets, niets kan gaan fout,' bekende Nathalie uiteindelijk.


ps: lees nu de andere artikelen van de auteur...
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Ahmed » 18/09/19, 19:23

Het is eigenlijk hetzelfde water, hoewel veel ruiger! :D
...met deze man die haar erg respecteert als huisvrouw.
Deze beperking doet twijfel rijzen over Rogers ruimdenkendheid... : Roll: Ik hoop voor de "grognasse" dat de liefde voor het vak zijn metgezel niet zal aanzetten tot een opleiding thuis: hij zal zich wel kunnen beroepen op beroepsmisvorming...

ps: ik snap het... De werkelijkheid gaat dus niet verder dan wrijving.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten