Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De November 17-oproep is gerechtvaardigd?




par GuyGadebois » 08/08/19, 23:07

bardal schreef:Mijn god, de mensen kunnen dom zijn!!!

En de populisten ook!!!

Blijf praten...
https://fr.globalpetrolprices.com/diesel_prices/Europe/
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 29/08/19, 12:12

La Marseillaise beoordeeld door François Ruffin:

2 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/19, 12:33

Hé, er is een idee...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 29/08/19, 12:46

Ja (er zitten hier een aantal goede ideeën tussen) en met de muzikale aanwezigheid van Gainsbourg zou het een hit zijn geweest!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Did67 » 29/08/19, 12:51

Nou ja, zelfs zonder stropdas (zijn handtekening) zijn het pak en het witte overhemd een vlek, denk ik... Zelfs als het rocken (rocken) betekende, zou ik me gekleed hebben als een rocker (rocker)...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 29/08/19, 12:55

Vooral omdat het meer is dan rock: het smaakt naar punkrock : Cheesy:

Zeg François, wanneer komt het wapen (blauw-wit-rood)? : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Grelinette » 29/08/19, 15:00

Wat een kunstenaar, François Ruffin!

Integendeel, ik vind dat het vasthouden aan zijn eigen stijl, nuchter en ontspannen, de eigenzinnige en vastberaden kant van deze iconoclastische politieke persoonlijkheid accentueert. Zonder de humoristische kant ervan te vergeten, die kleur geeft aan het Franse politieke landschap dat zo donker en trots is!

Als hij zich had vermomd als rocker, zou François Ruffin meer zijn overgekomen als een acteur die politiek speelt, in plaats van andersom.

Het zou mij niet verbazen als dit nummer het volkslied van de gele hesjes wordt!

(Als dit protestants herziene patriottische lied succesvol is, zul je zien dat Manu ons een beetje zal pushen (... muzikaal, want de financiële noot, hij heeft het al vrijgegeven : Cheesy: )
1 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 29/08/19, 15:42

Grelinette schreef:Wat een kunstenaar, François Ruffin!

Laten we zeggen dat hij veel pijlen op zijn boog heeft! Hij was al directeur voordat hij parlementslid werd...

Grelinette schreef:(Als dit protestants herziene patriottische lied succesvol is, zul je zien dat Manu ons een beetje zal pushen (... muzikaal, want de financiële noot, hij heeft het al vrijgegeven : Cheesy: )


Op YouTube is 230 weergaven in 35 dagen verre van de buzz die dit nummer verdient...je zult de statistieken van de Facebook-versie en de spiegelvideo's moeten zien...

Enkele gerelateerde video's: https://www.youtube.com/results?search_ ... a+Horde%29

Hier is een **SS* kut die het live en in de wind afbreekt! Wie is deze Zohra vol minachting?

Zohra de ontmaskerde wreker? : Mrgreen:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Did67 » 29/08/19, 18:58

Grelinette schreef:
Integendeel, ik vind dat het vasthouden aan zijn eigen stijl, nuchter en ontspannen, de eigenzinnige en vastberaden kant van deze iconoclastische politieke persoonlijkheid accentueert. Zonder de humoristische kant ervan te vergeten, die kleur geeft aan het Franse politieke landschap dat zo donker en trots is!

Als hij zich had vermomd als rocker, zou François Ruffin meer zijn overgekomen als een acteur die politiek speelt, in plaats van andersom.



Ik geef toe dat het ook zo kan voelen. En ik geef toe dat je mijn eerste gevoel zult veranderen... En misschien wel omkeren!
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 29/08/19, 20:27

Als hij zich had vermomd als rocker, zou François Ruffin meer zijn overgekomen als een acteur die politiek speelt, in plaats van andersom.
we hadden een komiek uit Coluche die ternauwernood miste om verkozen te worden tot president van de Republiek. of acteurs zoals in Amerika.
dus: : Cheesy: Ruffin-voorzitter! Ruffin-president, Ruffin-president!!! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten